Btw on topic igen, hvad er ide'en med og lave en anmeldelse hvor der er spoilers i?
Nu ser jeg at Giantbomb har deres video review af Uncharted 2 oppe, og jeg har ikke set det endnu, men de advare dog mod lidt spoilers i overskriften, det self. rart at man gør dette.
Men jeg synes bare det virker lidt mystisk og lave en anmeldelse af et produkt, som er meningen folk skal se/spille, og så ikke kan undgå at spoile det.
Har altid studset lidt over den form for anmeldelser 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Navnet "snitker" giver mig helt vildt stor lyst til en hindbærsnitte. Er det weird? Mmmmmmm.... hindbærsnitte........ Be right back (spæner ned til 7/11)
Nej, jeg mener da det er i dag? Jeg kommer desværre ikke forbi Ballerup i dag, hvor jeg har forudbestilt det. Nogen der ved om det kan hentes i et andet Eb Games? Hvis de har et ledigt eksemplar, burde det vel være ligemeget?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#5451 MuManden 15 år siden
#5452 Bobby Singer 15 år siden
#5453 elwood 15 år siden
Nu ser jeg at Giantbomb har deres video review af Uncharted 2 oppe, og jeg har ikke set det endnu, men de advare dog mod lidt spoilers i overskriften, det self. rart at man gør dette.
Men jeg synes bare det virker lidt mystisk og lave en anmeldelse af et produkt, som er meningen folk skal se/spille, og så ikke kan undgå at spoile det.
Har altid studset lidt over den form for anmeldelser 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5454 elwood 15 år siden
#5455 The Insider 15 år siden
#5456 elwood 15 år siden
#5457 Kruse 15 år siden
#5458 ks 15 år siden
#5459 DarkLight 15 år siden
#5460 MuManden 15 år siden