Gravatar

#4951 filmz-Utyske 15 år siden

#4949 -

Både og, "Broken Steel" er en udvidelse der foregår efter det oprindelige spil og giver mulighed for at stige yderligere i level. Da der var mere DLC på vej, er jeg kun steget i level, men har ikke afsluttet selve "Broken Steel" endnu, da jeg ville have "Point Lookout" og "Mothership Zeta" med, før jeg afslutter mit nuværende spil. :)

Jeg har dog gennemført "The Pitt" og "Operation: Anchorage", resten ligger og venter på mig, indtil jeg får taget mig sammen til at gå igang igen.

Jeg trækker det lidt ud, da der jo kommer et nyt Fallout-spil til næste år, baseret på samme grafikmotor ect. og der kommer jo ikke mere DLC til 3'eren, så man skal jo spare, så man kan få sit fix. ;)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#4952 ks 15 år siden

Jeg har lige forsøgt at bruge min RB guitar i Guitar Hero 3, og det virker altså ikke. Der er kun to af noderne, der registreres, når jeg trykker dem ind - og de registreres helt og aldeles forkert.

Skal man sætte det op på en eller anden måde speciel måde? Jeg connectede blot guitaren og startede spillet. Det fungerede egentlig også fint i menuerne, men i selv sangene hang det slet ikke sammen.

Og jeg har simpelthen ikke kunnet opdrive RB2 nogle steder her i Odense, men er skrevet på ventelisten til næste uge, hvor de regner med at få flere hjem.
Gravatar

#4953 MuManden 15 år siden

#4952 - Læs linkene i 4937+4940 ;-)
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#4954 The Insider 15 år siden

Jeg syntes, de fleste Fallout 3-DLC'er var udmærkede. Har for længst fået spillet mig igennem dem alle sammen, og jeg synes Point Lookout uden sammenligning var den bedste af slagsen. Et nyt, lille map, man frit kunne udfroske, og med en håndfuld solide nye quests, hvor mange af de andre (i mindre grad The Pitt) er meget lineære og en del kortere (måske 5 timer i gennemsnit, hvor Lookout nærmere er oppe i det 2-cifrede antal timer).

Zeta var det eneste, der decideret skuffede mig (Operation Anchorage var dog heller ikke ligefrem skelsættende), men det var også ekstremt lineært og ensformigt, og det havde ikke nok nye skurke eller våben til at gøre det særlig interessant, og så syntes jeg sgu også, det var en anelse fjollet med alle de rumvæsner :-) Det var dæleme også herligt at kunne op på level 30 efter Broken Steel, men det er sgu ikke så sjovt længere, når man er på Lvl 30 og har nærmest uendelig ammunition og stimpacks. Skal snart have lavet en ny og svinsk karakter. Jeg ville nok sige:

Point Lookout: 8.5/10
Broken Steel & The Pitt: 7/10
Anchorage: 6/10
Zeta: 5/10
War. War never changes.
Gravatar

#4955 ks 15 år siden

MasterMorten:

De er læst, og de tager tydeligvis fejl.

Medmindre jeg et andet sted skal læse, hvordan man sætter det op, så de fungerer med hinanden?
Gravatar

#4956 ks 15 år siden

Nå, undskyld. Det var det første af linkene, der ikke var korrekt.

Joystiq skriver det rigtige resultat :/
Gravatar

#4957 Bony 15 år siden

#4951 + 4954 - Tak for "anmeldelsen". Det gjorde kun min ventetid endnu sværere, så tak for den. Det lyder godt, jeg glæder mig i hvertfald til at se hvad det kan byde på. Bare det at kunne stige 10 ekstra levels er lækkert, men jeg forstår stadig ikke hvorfor de ikke forhøjer den endnu mere, så der er en gulerod for at søge rundt i verdenen og dræbe på må og få for at skaffe EXP. Men så på den anden side, så er min nuværende figur i level 20 mere eller mindre uovervindelig. Shotgun på omkring 70 dm og en armor på næsten det samme. Så er det bare head on med diverse monstre. :)

En anden ting der også skuffede mig lidt, da jeg læste om udvidelsespakkerne, var netop rumvæsner. Jeg har på fornemmelsen, at jeg ikke vil bryde mig om denne tilgang (eller afstikker) til historien. Men jeg venter nu med min endelige bedømmelse til jeg selv har prøvet det. :)

#4956 - Ahh, pis. Jeg havde ikke set, at der åbenbart var forskel på de to lister. Det var ikke fedt, for jeg havde jo netop håbet at en RB-guitar kunne virke på GH3, som jeg jo i forvejen ejer og stadig spiller fra tid til anden. Jeg mangler dog en ekstra guitar, hvilket jeg havde håbet kunne være blevet løst ved denne GameSpot-deal! :(
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4958 The Insider 15 år siden

#4957, mht. sværhedsgraden var jeg glad for, at skurkene i DLC'erne generelt var VIRKELIG tough. Jeg fik især brændt en masse stimpacks af i Zeta pga. de forpestrede, hårdhudede rumvæsner, og de kække rednecks i Point Lookout er ikke meget lettere. Selv med et toptunet shotgun kræver det adskillige shots at nedlægge dem, og de rejser sjældent alene. Det er næsten, som om DLC-magerne godt vidste, at det var hardcore fans, der ville gå efter DLC'erne og spille dem sidst - altså efter man allerede var pænt badass, som de unge siger nutildags.
War. War never changes.
Gravatar

#4959 Bony 15 år siden

#4958 - Fedt! Det kan jeg lide at høre. Damn, jeg glæder mig sgu! :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4960 MuManden 15 år siden

Nu har jeg så spillet den sidste 1 eller 1½ og det er faktisk sjovere end jeg troede det kunne være. Det kunne ligefrem godt gå hen at blive vanedandene det her...

#4959 - Du er desværre ikke den eneste der glæder dig lidt for meget.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden

Skriv ny kommentar: