Gutten i GameStop spurgte mig om jeg nu havde husket, at fjerne oplysningerne fra min konto, da de ikke havde muligheden for at tjekke det for mig. Jeg har fjernet adgangen, men jeg mener ikke at jeg huskede at deaktivere den inden jeg pakkede den ned. Jeg formaterede blot harddisken. Men jeg må jo se om mit kort bliver rippet en gang i fremtiden.
Anyways, tillykke med bestillingen af en Slim. Den bliver du mucho glad for. Jeg har rodet med min hele dagen og hele tiden har jeg nydt stilheden. Før lød Playstationen som et godstog der ramlede i gennem stuen, nu den dyrebare stilhed, til tider lette summen, fra et prægtigt stykke legetøj. Fik jeg sagt at jeg er vild med den nye PS3? :D
Well, det er jo ikke værre end at du skifter adgangskode til din PSN-account, hvis muligt. :)
Reelt set har jeg ikke brug for slim-udgaven, men nu da jeg alligevel har smidt en skærm op i soveværelset, er det oplagt at få en mere stille udgave til stuen og en afspiller/konsol til soveværelset. :)
DarkLight (4910) skrev:
Derudover larmede den gamle heller ikke SÅ slemt. Slet ikke sammenlignet med andre :P
Selvfølgelig bliver ens spil ikke smidt over. Så ville det være alt for nemt at kopierer dem.
Enig, støjniveauet er ikke slemt på den gamle, men mindre støj kan man jo altid bruge.
Man kan sige at det er en selvfølgelig at man sikre sig mod kopiering, men omvendt er det lidt underligt, hvis ens backup af ens spil ikke kommer med over, hvis man har sat sine gamle konti op på den nye maskine, aktiveret den o.s.v.
Det er jo lidt fjollet at have et backup-system, der reelt kun kan bruges til at restore på én enkelt maskine og potentielt kunne spare Sony for en del nettrafik, da man jo skal downloade alle spil på ny.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Well, det er jo ikke værre end at du skifter adgangskode til din PSN-account, hvis muligt. :)
Ja, det var selvfølgelig en mulighed. Det gør jeg lige så. Men det ændrer vel ikke på, at mine kortoplysninger stadig ligger gemt på maskinen?
DarkLight (4910) skrev:
Derudover larmede den gamle heller ikke SÅ slemt. Slet ikke sammenlignet med andre :P
Det kan man jo bare ikke rigtigt sige. Det kommer vel helt an på hvilke forventninger man har og hvordan man definerer "støj". Nu ved jeg ikke hvilken model du har, men den 60gb jeg havde før var fra første generation og de larmer ualmindeligt meget. Stumfilm eller blot stille passager, var ulidelige pga. den konstante blæsersummen. Den er væk nu. Der er varmt her i stuen, maskinen har downloadet hele dagen, set en BD og et par afsnit af en TV-serie og jeg kan ikke høre det mindste. Støjen generede mig rigtig meget før og bare det at den er væk nu, var grund nok for mig til at skifte. I mit nuværende setup er sweetspot omkring 2,5 meter fra møblet hvor Playstationen står og derfra var blæseren desværre rigtig tydelig.
Derudover har jeg opdaget en anden ting, som jeg ikke rigtigt forstår. Det er som om, at den trådløse modtager er bedre i Slim end i den 60gb jeg havde tidligere. Før var min signalstyrke aldrig højere end 75-77%, men nu ligger jeg på konstant 100%. Om det reelt kan mærkes i download-hastigheder eller lignende, ved jeg dog ikke, da den har passet sig selv under downloaden det sidste stykke tid. Jeg finder det bare mærkeligt (men fedt), hvis der skulle være foretaget nogle ændringer på dette område. Hvis ikke kan jeg i hvert fald ikke forklare den pludselige forbedring af signalstyrken. :)
Lyd via bitstream kan jeg desværre ikke teste ordentligt nu, da min kæreste er gået i seng. Det må vente til i morgen. Men så tror jeg passende, at jeg vil have mig et gensyn med "Watchmen: DC" og så se om jeg kan høre forskel på mit setup. :)
En sidste ting jeg også er glad for ved udskiftningen, er desuden de to års garanti der nu er blevet opdateret. Det giver alligevel ro i sindet. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Dine kortoplysninger er gemt på din PSN-konto, ikke selve maskinen, så bare du ændrer password, kan folk ikke misbruge den og dit kort - med mindre du naturligvis ændrer den til 12345. ;)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#4897 De må ikke være amerikanske dog, så tager de ikke mod dem.
