Er der nogen der har erfaring med den gamle guitar til Xboxen, altså til GH og RB? Den der Xplorer.
CDON har nemlig tilbud på GH3 med to af de guitarer til 299 kr., hvilket jo er voldsomt billigt og så vidt jeg kan se, kan den bruges til alle udgaver af RB og GH.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#4965 - Hehe I know og det har jeg skam også gjort, men lidt irriterende at skulle igennem 10 sider for at finde dem allesammen, jeg håbede bare på at der var en side der havde alle listerne samlet, så man havde et overblik over hvad man skulle investere i næste gang.
Er det ikke meget sværer at spille på trommer end Guitar i Rock Band? Jeg føler mig nærmest som mongol med et par trommestikker mellem hænderne... Nu har jeg så heller ikke prøvet nogen af tingene i særlig lang tid endnu, men jeg syntes der var stor forskel fra guitar og til trommer, men det var nu stadig sjovt.
#4969 - at spille på trommerne minder jo mere om the real deal end at spille på en plastik guitar med kun 5 knapper. Så ja, det er væsentligt sværere...
Synes især den åndssvage stortromme får mig ud af kurs hehe.
#4961 MuManden 15 år siden
#4962 colocho 15 år siden
#4963 cyberzed 15 år siden
#4964 filmz-Utyske 15 år siden
CDON har nemlig tilbud på GH3 med to af de guitarer til 299 kr., hvilket jo er voldsomt billigt og så vidt jeg kan se, kan den bruges til alle udgaver af RB og GH.
#4965 ks 15 år siden
Utyske: GH3 guitaren er fantastisk. I særklasse den bedste guitar af dem, jeg har haft i hænderne.
#4966 filmz-Utyske 15 år siden
Det er dog ikke GH3 guitaren der er med i tilbuddet, men guitaren fra GH2, så vidt jeg ved.
#4967 MuManden 15 år siden
#4968 elwood 15 år siden
Elwood Fedt den skal jeg så meget ha!
Som man ikke kan købe men kun vinde
Elwood Nå hmm øv, okay man jeg skal da prøve og deltage aligevel
Hvis man bor i USA
Elwood Bummer!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4969 MuManden 15 år siden
Nu har jeg så heller ikke prøvet nogen af tingene i særlig lang tid endnu, men jeg syntes der var stor forskel fra guitar og til trommer, men det var nu stadig sjovt.
#4970 McPeter 15 år siden
Synes især den åndssvage stortromme får mig ud af kurs hehe.
Prøver lige at køre ned efter RB1 nu...