Mere korrekt er det en smagssag og det falder ikke i min smag, at spille FPS'er med en kontroller og det er ikke fordi jeg ikke har prøvet det, men det føles bare for kluntet, i forhold til at spille med mus/tastatur på en PC.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#4150 Ja, det er i aller højste grad en vane sag. For jeg havde det på samme måde som Utyske for 1-2 år siden, men nu er det ligefør jeg foretrækker det på konsol...
Samme her. Altid FPS på computer før i tiden (tiden med CS etc.), men nu er jeg blevet glad for FPS på konsol. Jeg har givet udtryk for det herinde tidligere, men jeg er bestemt varm fortaler for genren på konsol. Det fik rigtig fart med COD4, som jo er et af mine all-time greatest FPS-spil. Derefter fik det mere luft med Fallout 3, hvilket også i høj grad fungerede som FPS (jeg spillede sjældent i 3PS). Resistance 1 + 2, er også blevet spillet til hudløshed på min PS3 og senest er jeg gået i gang med COD5, som dog stadig ikke slår Modern warfare. Intensiteten er dog meget godt ramt. Hvem husker ikke "scenen" fra COD4 i starten, hvor man skulle ud af det synkende skib? Denne stressende intensitet, får man også eksempler på i COD5, hvor man vitterligt bliver bombarderet fra alle sider af morter-granater, håndgranater og andet sjovt. Great fun, men som sagt, så holder det ikke nær så meget som COD4, der stadig er flere niveauer over. :)
Wow, det korte af det lange: Jeg er glad for FPS på konsol. Jeg spiller på den anden side, heller aldrig på computer mere. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg spillede også oprindeligt på PC, men bruger aldrig PC'en til andet end arbejde, studie og browsning nu om dage. Det er desværre alt for dyrt (imo) at hold den opdateret.
Derfor har jeg kastet mig over konsollerne, og efter lidt tilpasning i starten synes jeg faktisk, at FPS fungerer rigtig godt i de fleste spil. Det er naturligvis ikke helt så præcist i sin styring som musen, men det opvejes alligevel af, at situationen er den samme for alle.
Jeg synes stadigvæk, sniping er en bitch på konsol, men ellers synes jeg også, FPS fungerer ganske godt på konsol. Jeg nyder i hvert fald at spæne rundt med en shotgun i COD2 på Live og give alle sniper-fjolserne tørt på! :-) (jeg får så til gengæld afsindig mange smæk på Tunesien-banerne, som er HEAVEN for snipers)
I TF2 kan du endda bruge dem til noget, at få nye våben. I Battlefield Heroes til PC får du godt nok ikke achievements, men optjener XP, der kan bruges til leje af våben og specielle outfits til din spiller.
Jeg mener også at Fallout 3 har achievements på PC-udgaven.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
BF: 1943 kan godt anbefales! :) Specielt, hvis man tidligere har spillet BF: 1942. Der mangler en del maps derfra, men det er nu stadig en hyggelig tur ned af nostalgivejen.
Desuden også en interessant mulighed, hvis man er interesseret i trofæerne. Jeg har indsamlet knap 52 % efter 2 timers spil. Der er dog ikke mulighed for platinum :)
#4151 ks 16 år siden
#4152 filmz-Utyske 16 år siden
Mere korrekt er det en smagssag og det falder ikke i min smag, at spille FPS'er med en kontroller og det er ikke fordi jeg ikke har prøvet det, men det føles bare for kluntet, i forhold til at spille med mus/tastatur på en PC.
#4153 MuManden 16 år siden
#4154 Bony 16 år siden
Wow, det korte af det lange: Jeg er glad for FPS på konsol. Jeg spiller på den anden side, heller aldrig på computer mere. :)
#4155 McPeter 16 år siden
Næ, men man kan jo heller ikke få trofæer på PC...endnu... :-P
Jeg må også snart få gang i Resistance 2... har kun fået spillet de første 2 baner tror jeg... for dårligt, for det virker som et fedt spil.
Lige nu er jeg i gang med at hærge Worms...
#4156 ks 16 år siden
Derfor har jeg kastet mig over konsollerne, og efter lidt tilpasning i starten synes jeg faktisk, at FPS fungerer rigtig godt i de fleste spil. Det er naturligvis ikke helt så præcist i sin styring som musen, men det opvejes alligevel af, at situationen er den samme for alle.
#4157 The Insider 16 år siden
#4158 filmz-Utyske 16 år siden
Jo da, i TF2 og L4D får du da achievements. :)
I TF2 kan du endda bruge dem til noget, at få nye våben. I Battlefield Heroes til PC får du godt nok ikke achievements, men optjener XP, der kan bruges til leje af våben og specielle outfits til din spiller.
Jeg mener også at Fallout 3 har achievements på PC-udgaven.
#4159 ks 16 år siden
Desuden også en interessant mulighed, hvis man er interesseret i trofæerne. Jeg har indsamlet knap 52 % efter 2 timers spil. Der er dog ikke mulighed for platinum :)
#4160 ks 16 år siden