Hehe satme fed ide, med at man kan løbe på vandet, jeg læste på nettet at man sku ku gennemføre det på 1½ time! så skal der satme også findes snydeveje, og steder, hvor spillet kan "knækkes" som de med vilje har lagt ind, netop af den grund.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Har gennemført det. Og jeg synes det var et rigtig godt spil. Tror jeg gennemførte det på ca. 4 timer (hvilket er ret lang tid for mig) og det er lang tid for at spil i Xbox Arcade genren. Men fedt det var det. Og ja....jeg skal også lige lure på hvordan man gennemfører det på halvanden time. Er du også gået igennem det?
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
#4671 cyberzed 15 år siden
#4672 elwood 15 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4673 Bony 15 år siden
#4674 elwood 15 år siden
Vi kom straks på capture the Palle
Hvor man stjal hinanden palle.
#4675 Bony 15 år siden
#4676 MuManden 15 år siden
Looool
#4677 elwood 15 år siden
Hehe satme fed ide, med at man kan løbe på vandet, jeg læste på nettet at man sku ku gennemføre det på 1½ time! så skal der satme også findes snydeveje, og steder, hvor spillet kan "knækkes" som de med vilje har lagt ind, netop af den grund.
#4678 Guts 15 år siden
Har gennemført det. Og jeg synes det var et rigtig godt spil. Tror jeg gennemførte det på ca. 4 timer (hvilket er ret lang tid for mig) og det er lang tid for at spil i Xbox Arcade genren. Men fedt det var det. Og ja....jeg skal også lige lure på hvordan man gennemfører det på halvanden time. Er du også gået igennem det?
#4679 elwood 15 år siden
Det er blevet lidt attraktiv og bruge sin pc igen, nu når den kan følge med 8-)
men jeg skal ha kigget på SC igen klart!
btw nu forlyder det at nogen har klaret det på ca. 30 min!
#4680 elwood 15 år siden
Satme en serie jeg har hygget mig med, lige pånær Strike force, men heldigvis indrømmer de at det var en fejltagelser.
Jeg glæder mig satme.