Gravatar

#4141 elwood 16 år siden

hehe yep, og jeg gætter på at Nathan ikke kan holde ved kanterne evig tid når det er sne, det ku være et fedt gameplay element, ligner også at det begynder og smulre lidt hele tiden.

Jeg glæder mig ustyrligt!

8-)

Det er hvertfald det værd, hvis det virker.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4142 The Insider 16 år siden

#4136, exactemundo!
War. War never changes.
Gravatar

#4143 elwood 16 år siden

Hmm jeg må lige google ham, stemmen virker bekendt, men synes ikke lige jeg kan sætte navn/ansigt på.

Ahh Star Trek, ku ha sagt mig selv.
Gravatar

#4144 elwood 16 år siden

Btw fået prøvet Ghostbusters demo'en The Insider?
Gravatar

#4145 The Insider 16 år siden

#4143, ooooooh yeah!

#4144, nope, not yet - har også kraftigt overvejet at købe spillet i flere omgange, det virker bare ikke 500 kroner værd. Eller 400 for den sags skyld... Men skal helt afgjort have fat i demoen! Lige nu er jeg dog begravet i God of War. Købte jo etteren forleden og fik 2'eren med posten for at se, what all the fuss is about. Egentlig synes jeg, det er lidt ensformigt og ikke vildt spændende, men det er sgu alligevel ret addictive :-) Åha, så mange spil jeg skal igennem efterhånden... købte også Deux Ex til PS2. Har ikke spillet det siden jeg gennemførte det på PC for 8-9 år siden. Spillede det lige 5 minutter forleden, og synes faktisk, porten er ganske hæderlig. Damn, jeg elsker den tranquilizer gun.
War. War never changes.
Gravatar

#4146 elwood 16 år siden

hehe ja demo'en fangede heller ikke mig hel, dog er deres små samtale undervejs meget munter Spengel Hmm these reading are off the chart... I have to make new Charts

Og Stantz's facination af hvad det er de oplever, videnskabeligt, istedet for og kommenter at argg det her kan være farligt.

Uhh og Themet under start menu lovely, hvis ike det var fordi jeg havde scoret, ku jeg ha den kørende i baggrunden hele tiden.

Men ja kommer det på tilbud slår jeg til.
Gravatar

#4147 ks 16 år siden

Så er jeg endelig hjemme igen efter 9 dages travl storbyferie i London med en afsluttende mareridts-hjemtur, hvor vi via forsinkelser på både undergrund og tog til lufthavnen ikke nåede check-in i tide, og derfor blev punked af Ryanair for endnu 1000kr per person for et senere fly. Så kan man lære at planlægge bedre, og ikke komme 5 minutter for sent!

Anyway, så havde jeg glædet mig rigtig meget til Battlefield 1943, og kan se de også har lagt det op ... men til 100kr!? Jesus. Er der andre af jer, der har købt det og kan fortælle, hvorvidt det er pengene værd?

Jeg ender nok med at købe det i dag uanset hvad. Det er trods alt Battlefield, men efter at have smidt over 1000kr ud i luften igår ser bankkontoen pludselig lidt nedern ud :(
Gravatar

#4148 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg regner med at vente på PC-udgaven af BF1943, da jeg ikke rigtigt kan forenes med at spille FPS'er på mine konsoller.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#4149 McPeter 16 år siden

Utyske (4148) skrev:
Jeg regner med at vente på PC-udgaven af BF1943, da jeg ikke rigtigt kan forenes med at spille FPS'er på mine konsoller.

QFT
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#4150 ks 16 år siden

Det er sgu en vanesag :)

Skriv ny kommentar: