Gravatar

#4581 caks 15 år siden

gud, hvor er den grim :/ forstår ikke hvorfor konsol producenterne ikke kan fremstille noget der er lækkert at se på, og ikke ligner noget der er løgn.
Gravatar

#4582 filmz-Utyske 15 år siden

#4580 -

Jo jo, det ser ok muntert ud, men det ligner jo bare L4D blandet med Burn Zombie Burn - der ligger ikke ret mange originale tanker bag.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#4583 elwood 15 år siden

Kan være det indeholder mere, indtil videre har vi kun set en video.

jeg synes nu det ser spændene nok ud.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4584 elwood 15 år siden

Heavy Rain trailer!

David Cage har virkelig fundet de store følelses våben frem, han vil ramme os hårdt kan jeg allerede forudse.

Damm det ser fedt ud stemnings mæssigt.
Gravatar

#4585 filmz-jonasgr 15 år siden

Holy mother. Det er virkelig hvad filmbranchen har brug for. En der kan lave nogle spil med en ordentlig historie, i stedet for alle de hjernedøde FSP spil.

Jeg tror det bliver årets spil. Især også da det allerede er blevet udsat en gang for at det kunne blive perfekt. Jeg har i hvert fald lidt en fornemmelse af at David Cage er perfektionist også med de udtalelser han kommer med. Dejligt at han blander filmmediet og spilmediet på den måde han gør og som han på sin vis også gjorde i Fahrenheit. Blot det at der ikke umiddelbart er noget game over, men at man sagtens kan spille videre hvis en af hovedpersonerne dør. Historien tager bare en anden drejning. Og implementeringen af følelser; ønsker man at slå personen ihjel, skal han leve etc.
Det gør også at genspilningsglæden må være enorm, da historien forhåbentlig kan tage forskellige drejninger.
Noget som der godt nok også blev sagt om Fahrenheit, men hvor slutfacit på den ene eller anden måde stadigvæk blev den samme. Ja jeg er ret vild med David Cage :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#4586 elwood 15 år siden

Altså nu går jeg udfra du mener filmbranchen har brug for folk der skrive en god historie til film baseret på spil.

Fordi der er satme også andre end David cage der kan skrive historier til spil 8-)

men ja fahrenheit havde de rigtige tangenter i starten, husker stadigvæk demo'en hvor virtual David Cage kom frem og fortalte, om hvad man nu sku være vidne til 8-)

Men det jeg mest ser frem til også er og se om folk vil acceptere døden i spillet, hvis de spiller med en af de fire figurer, de virkelig holder er, er der med garanti mange som bare vil reloade, hvilket man kan.

Men hvis folk går med til og acceptere det, jeg er selv lidt i tvivl, om jeg vil, og det finder jeg facinerene 8-)

Ragnar Thornquivst's The Longest Journey er nok det spil der følelses mæssigt har ramt mig mest, selv om historien var forudbestemt.
Gravatar

#4587 filmz-jonasgr 15 år siden

Ja ved sgu ikke lige hvordan det var jeg fik kringlet den sætning sammen. Jeg tror blot jeg var lidt påvirket af traileren. Jo der er også andre der er gode til at skrive historier til spil, omend de ikke er så mange. Men ingen slår David Cage.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#4588 elwood 15 år siden

Men ingen slår David Cage.

ahh nu ikke hel enig, david cage er go, men der er folk lige så gode, og nu har han heller ikke skrevet så mange endnu, så det er nem og lave en unfair sammenligning 8-)

Men jo jeg ser også frem til lidt tung regn, og papirfoldnings morderen 8-)

Og på at ligge make-up, som en skrev ved traileren, hvad sker der hvis man fejler, kan man så gøre hende hel slutty.

men konklusionen er vidst at alle PS3 ejer ser frem til Heavy Rain... og uncharted 2 8-)
Gravatar

#4589 Guts 15 år siden

Det er helt klart 2 af de allerbedste grunde til at eje en PS3'er det kommende år! Det bliver fedt!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#4590 elwood 15 år siden

And that I can agree on 8-)

BRUTAL LEGEND! (THIS ROCKTOBER!)

Damm jeg glæder mig nu også til lidt go humor fra Mesteren selv 8-)

Skriv ny kommentar: