"Der er tale om en mindre og lettere konsol i nyt design med en harddisk på 120 GB, mediecenter, blu-ray-afspiller og en vejledende prislap på 2799 kroner. Og forventningerne er tårnhøje hos den danske distributør, Nordisk Film Interactive."
2800 spir? Så er der jo ikke noget som helst der har ændret sig med prisen.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Haha! go humor fra Joystiq og ikke mindst Tim Schafer ang. Brutal Legend(THIS ROCKTOBER!) demo'en
In the press release, Schafer explained that "villagers have surrounded our offices with torches, demanding the game. So we're releasing a demo and hope that this taste of metal will keep the mob at bay until Brütal Legend comes out this Rocktober." We're not sure when Rocktober is, but we think it's the month between Jamuary and Shredtember.
8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jep jep, men prismæssigt er der jo ikke store forskelle herhjemme og i langt de fleste tilfælde, er de fleste tilbud i butikkerne jo bedre end de tilbud man kan finde online.
Men stadig ligger de ret tæt på den vejledende pris, dog med lidt ekstraudstyr oveni. Se blot på spilpriser.dk - der ligger priserne mellem 2700 kr. og 2800 kr., kigger man i Blockbuster, Elgiganten og lign., ligger en PS3 typisk på omkring samme pris, måske en smule mere, hvis der er et par spil med.
Så et spring fra 2700 kr. og ned til 2000 kr. tror jeg ikke er realistisk. 2500 kr., måske, men bliver det normalprisen, tvivler jeg på at de hiver de 50.000 enheder ind, som NF håber på. Prisen skal ned omkring 2000 kr. for at det bliver muligt, selv med et mindre strømforbrug og et frækt design.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Nu må vi se. Indtil videre er det trods alt rene gætterier, men jeg vil tror, at den kommer til at ligge fast omkring 2500,-, og så ryge ned omkring 2000kr ved særlige tilbud.
Måske ligger den lidt lavere end 2500 ved de billigste. Time will tell.
Jep, men ser man på tiden siden sidste prisnedsættelse, har niveauet ligget ret stabilt hos alle danske forhandlere. Det har kun været ekstraudstyret der har været den store forskel.
Bortset fra det, kunne jeg godt tænke mig at vide hvor hulen de har placeret harddisken. Det ser ikke ud til at være ligeså nemt at skifte disk, da man kunne fristes til at tro, at hele bundpladen skal af.
#4571 filmz-Utyske 15 år siden
"Der er tale om en mindre og lettere konsol i nyt design med en harddisk på 120 GB, mediecenter, blu-ray-afspiller og en vejledende prislap på 2799 kroner. Og forventningerne er tårnhøje hos den danske distributør, Nordisk Film Interactive."
2800 spir? Så er der jo ikke noget som helst der har ændret sig med prisen.
#4572 elwood 15 år siden
In the press release, Schafer explained that "villagers have surrounded our offices with torches, demanding the game. So we're releasing a demo and hope that this taste of metal will keep the mob at bay until Brütal Legend comes out this Rocktober." We're not sure when Rocktober is, but we think it's the month between Jamuary and Shredtember.
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4573 ks 15 år siden
Så det kommer vel til at passe med en 2000 - 2500 stykker, hvis man er tålmodig og afventer den rette pris eller tilbud.
#4574 elwood 15 år siden
Til dem der ik har set den endnu.
#4575 filmz-Utyske 15 år siden
Jep jep, men prismæssigt er der jo ikke store forskelle herhjemme og i langt de fleste tilfælde, er de fleste tilbud i butikkerne jo bedre end de tilbud man kan finde online.
Men stadig ligger de ret tæt på den vejledende pris, dog med lidt ekstraudstyr oveni. Se blot på spilpriser.dk - der ligger priserne mellem 2700 kr. og 2800 kr., kigger man i Blockbuster, Elgiganten og lign., ligger en PS3 typisk på omkring samme pris, måske en smule mere, hvis der er et par spil med.
Så et spring fra 2700 kr. og ned til 2000 kr. tror jeg ikke er realistisk. 2500 kr., måske, men bliver det normalprisen, tvivler jeg på at de hiver de 50.000 enheder ind, som NF håber på. Prisen skal ned omkring 2000 kr. for at det bliver muligt, selv med et mindre strømforbrug og et frækt design.
#4576 ks 15 år siden
Måske ligger den lidt lavere end 2500 ved de billigste. Time will tell.
#4577 ks 15 år siden
#4578 filmz-Utyske 15 år siden
#4579 filmz-Utyske 15 år siden
#4580 elwood 15 år siden
Dead Nation
Ser sku egentlig meget muntert ud, top down Left4dead vibes hehe.