Gravatar

#4311 ks 15 år siden

Okay. Jeg opfattede ikke ironien i så fald :)
Gravatar

#4312 cyberzed 15 år siden

Er der egentlig nogen herinde der har spillet Ghostbusters? Jeg har luret lidt på det men jeg tror eventuelle kommentarer har været her mens jeg var på 3 ugers ferie i vildmarken :P
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#4313 Tjalde 15 år siden

Fandt lige ud af efter en lille søgning at jeg hed Neodk tidligere og har skrevet lidt herinde i konsol tråden og lidt af hvert :D

#4303 #4304
Ja, er sgu kun i lvl 4, men har en del spil som ligger og venter :D
Gravatar

#4314 elwood 15 år siden

FEED ME CAKE!

Yep det er tiden den fede Princesse er sluppet løs, Jes Dorph har netop lige modtaget en sms om dette 8-)

Halo 3: ODST

Og jamen det jo bare Halo... men jeg er nu altså ret intresseret i Halo ODST aligevel, især når Nathan Fillion er ombord.

Spillede demo'en som kke fangede mig fuldstændig, men jeg tror hvis jeg fidner det til en billig penge en dag køber jeg det.

Lidt ligesom Dead Space jeg har købt for 168 Kr. spillet tiltog mig ikke rigtig, men til den pris ku jeg lige så godt få det købt, så må jeg lige se, hvornår jeg får lyst til og få det spillet.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4315 Bony 15 år siden

Mercenaries 2 er sgu et sjovt spil og så er trofæerne super nemme! De vælter jo ligefrem ind på kontoen! Hahaha..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4316 Guts 15 år siden

Hmmmm....ikk så fedt!!

Sidder og skal købe Fat Princess. Men så har jeg ikke penge nok på min PSN konto, så jeg beder den om at overføre penge. Det første problem (af mange) er dog at jeg lige har skiftet bank, så jeg skal ind og ændre mine konto oplysninger. Der kræver en kode. En kode som jeg ikke kan huske!! Pis!! Så tænker jeg....skaf en ny kode! Hmmm...det lyder nemt. Men nej....har skiftet væk fra Stofanet (som var min gamle mail udbyder) og nu kan jeg ikke få sendt en ny kode. Hvad gør jeg?? Skal jeg bare slette min gamle oprettelse og lave en ny? Og hvad så med alle mine downloads (Flower, Burnout osv.). What to do??? Need help!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#4317 ks 15 år siden

Du kan spille dine downloads med alle brugere på din PS3. Min kæreste har fx ingen problemer med at spille Flower og lignende hos os, selvom det er mig, der har købt det på min bruger.

Men det er naturligvis en kompliceret omvej :o
Gravatar

#4318 Guts 15 år siden

Hmmm....ja tænkte nok at det var den eneste udvej. Men jeg må bare oprette en ny bruger og købe spillene den vej. Men ja....en omvej. Det bliver imorgen at der bliver leget med det.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#4319 filmz-Utyske 15 år siden

Yay, endelig lidt succes i BF 1943. Jeg fik min første omgang, hvor jeg endelig fik den højeste score. :D
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#4320 ks 15 år siden

Fremragende - så dit talent kan altså godt overføres ;)

Skriv ny kommentar: