Gravatar

#891 HeavyClaus 16 år siden

Tror bare det er fordi den ikke er hemmelig, som den anden. :-S

Havde helt glemt alt om den liste, så er det derfor at der nogle gange
er en random fra filmz der tilføjer mig! :P
Gravatar

#892 elwood 16 år siden

#891 havde ellers glædet mig til boy with a stick eller ligende navn 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#893 Bony 16 år siden

McPeter (869) skrev:
Sådan - så har jeg (midlertidigt) flere trofæer end selveste bony. ;-)

Har samlet lidt trofæer på motorcyklen og ellers bare kørt rundt i bilen og fået tilfældige trofæer. Er ikke engang begyndt at jagte dem endnu, men det går allerede godt. :-) Tror dog der er laaaang vej til nogen af dem. Slettede hele mit savegame og er startet forfra så mangler at gennemføre mange challenges til opgraderingerne af kørekort. :-(

Hehe, tillykke med det. Rart med lidt fremtidig konkurrence og lidt at gå efter. :)

Synes dog det er helt ufatteligt hurtigt at du allerede har scoret 50% af spillets trofæer. Der må sgu være mange trofæer at hente i det spil; hvilket så tegner godt for min egen fremtidige høst. :P

Øv, nu er jeg slet ikke Filmz Trofæ-jæger nummer 1 mere. Lå ellers lige så godt og ensomt i toppen.. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#894 elwood 16 år siden

#893 bare vent til LBP!

Så kommer jeg efter dig!

8-)
Gravatar

#895 elwood 16 år siden

On the 1up Show

Så er det oppe, denne gang ses der på Mega Man 9 (ja det er ondt som pokker hehe)

Resistance 2 Co-Op/lidt MP (er du så færdig den Boss er gigant!)

og sidst men ikke mindst Mirrors Edge (ohh baby!) med lidt gammelt video, men bestemt også en masse nyt, og min excitement er ikke dalet for det spil, tværtimod steg den en hel del (check lige den måde hun vælge at krydse en afgrund, istedet for at hoppe den direkte vej, ohh det giver et hel sus i maven)
Gravatar

#896 McPeter 16 år siden

Holder utroligt meget af ordet "inevitable" og... af super mario... ;-)

http://www.ps3fanboy.com/2008/09/26/inevitable-the...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#897 elwood 16 år siden

hehe.

btw fik du set #875

det er one sick level!

Argg KZ vil ikke lukke mig ind, room full besked konstant, hmm må lige vende tilbage senere og se om de fikser det (regner jeg med de gør)

tror jeg hopper ind i Noget LBP eller Wipeout imens 8-)

Btw hold øje med mit LBP forum tråd jeg linkede til, vil gerne ha fellow filmz'er og lege med 8-)

Jeg skal nok forsøge og gøre opmærksom på keys når jeg ser det.
Gravatar

#898 McPeter 16 år siden

#893 - jeg har så været hjemme fra arbejde i eftermiddags pga. ondt i maven og kvalme, så ind imellem toiletbesøgende har jeg jagtet trofæer. :-) Har printet listen ud og så er det elles bare at hakke dem af som man skrider frem.

Antals mæssigt har jeg klaret langt over 50%, men eftersom guld og platinium rent pointmæssigt tæller for en del er jeg ikke højere når man ser oversigten. Langt de fleste af trofæerne er rigtigt lette at gå til, mens et par stykker af dem tog lidt tid at naile, fx. 180 Flat Spin og den hvor man skal parkere ved at skride ind imellem 2 biler. Og så tog det mig lang tid at lure at Car Parks ikke er det samme som Junk Yards, men derimod betyder Parkeringshuse, som iøvrigt er markeret med store gule skilte og et P på siden af bygningen hehe. Tog også lidt tid at finde alle sammen.

Havde forventet det ville tage utroligt lang tid at få smadret gule vejspærringer og billboards, indtil jeg opdagede at man allerede får trofæerne ved 25% og 50% af totalen. Mangler dog stadig 60 billboard trofæet, men har allerede nappet 200 vejspærringen bare ved at nakke dem når jeg kører forbi og altså uden at jagte dem som sådan. Det kunne måske godt have været lidt mere udfordrende efter min mening.

Men de sidste trofæer jeg mangler kommer jeg til at bruge en del tid på helt naturligt. 750 miles ER altså en hel del og så mangler jeg at gennemføre rigtigt mange challenges for at upgradere kørekortet.

Var dog ret positivt overrasket over hvor opfindsom online challenges er - når man altså lige fik vænnet sig til det. Endte dog med selv at hoste et spil for at kunne komme igennem de fleste multiplayer trofæer. Mangler dog nogle timed challenged da de er rigtigt tidsslugere inden man får samlet alle spillere et sted på det kæmpe kort...
Gravatar

#899 McPeter 16 år siden

#897 - fedt! Er især imponeret over der hvor de indstiller lyskilderne!

Må dog indrømme at jeg er en smule bekymret over at det tager 24 irl timer at lave en så "kort" bane... men det er vel forhåbentligt et tilvendingsspørgsmål hvor man bliver hurtigere med tiden. Havde dog forventet man ville kunne lave noget lignende på måske 6-8 timer, dog ligner det også at de har kælet ret meget for detaljerne.

Iøvrigt udsigt til mange flere beta-keys her (på et tidspunkt):
http://www.ps3fanboy.com/2008/09/26/sony-announces...
Gravatar

#900 elwood 16 år siden

#899 jeg har så lige spillet en Wipeout HD inspireret bane, hvor der står et køretøj, som sætter i fuld fart med raket, når man holder fast i det vrooom! afsted det går.

Der er ikke så meget over levelt, men det er satme sjov aligevel og køre bilen, mens man laver en bange grimase på sin lilla sackboy, nååå den lille fyr er bange 8-)

Og så musikken for satan jeg vil ha den som soundtrack jeg kommer i hel godt humør, og sidder og fløjter med på det.

ang. tiden med et level, der er mange som benytter PS eye'et til og skabe custom texture, og det tager også lige lidt tid, de skal jo designes først.

Og hele udforningen af banen, ja det kræver sin tid, som Alex og de andre fra Media Molecule siger der gik et stk. tid før de var i stand til og lave awesome levels.

Og ja så er det sku imponerende og se nogle kunst studerne, som ikke har prøvet det før, gå hen og lave levels som dem i første hug.

Nå men jeg vil lige tilbage og se hvad folk ellers har skabt, før jeg igen selv kaster mig over mit level.

#899 You have no idea of the things you can change settings wise, its amazing!

Skriv ny kommentar: