Gravatar

#4921 ks 15 år siden

Det har de været i lang tid :)
Gravatar

#4922 colocho 15 år siden

#4902 - Tak for svar.

Nu smutter jeg ned og bytter til en lille Slim'er, glæder mig til at lege med den "lille ny".. :-)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#4923 McPeter 15 år siden

Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#4924 filmz-Utyske 15 år siden

Så fik jeg min Slim og den er jo ganske fiks.

Dog er jeg ikke imponeret over Sonys backup-system, når man skifter til en ny maskine, men det går jo nok. Den står og downloader spil på livet løs nu og den gamle har fået plads ved fodenden af min seng. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#4925 ks 15 år siden

IGN UK gav i øvrigt DiRT 2 9/10 - så det ser generelt lovende ud. det kunne sagtens blive det første racerspil, som jeg køber på releasedatoen (hvis jeg når at blive færdig med Batman inden).

Så kunne vi eventuelt køre et par omgange online sammen ;)
Gravatar

#4926 elwood 15 år siden

Hehe bungie for satan 8-)

Controllerne indgår vel også i byttehandlen, mener det var to man fik med sin PS3 i starten, hehe kan sku snart ikke huske det.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4927 McPeter 15 år siden

#4925 - er dog lidt skuffet over at høre at rally-delen kun fylder ca. 20% af gameplayet... må indrømme at jeg også havde forventet mere. Spillede Colin McRae 2.0 som en gal på min PSX - det var svært men godt. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#4928 ks 15 år siden

Har du prøvet demoen dog?

Jeg er personligt ligeglad om det er rally, X-Games eller noget helt tredje - hvis niveauet hele vejen igennem er ligeså højt som i demoen, så er og bliver det et fantastisk spil.

Jeg har dog heller aldrig spillet eller interesseret mig særlig meget for Rally, så måske er jeg tilfreds bare spillet er godt hele vejen rundt :)

Jeg har lige været ned og hente mit Band in a Box. Så nu skal der sgu sættes lidt nyt legetøj op ;) Desværre havde de heller ikke flere Rock Band 2 i min EB Games, så jeg bliver lige nød til at cykle ned i byen og høre der. Ellers må man vel nøjes med plastikinstrumenterne uden spil indtil videre :)
Gravatar

#4929 ks 15 år siden

Og hold da kæft i øvrigt en gigantkasse at slæbe hjem på cykel!
Gravatar

#4930 filmz-Utyske 15 år siden

Jeg sidder og roder med min nye PS3 og har lidt problemer med de spil jeg har købt online. BF1943 nægter at installere opgraderingen til den fulde version, så den starter kun op som trail. En del af de andre spil vil slet ikke starte op, underligt nok.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.

Skriv ny kommentar: