#4470 - Nej, jeg er kun lige blevet færdig med andet kapitel. Men jeg har også spillet Mercenaries, Resident Evil og Alone ITD i mellemtiden, for det er ikke fordi, at spillet er så svært igen. Det tager bare rigtig lang tid, da der er så mange forskellige baner man skal igennem. Når man så har gennemført historiedelen, så er der alle trofæerne som hører til hvert våben og DE er tidskrævende. Pu ha, det er hårdt at være gamer. :)
EDIT: Men jeg får aldrig plat i spillet, da sværeste sværhedsgrad simpelthen er umuligt for mig. Så jeg nøjes med nemmeste. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Hehe, jeg kan også godt huske nu, at jeg startede op på den sværeste sværhedsgrad i spillet, men da jeg var blevet drabt 10 gange hvor jeg stortset ikke så modstanderen, så skulle jeg også lige et par niveau'er ned :D
Jeg er godt igang med at høste trofæer i Rock Band 2 selvom nogle af dem også kommer til at tage lidt tid - og band-trofæer kan jeg ikke klare alene desværre.
Har dog været under 5 missede notes fra 100% expert guitar trofæet... :-P
#4471 Bony 15 år siden
EDIT: Men jeg får aldrig plat i spillet, da sværeste sværhedsgrad simpelthen er umuligt for mig. Så jeg nøjes med nemmeste. :)
#4472 MuManden 15 år siden
#4473 Bony 15 år siden
#4474 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4475 elwood 15 år siden
Oh well, går nok.
#4476 ks 15 år siden
#4477 McPeter 15 år siden
Har dog været under 5 missede notes fra 100% expert guitar trofæet... :-P
#4478 McPeter 15 år siden
Og er der nogen der ligger inde med et eksemplar af Rock Band 1 i københavn som jeg må låne? :-)
#4479 colocho 15 år siden
http://ps3.ign.com/articles/101/1013540p1.html
Hus at tjekke videoerne :-)
#4480 elwood 15 år siden
Du glemte THIS ROCKTOBER!
Nå Rage ser faktisk ikke hel dårlig ud, ku godt gå hen og blive intressant.
Rage
Batman vil gerne vise sit udstyr frem