Sku i ha hele kassen fra den gamle ps med inden eller (har self. det hele i kælderen.
Tænker lidt over det måske, måske ikke man sku gøre det hehe, ku se meget munter ud hvis min 360 endte med og være det største bæst af konsol jeg har 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg har hørt fra flere der bare afleverede den uden kasse, men ham jeg snakkede med fra GameStop nævnte, at jeg skulle tage alt med, altså ledninger, manual og kasse, så det gjorde jeg. :)
Forresten, hvad er koden til Filmz-ligaen i Fifa09 og hvilke hold spiller i forskellige med? :)
Lige en gang til for prins Knud. Den bedste kombination var Rock Band 2 spillet, med Guitar Hero instrumenter, ikke? Altså i følge den "generelle" mening.
Jeg kunne godt tænke mig, at springe på enten GH:WT eller Rock Band 2, begge med complete band (guitar, trommer, mic), men hvorfra billigst? De steder jeg har tjekket har alle udsolgt eller også er de fjernet fra siderne.
#4917 - mit bud hvis du skal have det bedste value-for-money sæt:
1. Køb en billig GH3 med guitar... burde være muligt at finde billigt, formentligt i en fysisk butik der lige har den på spot tilbud. 2. Køb "Band in a Box" Rock Band 1 pakken hos gamestop for 399,-/99,- (inkl. USB-hub) 3. Køb Rock Band 2 for 199,-/49,- hos gamestop (supplér evt. med RB1 eller måske RB:AC/DC - begge burde kunne importeres til RB2 musikbibliotek, mener der er et mindre fee på RB1 importen, men har ik prøvet det endnu... regner med at prøve det i weekenden)
Jeg ved godt dette går imod meget af det jeg tidligere har sagt, da jeg jo åbenlyst er Guitar Hero fanboy. ;-) Men jeg synes bare ikke særligt godt om GH:WT gameplayet i forhold til både GH3 og GH:Metallica. Derudover har det lige vist sig at GH:WT ikke er særligt "fremtidskompatibelt", da kun 1/3 af sangene kan importeres til GH5.
Dette forslag vil medføre at du får: - GH3 (som stadig har et SUPER musik katalog og superb gameplay - det klart mest udfordrende spil jeg har som jeg jævnligt vender tilbage til, da man kan spille det fra easy til expert og stadig være udfordret på den sjove måde). Kan dog kun spilles som guitar og bas. - RB2 som er et forholdsvis nyt skud på stammen. Udemærket gameplay med mange modes selvom det dog aldrig bliver helt så teknisk godt som fx GH3 (bryder mig ikke om hammer-ons i RB). Derudover får du lynhurtigt et ret stort musikbibliotek ved at importere RB1 sangene. Og full-band support. - 2 guitarer, 1 trommesæt og 1 mikrofon - nok til 4-player action. :-) GH3 guitaren er klart at foretrække til singleplayer, men RB1 guitaren kan jo snilt bruges til en band-aften hvor man bare skal have det sjovt. Som nævnt ovenfor er mikrofon og trommesæt også ganske fint. Nok en smags sag om man foretrækker GH:WT trommesæt-layoutet, men denne løsning har helt klart best value-for-money imo.
Jeg vil dog anbefale dig at overveje kraftigt at købe GH:Metallica hvis du kan lide dem - det er god underholdning med mange imo gode sange og et langt bedre gameplay end GH:WT - det minder mere om GH3 gameplayet, men med full band support og andre gode features.
Og så skal du ellers bare holde øje med et godt tilbud på GH5, for det ser super fedt ud - mange nye features der ser rigtigt spændende ud, bl.a. en jukebox funktion hvor den bare kører random igennem hele dit musikbibliotek. Du kan så bare joine med de instrumenter du har lyst til når du har lyst - både midt i sange osv. Og så kan du skippe til næste sang når som helst. Synes det lyder særdeles fest-venligt og underholdende. :-) Og så kan du spille 4xguitar i stedet for at nogle skal vælge at spille bas fx. Prøv at læs review på ign.com
Jeg synes faktisk GH:WT har/havde mange gode ting...jeg synes dog man bliver træt af at spille det...og så det der med at alt content lige pludselig stoppede fordi de sagde GH5 ville komme...jeg synes de er totalt bagude i forhold til RB lige for tiden.
#4911 filmz-Utyske 15 år siden
Reelt set har jeg ikke brug for slim-udgaven, men nu da jeg alligevel har smidt en skærm op i soveværelset, er det oplagt at få en mere stille udgave til stuen og en afspiller/konsol til soveværelset. :)
Enig, støjniveauet er ikke slemt på den gamle, men mindre støj kan man jo altid bruge.
Man kan sige at det er en selvfølgelig at man sikre sig mod kopiering, men omvendt er det lidt underligt, hvis ens backup af ens spil ikke kommer med over, hvis man har sat sine gamle konti op på den nye maskine, aktiveret den o.s.v.
Det er jo lidt fjollet at have et backup-system, der reelt kun kan bruges til at restore på én enkelt maskine og potentielt kunne spare Sony for en del nettrafik, da man jo skal downloade alle spil på ny.
#4912 Bony 15 år siden
Ja, det var selvfølgelig en mulighed. Det gør jeg lige så. Men det ændrer vel ikke på, at mine kortoplysninger stadig ligger gemt på maskinen?
Det kan man jo bare ikke rigtigt sige. Det kommer vel helt an på hvilke forventninger man har og hvordan man definerer "støj". Nu ved jeg ikke hvilken model du har, men den 60gb jeg havde før var fra første generation og de larmer ualmindeligt meget. Stumfilm eller blot stille passager, var ulidelige pga. den konstante blæsersummen. Den er væk nu. Der er varmt her i stuen, maskinen har downloadet hele dagen, set en BD og et par afsnit af en TV-serie og jeg kan ikke høre det mindste. Støjen generede mig rigtig meget før og bare det at den er væk nu, var grund nok for mig til at skifte. I mit nuværende setup er sweetspot omkring 2,5 meter fra møblet hvor Playstationen står og derfra var blæseren desværre rigtig tydelig.
Derudover har jeg opdaget en anden ting, som jeg ikke rigtigt forstår. Det er som om, at den trådløse modtager er bedre i Slim end i den 60gb jeg havde tidligere. Før var min signalstyrke aldrig højere end 75-77%, men nu ligger jeg på konstant 100%. Om det reelt kan mærkes i download-hastigheder eller lignende, ved jeg dog ikke, da den har passet sig selv under downloaden det sidste stykke tid. Jeg finder det bare mærkeligt (men fedt), hvis der skulle være foretaget nogle ændringer på dette område. Hvis ikke kan jeg i hvert fald ikke forklare den pludselige forbedring af signalstyrken. :)
Lyd via bitstream kan jeg desværre ikke teste ordentligt nu, da min kæreste er gået i seng. Det må vente til i morgen. Men så tror jeg passende, at jeg vil have mig et gensyn med "Watchmen: DC" og så se om jeg kan høre forskel på mit setup. :)
En sidste ting jeg også er glad for ved udskiftningen, er desuden de to års garanti der nu er blevet opdateret. Det giver alligevel ro i sindet. :)
#4913 filmz-Utyske 15 år siden
Dine kortoplysninger er gemt på din PSN-konto, ikke selve maskinen, så bare du ændrer password, kan folk ikke misbruge den og dit kort - med mindre du naturligvis ændrer den til 12345. ;)
#4914 Bony 15 år siden
#4915 elwood 15 år siden
Sku i ha hele kassen fra den gamle ps med inden eller (har self. det hele i kælderen.
