Så kom jeg endelig tilbage på filmz forumet :D kan ikke huske, hvad mit tidligere navn var, men har luret meget herinde :D men hvis nogle er frisk på at game lidt så add mig på ps3en "Albertsen".. Er ret sikker på fat princess ryger i kurven på torsdag :D
Ja velkommen og du er også budt velkommen på PS3 en nu, fra mig. Kan se du ikke har spillet lige så meget som Bony og mig, men du kan jo prøve at indhente os! :D
Endeligt taget hul på PoP igen - har kun spillet det nogle timer på jobbet og gik så kold da jeg skulle starte forfra herhjemme. Har dog kun lidt tid imorgen inden Langeland og Skanderborg så får nok lige en pause igen. :-) Men det er da stadig ret underholdende.
#4309 - Med den her sætning Haha, kun to? Det var sgu ikke mange. Er det virkelig så skidt, at ikke engang trofæerne er interessante...!? :( Så tror jeg nu også godt at han ved det...
#4301 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4302 Tjalde 15 år siden
Så kom jeg endelig tilbage på filmz forumet :D kan ikke huske, hvad mit tidligere navn var, men har luret meget herinde :D men hvis nogle er frisk på at game lidt så add mig på ps3en "Albertsen".. Er ret sikker på fat princess ryger i kurven på torsdag :D
#4303 Bony 15 år siden
Nå, men velkommen til du ukendte gamer. ;)
#4304 MuManden 15 år siden
Kan se du ikke har spillet lige så meget som Bony og mig, men du kan jo prøve at indhente os! :D
#4305 Bony 15 år siden
#4306 McPeter 15 år siden
#4307 MuManden 15 år siden
Men det kunne jo være at man kunne lokke lidt :D
#4308 MuManden 15 år siden
#4309 ks 15 år siden
#4310 MuManden 15 år siden