Phase 4/5 af den første planet! For fanden, det er sgu svært.
Bliver planeterne sværere efterhånden som man unlocker resten? I så fald nægter jeg at tro på, at jeg nogensinde bliver i stand til at gennemføre spillet :)
#4021 - I høj grad. Faktisk har jeg ikke engang gennemført sidste planet, da jeg altid dør ved banemonsteret. Og det til trods for at jeg har haft det meget længe efterhånden OG at jeg har formået at score en x10 multiplier. Det er først nu, det går op for mig hvor glad jeg egentligt er for det guldtrofæ den gav. :)
Jeg spiller dog ikke så tit igen. Dog trækker de resterende trofæer alligevel lidt, så det kunne være man skulle give det et par forsøg til. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#4023 Det spil JEG har været mest glad for at købe på PSN er "Pixeljunks Monster & Encore" Der var nogle af trofæerne også RIGTIG svære, men jeg ville have dem og brugte også en masse tid derpå. Men jeg kan stadig finde på at spille nogle af banerne og så kan man også være 2 hvis man vil. Mener det koster 40,- + udvidelsen til 25,-
Jeg kan ikke huske prisen, men jeg er stadig varm fortaler for Pixeljunk Eden + Encore-udvidelsen. Så det kan jeg i hvert fald varmt anbefale.
Wolfenstein 3D er bestemt også en klassiker, til trods for at tiden er løbet af med det. Der er dog et par timers underholdning i spillet, som jeg personligt gerne giver 40,- for.
Ellers finder jeg det ganske hyggeligt, at spille klassikere som Crash Bandicoot 1 og 3, selvom det selvfølgelig er noget andet. Alle PS-titlerne koster dog omkring 40,-, så det er slet ikke så galt igen.
Så skete det, der ikke måtte ske. Jeg er nu kommet til et sted i Bioshock hvor jeg får meget svært ved at komme videre. Jeg er kommet til den første Big Daddy (Rosie), i Neptune's Bounty. Begge turrets er smadret og skiftet mellem telekinese og våben, går ikke hurtigt nok til at jeg kan nå at sende dens granater tilbage og stadig få skud ind. Hvilket våben er overhovedet godt at bruge i mod disse kæmper? Jeg har to patroner af el-skud til shotgun, så den mulighed har jeg ikke. Jeg har dog fuld ammo af både pistol, shotgun og maskingevær, bare ingen special-ammo. Any ideas? (Hvis i da kan huske spillet. :))
Anyways, så tror jeg at jeg smider en film på istedet, så det ikke ender med at jeg smadrer et eller andet i arrigskab og frustration. :)
Call of Juarez: Bound in Blood, Uncharted 2 MP Beta, Star Defense (Iphone)
COJ: BIB lyder til og være det jeg havde håbet på, må indrømme jeg nød 1'eren meget, selv om spillet var lidt grov i kanten, men historien fangede mig, og det ser ud til at i efterfølgeren, ehmm mener Prequel'en er den endnu bedre 8-)
#4027, løsningen er så let, at man skulle tro, det var løgn. Først bevæger du dig over til din PS3. Dernæst bevæger du langsomt fingeren ned mod "eject"-knappen. Så snart skiven er ude, åbner du hylsteret og lægger disken på plads i etuiet, og dernæst bevæger du fingeren over mod "power"-knappen og holder den inde, indtil maskinen er slukket. Alternativt kan du slukke direkte for maskinen i stedet for at ejecte skiven først, for du skal ikke bruge din PS3 de næste par uger. Dernæst går du på Ebay eller Amazon.co.uk og opretter en profil. Hvis du allerede har én, logger du bare ind. Dernæst taster du følgende ind i søgerubrikken: "System Shock 2". Gå frem til produktets webside, som du bør blive refereret til efter søgningen. Klik "add to cart" (eller lign.), udfyld kortinformationer, adresse mm. Fuldbyrd købet, læn dig tilbage og slap af. Du har gjort, hvad du skulle.
