I burde søge professionel hjælp, Palle-franser... :-P
Til gengæld super godt nyt: GT5 udkommer formentligt Q4 2009 alligevel!!! "1,000 cars make the cut, while 20 courses are available, drivable in 60 different layouts." Og så kan bilerne tage (i hvert fald visuel) skade for første gang nogensinde!
#4681 McPeter 15 år siden
Til gengæld super godt nyt: GT5 udkommer formentligt Q4 2009 alligevel!!!
"1,000 cars make the cut, while 20 courses are available, drivable in 60 different layouts."
Og så kan bilerne tage (i hvert fald visuel) skade for første gang nogensinde!
http://ps3.ign.com/articles/101/1017326p1.html
#4682 El vez 15 år siden
Jeg synes det er et fedt valg - hendes stemme er jo mindst lige så lækker som resten af hende! :)
Har du i øvrigt lagt mærke til at de har hyret Andrea Romano som voice director? Does it ring a bell? ;)
#4683 elwood 15 år siden
Batman
Har kun to kritik punkter, not enough Paul Dini, Kenvin Conroy and Mark Hamill 8-)
Men udover det er det sku ret godt skruet sammen, får da en lille smule voice sessions 8-)
Ahahahahaaaa
Og hmm jeg så navnet scarface poppe frem da de snakkede om Vilians, så det ku tyde på han måske også kiggede forbi
8-)
Yep Voice Caster eller hva man kalder det på Warners Animated Batman univers blandt en af tingene 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4684 DarkLight 15 år siden
#4685 elwood 15 år siden
Ja Rocksteady ser ud til virkelig og ha skabt et af de beste superhelte spil hidtil.
Jeg venter det med længsel, og på og høre om jeg skal lege med vand i LBP!
#4686 elwood 15 år siden
Giantbomb modtager pakker fra Eidos Hvorfor er CE editions ikke mere som de her suk.
Slutningen er prizeless 8-)
Og her ser Ryan Davis, og Brad Shoemaker på spillet
Self. med spoilers af hele starten, som ikke er med i demo'en hvor Batman Ledsager The Jokester gennem Arkham.
#4687 DarkLight 15 år siden
#4688 elwood 15 år siden
jeg har været dybt optaget af og opspore mærkværdige simulation spil 8-)
#4689 DarkLight 15 år siden
#4690 elwood 15 år siden
Lidt som med Eltons John's musik 8-)