Det kan ofte meget bedre betale sig at blive ved med at bruge pege/ringfinger og så bare slide en plads til siden, ligesom hvis du kører hånden længere op ad halsen på en rigtig guitar.
Hold da op, du er jo genial, mand. Det havde jeg jo slet ikke tænkt på man kunne gøre! Det er da et hint jeg kan bruge til noget, for den der grøn-gul -> rød-blå fingerbevægelse begynte jeg jo bare at skralgrine af, for det var jo helt umuligt at få mine fingre til at makkeret i den situation.
#5017 - Nå okay, det har jeg bare ikke prøvet, nok derfor jeg ikke lige kan sætte mig ind i at et lille rum kan blive til en koncertsal. Syntes det lyder lidt vildt, men jeg tror på det hvis i siger det, så har jeg bare endnu en god oplevelse i vente en dag, måske.
#5023 - hehe ja det er en lidt makaber situation de første par gange og ka da stadig ha problemer med det, men man lærer at sno sig udenom. ;-) Mange gange kan et svært stykke blive meget nemmere hvis man lige skifter hånden en gang til siden så det falder en mere naturligt at spille akkorderne...
RB:Beatles Limited Edition får en samlet karakter på 8.0 i stedet for 9.0
"Of course, it's hard to believe The Beatles would want those fans playing with an inferior guitar. The Limited Edition bundle is overpriced and the guitar is one of the worst in terms of playability that Harmonix has made. For this reason, the $250 bundle gets a much lower score than the game by itself."
#5021 The Insider 15 år siden
#5022 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5023 MuManden 15 år siden
Hold da op, du er jo genial, mand. Det havde jeg jo slet ikke tænkt på man kunne gøre!
Det er da et hint jeg kan bruge til noget, for den der grøn-gul -> rød-blå fingerbevægelse begynte jeg jo bare at skralgrine af, for det var jo helt umuligt at få mine fingre til at makkeret i den situation.
#5017 - Nå okay, det har jeg bare ikke prøvet, nok derfor jeg ikke lige kan sætte mig ind i at et lille rum kan blive til en koncertsal. Syntes det lyder lidt vildt, men jeg tror på det hvis i siger det, så har jeg bare endnu en god oplevelse i vente en dag, måske.
#5024 McPeter 15 år siden
#5025 Bony 15 år siden
#5026 elwood 15 år siden
#5027 elwood 15 år siden
Det minder lidt om en hvis Skuespiller... hmmm
#5028 McPeter 15 år siden
"Of course, it's hard to believe The Beatles would want those fans playing with an inferior guitar. The Limited Edition bundle is overpriced and the guitar is one of the worst in terms of playability that Harmonix has made. For this reason, the $250 bundle gets a much lower score than the game by itself."
http://ps3.ign.com/articles/102/1022711p1.html
#5029 filmz-Utyske 15 år siden
http://railgun.newz.dk/borderlands-gaar-christian-...
#5030 Kruse 15 år siden
Se #5027 :)