Arh, det er kun sket et par gange i går, der er lang vej endnu og jeg kan stadig ikke finde ud af at flyve og ikke voldsom god til tanks, så mine point bliver samlet ved at kapre flag, skyde andre spillere og være ret handy med den der geværgranat. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Damnit. Selvom, at jeg ved præcis, hvad der skal ske, så giver de "uhyggelige dele" af Uncharted mig sgu stadigvæk myrepatter og lyst til at gå væk fra spillet :(
Det er stemning, og derfor finder jeg det uhyggeligt. Jeg er ikke god til uhygge i spil. Det giver en fed følelse, og jeg elsker, at jeg overhovedet kan blive skræmt, men jeg synes det er svært at spille i. Jeg panikker simpelthen for let.
Det er ikke uden grund, at jeg stadigvæk ikke har gennemført Dead Space :)
hehe, Uncharted fik også adrenalinen til at pumpe for mit vedkommende :-) Jeg blev dog hurtigt imun over for "Dead Space". Syntes det blev for ensarted, og som Zero Punctuation fint formulerede det, var det mere "startling" end scary - jeg blev hurtigt vant til, at rumvæsner hoppede frem af det blå i tide og utide. System Shock 2 og, ja, Thief on the other hand... Og er her andre Condemned-fans herinde? Seriemorderens store hus i det første spil... JESUS! Elsker skræmmende spil.
Clive Barkers Undying gav mig også et par chock, kan jeg huske.
Hader også spil, der bare skal lave et monster twist fordi de kan, nogen spil formår og gøre det godt, vil ikke nævne dem her, men jeg nævner dog lige Far Cry fordi det er nævnt rundt omkring på nettet i reviews.
Det twist varsatme ringe, og jeg endte bare med og hade spillet's sidste del.
Det var derfor jeg glædede mig til Far Cry 2, med normal people, men spillet havde desværre så lidt andre problemer...
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4321 filmz-Utyske 15 år siden
Arh, det er kun sket et par gange i går, der er lang vej endnu og jeg kan stadig ikke finde ud af at flyve og ikke voldsom god til tanks, så mine point bliver samlet ved at kapre flag, skyde andre spillere og være ret handy med den der geværgranat. :)
#4322 El vez 15 år siden
http://www.shacknews.com/onearticle.x/59801
#4323 ks 15 år siden
#4324 elwood 15 år siden
Okay jeg betragter det mere som stemning.
må sige jeg er ikke blevet skræmt af Uncharted, jeg ser det mere som lidt det samme som Indy filmene.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4325 ks 15 år siden
Det er ikke uden grund, at jeg stadigvæk ikke har gennemført Dead Space :)
#4326 elwood 15 år siden
Husker også første gang jeg stødte på en headcrab i det klassiske half-life, jeg tævede løs på den flere min. efter den vidstnok var død.
hehe jeg har ikke pakket Dead Space ud fra cellofanen endnu 8-)
#4327 The Insider 15 år siden
#4328 ks 15 år siden
#4329 ks 15 år siden
#4330 elwood 15 år siden
Bwahahahaha!
8-)
Clive Barkers Undying gav mig også et par chock, kan jeg huske.
Hader også spil, der bare skal lave et monster twist fordi de kan, nogen spil formår og gøre det godt, vil ikke nævne dem her, men jeg nævner dog lige Far Cry fordi det er nævnt rundt omkring på nettet i reviews.
Det twist varsatme ringe, og jeg endte bare med og hade spillet's sidste del.
Det var derfor jeg glædede mig til Far Cry 2, med normal people, men spillet havde desværre så lidt andre problemer...