#4110 - Til gengæld, så har jeg nydt hver evig eneste gang jeg har fået en sms i dag. :)
Ja, nu har jeg smidt det på hylden for en stund. Jeg skal lige have noget luft fra det spil. Så må jeg prøve igen engang i næste uge. Lige nu er jeg træt af spillet. Hehe.. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Mens vi venter på Gametrailers TV der denne gang ser på Uncharted 2, og viser noget fra et Snow Level (YES!) lyder det til, kan man nyde den efter min mening bedste Uncharted (ikke 2) trailer, den er så simple, men for satan det ser fedt ud, gør heller ikke noget at Remix tracket der er brugt lyder så fedt.
Er lidt spændt på om de så er optimeret til XP, det må man vel gå udfra de er?
Jeg ku ikke holde mig væk, så jeg anskaffede og har gennemført Tales of Monkey Island, er fuldstændig pjattet med Dominic Armato som Guybrush Threepwood, den stemme er så perfekt castet.
Art stilen er jeg ikke vild med, og der er tydlige træk fra telltale andres titler, men det var nu ikke hel forfærdeligt, man kan godt mærke at det er tidligere Monkey Island folk der har haft fingrene i de, Ron Gilbert bliver krediteret som Monkeyology ekspert 8-)
Gåderne er langt fra så langt ude som i de gode gamle dage, og Lechuck er desværre ikke den samme stemmeskuespiller, og Denny Delk (Murray) er ikke og finde endnu, håber dog han dukker op i de andre episoder måske.
Der er dog en svag refrerenche til ham i spillet.
Jeg ser selvfølgelig mere frem til The Secret of Monkey Island SE, men nu var jeg nysgerrig, og selv om art stilen irettere mig grusomt, fik jeg da et par gode grin undervejs trods alt.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jep, de kører både under XP og Vista. Eftersom de er lavet til oldgamle computere, kører de i windowed mode, da det sikkert ikke vil gøre spillene nogle tjenester, at smadre det op i HD-opløsning, når grafikken ikke er optimeret overhovedet.
Men det er faktisk også helt fint, fordi så kan man hygge sig med spillene, mens man sidder og surfer, eller i mit tilfælde: spille det på arbejdet, når der ikke er noget at lave. :D
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#4111 Bony 16 år siden
Ja, nu har jeg smidt det på hylden for en stund. Jeg skal lige have noget luft fra det spil. Så må jeg prøve igen engang i næste uge. Lige nu er jeg træt af spillet. Hehe.. :)
#4112 elwood 16 år siden
Uncharted
Små 16 timer tilbage, men det er først tilgængelig senere, somregel er det der om fredagen.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4113 filmz-Utyske 16 år siden
#4114 elwood 16 år siden
#4115 filmz-Utyske 16 år siden
Jeps, de der 4€ kan man lige skrabe sammen i flasker. Loom og et par af de andre klassikere skal naturligvis også med, på et senere tidspunkt.
#4116 elwood 16 år siden
Jeg ku ikke holde mig væk, så jeg anskaffede og har gennemført Tales of Monkey Island, er fuldstændig pjattet med Dominic Armato som Guybrush Threepwood, den stemme er så perfekt castet.
Art stilen er jeg ikke vild med, og der er tydlige træk fra telltale andres titler, men det var nu ikke hel forfærdeligt, man kan godt mærke at det er tidligere Monkey Island folk der har haft fingrene i de, Ron Gilbert bliver krediteret som Monkeyology ekspert 8-)
Gåderne er langt fra så langt ude som i de gode gamle dage, og Lechuck er desværre ikke den samme stemmeskuespiller, og Denny Delk (Murray) er ikke og finde endnu, håber dog han dukker op i de andre episoder måske.
Der er dog en svag refrerenche til ham i spillet.
Jeg ser selvfølgelig mere frem til The Secret of Monkey Island SE, men nu var jeg nysgerrig, og selv om art stilen irettere mig grusomt, fik jeg da et par gode grin undervejs trods alt.
#4117 filmz-Utyske 16 år siden
Jep, de kører både under XP og Vista. Eftersom de er lavet til oldgamle computere, kører de i windowed mode, da det sikkert ikke vil gøre spillene nogle tjenester, at smadre det op i HD-opløsning, når grafikken ikke er optimeret overhovedet.
Men det er faktisk også helt fint, fordi så kan man hygge sig med spillene, mens man sidder og surfer, eller i mit tilfælde: spille det på arbejdet, når der ikke er noget at lave. :D
#4118 elwood 16 år siden
#4119 filmz-Utyske 16 år siden
Jeg har også Grim Fandango, men har også en gammel bærbar hvor jeg kan spille de gamle spil på. :)
Resten af de gamle spil jeg har fra LucasArts og lign., kan dog køres med ScummVM.
#4120 McPeter 16 år siden
Battlefield 1943 full game (£9.99/€12.99)
Battlefield 1943 demo (free)
Ghostbusters demo (free)
Fuel demo (free)