Gravatar

#4011 elwood 16 år siden

[url= intro[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4012 The Insider 16 år siden

#4010, tag Bioshock. Gang din følelse af, hvor fedt det er, med 1000, og så har du System Shock 2 :-)
War. War never changes.
Gravatar

#4013 elwood 16 år siden

Naa fordi I hate Spiders in games!

Bare de mekaniske i Deus Ex fik mig til og hoppe 8-)
Gravatar

#4014 The Insider 16 år siden

Jeg hoppede aldrig rigtig med på Half-Life vognen, dengang det kom... Jeg kan huske, jeg syntes, det var virkelig godt, men ikke decideret fantastisk. Half-Life var jo på ingen måder lige så fedt som SS2 eller SS1 for den sags skyld. Man kan også stadigvæk mærke den indflydelse, SS2 har haft på spilmagere verden over, i spil, der udgives nutildags - især i Dead Space f.eks. Jeg gad godt ofre adskillige legemsdele og et par årtiers levetid for en afslutning på sagaen :-) I det mindste har jeg Thief 4 at se frem til...
War. War never changes.
Gravatar

#4015 elwood 16 år siden

Hmm ja Thief lad os nu se, jeg er lidt nervøs for det, de mangler visionære folk som Ken levine eller Warren Spector, håber da det bedste for spillet, og jeg vil da se frem til det, men.

Half-Life har nu også haft sin indfyldelse, hele turen i starten hvor du ankommer til Black Mesa, ingen intro der fjerne fokuset, du er med hele vejen, det var Half-Life der gjorde den tilgang populær.

Husker stadig HL som en god oplevelse, AI'en var noget af det vildeste man havde set, bare det at soldaterne flushed en ud med Granater, når man gik i dækning.
Gravatar

#4016 The Insider 16 år siden

Så I egentlig Empires liste over spilhistoriens bedste spil, som brugerne havde stemt om? Check out #21! :-) http://www.empireonline.com/100greatestgames/defau...

#4015, true, det var godt, AI'en var netop sensationel, men jeg syntes bare ikke, det var særlig ground-breaking, og det var meget ensarted og ikke synderlig svært. SS2 gjorde bare så mange nye ting med FPS-genren, som man aldrig havde set, det er stadigvæk det mest atmospheric game of all time (synes jeg :-)), og så havde det ikke en gigantisk baby som boss :-) Ej, jeg glæder mig da til endelig at få taget hul på min Orange Box snart. Har gennemført HL2 på PC, bare ingen af "episoderne".
War. War never changes.
Gravatar

#4017 DarkLight 16 år siden

Bony (4010) skrev:
Jeg må jo skamfuldt erkende, at jeg ikke aner hvad det er for et spil i taler om. :)

Sigh. Ungdommen nutildags :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#4018 Bony 16 år siden

Kan nogen fortælle mig hvorfor jeg først har "opdaget" Jessica Chobot nu!? OMG, she is so hot...!!!111enenen.... Geek-alert!!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4019 elwood 16 år siden

hehe.
Gravatar

#4020 Bony 16 år siden

Nu sidder jeg og overvejer at lave fortsættelsen til "My date with Drew", som selvfølgelig skal hedde "My date with Chobot". Det ender med at vi spiller Super Mario til solen går ned. Hahaha... :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: