Gravatar

#4121 filmz-jonasgr 16 år siden

Hmm måske jeg skulle hente The Longest Journey, selvom 9.95 EURO er lige i højkanten. Kunne egentlig også godt tænke mig Pirates. Det har jeg godt nok spillet meget. Med tilhørende landkort til og diverse andre materialer.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#4122 McPeter 16 år siden

Pirates?! Hvor?!

Pirates Gold var et kongespil!!!
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#4123 caks 16 år siden

til elder scrolls fans: daggerfall er nu tilgængeligt på bethesdas side.

men, lader til der er tryk på... sidder på en 10 mbit forbindelse og downloader med 40 kb/s, ZZZZZZZZZZZ!
Gravatar

#4124 elwood 16 år siden

The Longest Journey er nok et af mine farvorit adventures af de "nyer"

Historien og universet er virkelig betagene, og jeg følte ret meget med hovedpersonen.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4125 elwood 16 år siden

This ROCKTOBER!

BRUTAL LEGEND!

Jack Black Fortæller lidt om Battle Axes

It's True I wikipediad'it
Gravatar

#4126 filmz-jonasgr 16 år siden

#4123 Du kan finde det inde på Steam, men det er vist nok den nye opdaterede version. Jeg kan ikke huske om det var Pirates Gold jeg havde, men det var i hvert fald til den gode gamle Amiga. Og det var ret sjovt at sidde med et rigtigt kort i hånden samtidig med at man prøvede at finde vej.

#4124 Jeg har desværre kun spillet efterfølgeren, Dreamfall. Det var til gengæld også rigtig godt og derfor har jeg fået lyst til at spille den første del, selv om jeg vel egentlig kender lidt til udfaldet. Det bliver spændende at se det tredje spil i serien.

Men generelt er jeg vild med adventure spil
'Cause I'm evil"
Gravatar

#4127 elwood 16 år siden

Det 3. spil ? mindes ikke Ragnar har annoceret noget om det endnu, han har tralv med hans The Secret World MMO ting pt.

Det er en anden person du spiller i TLG, så selv om du måske kender lidt til historien, er der stadigvæk mange overraskelse især slutningen var jeg vild med.

Er også stor fan af den forsvundne genren Adventure games 8-)
Gravatar

#4128 filmz-Utyske 16 år siden

Når vi er ved adventurespil, er det værd at huske på Autumn Moon Entertainment, der bl.a. består af tidligere LucasArts-medarbejdere. De har udgivet "A Vampyre Story", som der snart kommer en efterfølger til. Jeg har ikke fået spillet det så meget endnu, men umiddelbart virker det som et stabilt adventurespil med samme type humor som i de gamle LucasArts-spil.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#4129 elwood 16 år siden

Har også haft dem i kikkerten, stemmeskuespillet får dog en del grimme ord med på vejen, men som sagt jeg har ikke selv prøvet det endnu.
Gravatar

#4130 filmz-jonasgr 16 år siden

#4127 Ja jeg har læst at man spiller April, som optræder lidt i Dreamfall. Der har før været snakket om en fortsættelse kan jeg læse : http://en.wikipedia.org/wiki/Dreamfall_Chapters

Men om det er blevet skrinlagt eller hvad det er, ved jeg ikke. Jeg kan se at det er fra omkring 2007 at wikipedia har det fra, så der er jo nok sket lidt nyt siden da. Ideen lyder dog meget god.
Og Dreamfall sluttede jo også i en cliffhanger som lagde op til en fortsættelse, så håber på det.
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: