#4941 - de har lavet GH så smart at den automatisk adapter til kun at vise 4 tromme-notes. Hvilket dog er derfor man ikke kan lave GH:Metallica drum tutorial med RB trommerne, da det er en 5-tromme tutorial.
Jeg vil sige at jeg synes ikke at "Operation: Anchorage" var noget der gav mig bule i bukserne og jeg var tæt på at droppe resten af DLC-pakkerne, da det ikke gav ret mange timers spilletid ekstra, men resten af pakkerne jeg har haft berøring med, er bestemt pengene værd, især "The Pitt". :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Er der nogen der ved præsist hvornår Fallout3 DLCerne udkommer?
Så var jeg lige et smut i Fields Gamestop, der havde de lige fået Rock Band 2 hjem, så jeg afleverede Tomb Raider også ville han kun have 39,- ydeligere, havde ellers printet deres tilbuds side ud, men det her var jo endnu bedre :D
#4941 Bony 15 år siden
Hvordan bruger man egentligt RB-trommesættet med f.eks. GH4, eftersom der kun er fire "trommer" på RB-sættet men fem på GH-sættet?
#4942 McPeter 15 år siden
Hvilket dog er derfor man ikke kan lave GH:Metallica drum tutorial med RB trommerne, da det er en 5-tromme tutorial.
#4943 Bony 15 år siden
#4944 Bony 15 år siden
#4945 colocho 15 år siden
#4946 filmz-Utyske 15 år siden
Ikke mig, jeg har det hele liggende på min 360'er i forvejen. :-p
#4947 colocho 15 år siden
#4948 filmz-Utyske 15 år siden
#4949 Bony 15 år siden
#4950 MuManden 15 år siden
Så var jeg lige et smut i Fields Gamestop, der havde de lige fået Rock Band 2 hjem, så jeg afleverede Tomb Raider også ville han kun have 39,- ydeligere, havde ellers printet deres tilbuds side ud, men det her var jo endnu bedre :D
Så nu skal der rockes i weekenden...