btw elwood - har undret mig over hvordan du overhovedet kan have så FÅ trofæer - spiller du slet ikke de spil du påstår eller hvad? Det er jo nærmest umuligt ikke at få en håndfuld bare man spiller spillene igennem normalt. Men ok - der er jo selvfølgelig ikke trofæer i de der fanboy-betaer hehe :-P ;-)
#931 hehe hav mener du med det, altså Uncharted er jeg jo igang med igen, så det går stille og roligt.
Burnout har jeg da skrabet en del ind med.
men ellers tænker jeg ikke over dte så meget, jeg variere mere mit spillen, nogen dage har jeg løst til dit, og andre gange dat.
Men ok - der er jo selvfølgelig ikke trofæer i de der fanboy-betaer hehe... huh? undskyld sagde du noget, jeg sad lige og spillede KZ2 og LBP (well not really, but you get the idea hehe)
Desuden jeg synes det rigligt med en Trofæ Junkie her på boardet 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#932 - hehe - tror vidst bare man kan koge min post ned til "misundelse er en grim ting, men heldigvis har jeg mine trofæer at lege med i stedet". ;-)
Og bony - hvad er nu det for noget! Du har jo talt dine trofæer med for Buzz! Synes næsten det er for let hvis du nu også får trofæer for at spille med kæresten hehe - det er jo feje hold! 2 mod 1. ;-)
Og så vil RB1-sange aldrig blive DLC. Men som artiklen skriver så skal man jo bare låne en vens udgave af RB1 og betale det $5 fee for at kopiere næsten alle sangene ind på sin harddisk og spille dem i RB2. Smart...
Forpulede wipeout - jeg har ikke engang 25 PSN venner og det låser alligevel online. Når jeg skal joine et spil og bladrer nedad låser den pludselig... fordømt...
Så blev PS3en pakket ned. Var så enormt heldigt, at personaleforeningen hvor jeg arbejder har købt den af mig, hvilket vil sige, at jeg til hver en tid kan spille på den, hvis jeg lyster :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#931 McPeter 16 år siden
btw elwood - har undret mig over hvordan du overhovedet kan have så FÅ trofæer - spiller du slet ikke de spil du påstår eller hvad? Det er jo nærmest umuligt ikke at få en håndfuld bare man spiller spillene igennem normalt. Men ok - der er jo selvfølgelig ikke trofæer i de der fanboy-betaer hehe :-P ;-)
#932 elwood 16 år siden
Burnout har jeg da skrabet en del ind med.
men ellers tænker jeg ikke over dte så meget, jeg variere mere mit spillen, nogen dage har jeg løst til dit, og andre gange dat.
Men ok - der er jo selvfølgelig ikke trofæer i de der fanboy-betaer hehe... huh? undskyld sagde du noget, jeg sad lige og spillede KZ2 og LBP (well not really, but you get the idea hehe)
Desuden jeg synes det rigligt med en Trofæ Junkie her på boardet 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#933 elwood 16 år siden
8-)
#934 McPeter 16 år siden
Og bony - hvad er nu det for noget! Du har jo talt dine trofæer med for Buzz! Synes næsten det er for let hvis du nu også får trofæer for at spille med kæresten hehe - det er jo feje hold! 2 mod 1. ;-)
#935 McPeter 16 år siden
http://www.ps3fanboy.com/2008/09/29/pes-2009-demo-...
Og så vil RB1-sange aldrig blive DLC. Men som artiklen skriver så skal man jo bare låne en vens udgave af RB1 og betale det $5 fee for at kopiere næsten alle sangene ind på sin harddisk og spille dem i RB2. Smart...
http://www.ps3fanboy.com/2008/09/29/rock-band-1-so...
#936 elwood 16 år siden
#937 McPeter 16 år siden
#938 McPeter 16 år siden
Er i klar over hvor lang tid det tager at køre 99 laps? Det er jo åndssvagt, men med pauser lykkedes det.
Iøvrigt en sjov lille LBP video om xbox360 ;-)
http://gamevideos.1up.com/video/id/21674
#939 elwood 16 år siden
LBP soundtrack til at købe... Ja tak!
#940 dyg 16 år siden