#4292 - Lad mig sige det sådan her: Der er mange andre spil jeg heller vil spille, selv GRID og Star Wars:The force unleashed der jo som bekendt ikke har trofæer, vil jeg heller spille. Men vi er jo forskellige og har forskellig smag, så det kan jo godt være i kan lide det, men det tiltaler bare ikke mig.
#4298 Det virker ganske simple til og starte med, men under overfladen gemmer det en del ting, for det første er samarbejde vitalt, du kan ikke klare dig uden teamwork, jeg kan godt li hele ide'en med at man har de her forskellige klasser man kan vælge, ved og tage en hat på, man kan også tage fjendens på, og så kan man skifte erhver så at sige, nogen vil kun være arbejde og bare hugge træer ned til brænde, og sten, og generelt bare samle resourcer ind således at ens "enheder" kan opgraderes.
At man gik hurtigere på "stierne" i spillet opdagede jeg faktisk først da Area5 gutterne nævnte det, det fandt jeg ret pudsigt at jeg ik selv havde opdaget.
I starten synes jeg det var meget frustrene fordi man mere følte det var held, når fjenden dræbte en, men det handler som sagt meget om samarbejdet, det er klart at hvis du "sender" (man sender kke folk ud, alle folk i spillet er styret af rigtige mennesker i store matche) en arbejder ud for at bombe noget, og han ikke er beskyttet, at fjenden gør kort process med en.
Altså nu spillede jeg som sagt kun beta'en, og der var da lidt bugs hist og her, men det er jo hvad man kan forvente.
Er ret vild med den den grafiske stil, cutsie "dværge" med hang til ekstrem vold og blod.
Var ikke så vild med Turials delen, den bestod blot af tegninger der forklarede de forskellige ting, jeg håber lidt på noget mere interaktiv når spillet udkommer.
Men som sagt det var beta, så det svært og sige noget endeligt, men umiddelbart virker det som et ret munter lille MP spil, med flere lag end man umiddelbart tror.
Og ja jeg kan godt li Pacific Rift, synes det er variationen i miljøerne der er mest tiltagene, istedet for blot mudder baner, og så er det ret munter med hele taktikken varme og vand, der kan overophede eller køle ens motor ned.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4299 - Tak Elwood, nu glæder jeg mig endnu mere, du har lige bekræftet de forventninger jeg havde til det. Og ja, den grafiske stil er lige i øjet :-)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
#4291 MuManden 15 år siden
#4292 Bony 15 år siden
#4293 MuManden 15 år siden
Men vi er jo forskellige og har forskellig smag, så det kan jo godt være i kan lide det, men det tiltaler bare ikke mig.
#4294 Bony 15 år siden
.. endnu.. :)
#4295 MuManden 15 år siden
Men spiller det gerne igennem igen, i løbet af efteråret.
Så mangler jeg bare trofæerne til GRID...
#4296 colocho 15 år siden
http://www.joystiq.com/2009/07/27/fat-princess-wad...
#4297 elwood 15 år siden
Kaos! var det første indtryk jeg fik da jeg spillede det, men Epic også efter lidt tid 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4298 colocho 15 år siden
Ka du fortælle lidt om det, hvad du fandt skidt/godt?
#4299 elwood 15 år siden
At man gik hurtigere på "stierne" i spillet opdagede jeg faktisk først da Area5 gutterne nævnte det, det fandt jeg ret pudsigt at jeg ik selv havde opdaget.
I starten synes jeg det var meget frustrene fordi man mere følte det var held, når fjenden dræbte en, men det handler som sagt meget om samarbejdet, det er klart at hvis du "sender" (man sender kke folk ud, alle folk i spillet er styret af rigtige mennesker i store matche) en arbejder ud for at bombe noget, og han ikke er beskyttet, at fjenden gør kort process med en.
Altså nu spillede jeg som sagt kun beta'en, og der var da lidt bugs hist og her, men det er jo hvad man kan forvente.
Er ret vild med den den grafiske stil, cutsie "dværge" med hang til ekstrem vold og blod.
Var ikke så vild med Turials delen, den bestod blot af tegninger der forklarede de forskellige ting, jeg håber lidt på noget mere interaktiv når spillet udkommer.
Men som sagt det var beta, så det svært og sige noget endeligt, men umiddelbart virker det som et ret munter lille MP spil, med flere lag end man umiddelbart tror.
Og ja jeg kan godt li Pacific Rift, synes det er variationen i miljøerne der er mest tiltagene, istedet for blot mudder baner, og så er det ret munter med hele taktikken varme og vand, der kan overophede eller køle ens motor ned.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4300 colocho 15 år siden