Er det kun mig der undre mig over at RockBand har langt federe musik udbud lige i tiden...is this the end of GH? Læste et eller andet sted at man mente GH-genren var ved at være udtømt...og blandt andet derfor man anslog at DJ Hero var blevet opfundet.
Har lige været forbi dk.playstation.com og forsøgt at logge på. Det gik fint - "Velkommen PMC"...
Men så skriver den:
Overfør mine gamle kontooplysninger - Hvis du tidligere har tilmeldt dig på eu.playstation.com, kan du indtaste dit nuværende brugernavn (e-mail-adresse) og adgangskode nedenfor - så overfører vi dine oplysninger til din nye konto. Du skal gøre dette for at aktivere din nye profil. Ja, overfør mine gamle kontooplysninger
Bemærk, at de felter, der er markeret med *, er obligatoriske.
- Nej, jeg indtaster selv oplysningerne
Bemærk: Når du først har valgt denne mulighed, får du ikke mere chancen for at linke til din gamle eu.playstation.com-konto.
Hvad hulen betyder det? Når jeg indtaster min email og login - som jeg lige har brugt til at logge ind med - så nægter den mig at fortsætte - skal jeg bare trykke "nej jeg taster selv"? Ved ikke hvad konsekvensen er - hvad betyder at "linke din gamle eu.playstation.com-konto"?
Det skal siges jeg oprettede min konto på eu.playstation i tidernes morgen inden PS3en kom ud så jeg kunne få PMC login'et...
#4486 - De vil vel bare gerne have at du får en ny'ere konto, den anden er måske for gammel til at bygge vidre på, af en eller anden grund og de flytter jo alle dine oplysninger over på den nye konto. Du skal jo ikke have nyt brugernavn?
Ellers kan jeg ikke lige se hvad problemet er med ikke at gøre det.
#4487 - problemet er at det login der skulle flytte mine oplysninger over ikke virker... Tør dårligt klikke på den nederste mulighed i tilfælde af jeg så skal vælge nyt nick eller et eller andet tosset...
Hvor kan Pure dog være frustrerende svært nogle gange.
Og hvad sker der for, at man kun får trofæer for at slutte på førstepladser? Det er vel nærmest et livs arbejde at slutte på 4x førstepladser i alle 10 events. Skod :/
Men hvor er det dog fedt at lave tricks. Desværre ved jeg ikke helt, om jeg synes kombinationen af tricks / race fungerer særlig godt. Det bliver lidt en halvvejsløsning, der ikke helt tilgodeser hverken det ene eller det andet.
#4481 elwood 15 år siden
Splinter Cell: Conviction
Mmmm Can't Wait!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4482 cyberzed 15 år siden
#4483 ks 15 år siden
http://www.us.playstation.com/
Walkthrough: http://www.gametrailers.com/video/trophy-enhanceme...
#4484 McPeter 15 år siden
Men så skriver den:
Overfør mine gamle kontooplysninger
- Hvis du tidligere har tilmeldt dig på eu.playstation.com, kan du indtaste dit nuværende brugernavn (e-mail-adresse) og adgangskode nedenfor - så overfører vi dine oplysninger til din nye konto. Du skal gøre dette for at aktivere din nye profil.
Ja, overfør mine gamle kontooplysninger
Bemærk, at de felter, der er markeret med *, er obligatoriske.
- Nej, jeg indtaster selv oplysningerne
Bemærk: Når du først har valgt denne mulighed, får du ikke mere chancen for at linke til din gamle eu.playstation.com-konto.
Hvad hulen betyder det? Når jeg indtaster min email og login - som jeg lige har brugt til at logge ind med - så nægter den mig at fortsætte - skal jeg bare trykke "nej jeg taster selv"? Ved ikke hvad konsekvensen er - hvad betyder at "linke din gamle eu.playstation.com-konto"?
Det skal siges jeg oprettede min konto på eu.playstation i tidernes morgen inden PS3en kom ud så jeg kunne få PMC login'et...
#4485 ks 15 år siden
#4486 McPeter 15 år siden
http://img21.imageshack.us/img21/8854/psnlogin.jpg
#4487 MuManden 15 år siden
Du skal jo ikke have nyt brugernavn?
Ellers kan jeg ikke lige se hvad problemet er med ikke at gøre det.
#4488 McPeter 15 år siden
#4489 ks 15 år siden
Og hvad sker der for, at man kun får trofæer for at slutte på førstepladser? Det er vel nærmest et livs arbejde at slutte på 4x førstepladser i alle 10 events. Skod :/
Men hvor er det dog fedt at lave tricks. Desværre ved jeg ikke helt, om jeg synes kombinationen af tricks / race fungerer særlig godt. Det bliver lidt en halvvejsløsning, der ikke helt tilgodeser hverken det ene eller det andet.
#4490 McPeter 15 år siden