Tænker lidt over det måske, måske ikke man sku gøre det hehe, ku se meget munter ud hvis min 360 endte med og være det største bæst af konsol jeg har 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4916 Bony 15 år siden
Forresten, hvad er koden til Filmz-ligaen i Fifa09 og hvilke hold spiller i forskellige med? :)
#4917 Bony 15 år siden
Jeg kunne godt tænke mig, at springe på enten GH:WT eller Rock Band 2, begge med complete band (guitar, trommer, mic), men hvorfra billigst? De steder jeg har tjekket har alle udsolgt eller også er de fjernet fra siderne.
#4918 ks 15 år siden
GH:WT instrumenterne skulle angiveligt være bedre, men de koster altså også 1500kr mod de 99kr, du kan få Rock Band pakken ved hos EB Games nu :)
#4919 McPeter 15 år siden
1. Køb en billig GH3 med guitar... burde være muligt at finde billigt, formentligt i en fysisk butik der lige har den på spot tilbud.
2. Køb "Band in a Box" Rock Band 1 pakken hos gamestop for 399,-/99,- (inkl. USB-hub)
3. Køb Rock Band 2 for 199,-/49,- hos gamestop (supplér evt. med RB1 eller måske RB:AC/DC - begge burde kunne importeres til RB2 musikbibliotek, mener der er et mindre fee på RB1 importen, men har ik prøvet det endnu... regner med at prøve det i weekenden)
Jeg ved godt dette går imod meget af det jeg tidligere har sagt, da jeg jo åbenlyst er Guitar Hero fanboy. ;-) Men jeg synes bare ikke særligt godt om GH:WT gameplayet i forhold til både GH3 og GH:Metallica. Derudover har det lige vist sig at GH:WT ikke er særligt "fremtidskompatibelt", da kun 1/3 af sangene kan importeres til GH5.
Dette forslag vil medføre at du får:
- GH3 (som stadig har et SUPER musik katalog og superb gameplay - det klart mest udfordrende spil jeg har som jeg jævnligt vender tilbage til, da man kan spille det fra easy til expert og stadig være udfordret på den sjove måde). Kan dog kun spilles som guitar og bas.
- RB2 som er et forholdsvis nyt skud på stammen. Udemærket gameplay med mange modes selvom det dog aldrig bliver helt så teknisk godt som fx GH3 (bryder mig ikke om hammer-ons i RB). Derudover får du lynhurtigt et ret stort musikbibliotek ved at importere RB1 sangene. Og full-band support.
- 2 guitarer, 1 trommesæt og 1 mikrofon - nok til 4-player action. :-) GH3 guitaren er klart at foretrække til singleplayer, men RB1 guitaren kan jo snilt bruges til en band-aften hvor man bare skal have det sjovt. Som nævnt ovenfor er mikrofon og trommesæt også ganske fint. Nok en smags sag om man foretrækker GH:WT trommesæt-layoutet, men denne løsning har helt klart best value-for-money imo.
Jeg vil dog anbefale dig at overveje kraftigt at købe GH:Metallica hvis du kan lide dem - det er god underholdning med mange imo gode sange og et langt bedre gameplay end GH:WT - det minder mere om GH3 gameplayet, men med full band support og andre gode features.
Og så skal du ellers bare holde øje med et godt tilbud på GH5, for det ser super fedt ud - mange nye features der ser rigtigt spændende ud, bl.a. en jukebox funktion hvor den bare kører random igennem hele dit musikbibliotek. Du kan så bare joine med de instrumenter du har lyst til når du har lyst - både midt i sange osv. Og så kan du skippe til næste sang når som helst. Synes det lyder særdeles fest-venligt og underholdende. :-) Og så kan du spille 4xguitar i stedet for at nogle skal vælge at spille bas fx. Prøv at læs review på ign.com
#4920 cyberzed 15 år siden