Først bevæger du dig over til din PS3. Dernæst bevæger du langsomt fingeren ned mod "eject"-knappen. Så snart skiven er ude, åbner du hylsteret og lægger disken på plads i etuiet, og dernæst bevæger du fingeren over mod "power"-knappen og holder den inde, indtil maskinen er slukket. Alternativt kan du slukke direkte for maskinen i stedet for at ejecte skiven først, for du skal ikke bruge din PS3 de næste par uger. Dernæst går du på Ebay eller Amazon.co.uk og opretter en profil. Hvis du allerede har én, logger du bare ind. Dernæst taster du følgende ind i søgerubrikken: "Deus Ex (husk det er pc udgaven og ikke ps2'en)". Gå frem til produktets webside, som du bør blive refereret til efter søgningen. Klik "add to cart" (eller lign.), udfyld kortinformationer, adresse mm. Fuldbyrd købet, læn dig tilbage og slap af. Du har gjort, hvad du skulle.
See! Skidenemt!
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4021 ks 16 år siden
Bliver planeterne sværere efterhånden som man unlocker resten? I så fald nægter jeg at tro på, at jeg nogensinde bliver i stand til at gennemføre spillet :)
#4022 Bony 16 år siden
Jeg spiller dog ikke så tit igen. Dog trækker de resterende trofæer alligevel lidt, så det kunne være man skulle give det et par forsøg til. :)
#4023 ks 16 år siden
Dette er egentlig det første PSN spil, jeg køber - udover Flower. Er der andre små gemte superspil, jeg har overset til en 20-30kr? :)
#4024 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4025 MuManden 16 år siden
Det spil JEG har været mest glad for at købe på PSN er "Pixeljunks Monster & Encore"
Der var nogle af trofæerne også RIGTIG svære, men jeg ville have dem og brugte også en masse tid derpå.
Men jeg kan stadig finde på at spille nogle af banerne og så kan man også være 2 hvis man vil.
Mener det koster 40,- + udvidelsen til 25,-
#4026 Bony 16 år siden
Wolfenstein 3D er bestemt også en klassiker, til trods for at tiden er løbet af med det. Der er dog et par timers underholdning i spillet, som jeg personligt gerne giver 40,- for.
Ellers finder jeg det ganske hyggeligt, at spille klassikere som Crash Bandicoot 1 og 3, selvom det selvfølgelig er noget andet. Alle PS-titlerne koster dog omkring 40,-, så det er slet ikke så galt igen.
#4027 Bony 16 år siden
Anyways, så tror jeg at jeg smider en film på istedet, så det ikke ender med at jeg smadrer et eller andet i arrigskab og frustration. :)
#4028 elwood 16 år siden
Call of Juarez: Bound in Blood, Uncharted 2 MP Beta, Star Defense (Iphone)
COJ: BIB lyder til og være det jeg havde håbet på, må indrømme jeg nød 1'eren meget, selv om spillet var lidt grov i kanten, men historien fangede mig, og det ser ud til at i efterfølgeren, ehmm mener Prequel'en er den endnu bedre 8-)
Co-OP
#4029 The Insider 16 år siden
See! Skidenemt!
#4030 elwood 16 år siden
Først bevæger du dig over til din PS3. Dernæst bevæger du langsomt fingeren ned mod "eject"-knappen. Så snart skiven er ude, åbner du hylsteret og lægger disken på plads i etuiet, og dernæst bevæger du fingeren over mod "power"-knappen og holder den inde, indtil maskinen er slukket. Alternativt kan du slukke direkte for maskinen i stedet for at ejecte skiven først, for du skal ikke bruge din PS3 de næste par uger. Dernæst går du på Ebay eller Amazon.co.uk og opretter en profil. Hvis du allerede har én, logger du bare ind. Dernæst taster du følgende ind i søgerubrikken: "Deus Ex (husk det er pc udgaven og ikke ps2'en)". Gå frem til produktets webside, som du bør blive refereret til efter søgningen. Klik "add to cart" (eller lign.), udfyld kortinformationer, adresse mm. Fuldbyrd købet, læn dig tilbage og slap af. Du har gjort, hvad du skulle.
See! Skidenemt!