Gravatar

#5451 MuManden 15 år siden

Ahhhh...
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#5452 Bobby Singer 15 år siden

Ihhhhhhh
Idjit
Gravatar

#5453 elwood 15 år siden

Btw on topic igen, hvad er ide'en med og lave en anmeldelse hvor der er spoilers i?

Nu ser jeg at Giantbomb har deres video review af Uncharted 2 oppe, og jeg har ikke set det endnu, men de advare dog mod lidt spoilers i overskriften, det self. rart at man gør dette.

Men jeg synes bare det virker lidt mystisk og lave en anmeldelse af et produkt, som er meningen folk skal se/spille, og så ikke kan undgå at spoile det.

Har altid studset lidt over den form for anmeldelser 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5454 elwood 15 år siden

Btw har gjort de højer magter opmærksom på snitker 8-)
Gravatar

#5455 The Insider 15 år siden

Navnet "snitker" giver mig helt vildt stor lyst til en hindbærsnitte. Er det weird? Mmmmmmm.... hindbærsnitte........ Be right back (spæner ned til 7/11)
War. War never changes.
Gravatar

#5456 elwood 15 år siden

hehe måske har de Uncharted 2 også nu du er igang 8-)
Gravatar

#5457 Kruse 15 år siden

Så har jeg også fået hentet mit eksemplar i GameStop. Jeg venter dog et par timer før jeg går igang, så jeg kan give spillet min fulde opmærksomhed :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5458 ks 15 år siden

Hvordan kan I alle hente det i dag egentlig? Har det ikke først udgivelsesdato herhjemme på fredag?
Gravatar

#5459 DarkLight 15 år siden

Nej, jeg mener da det er i dag? Jeg kommer desværre ikke forbi Ballerup i dag, hvor jeg har forudbestilt det. Nogen der ved om det kan hentes i et andet Eb Games? Hvis de har et ledigt eksemplar, burde det vel være ligemeget?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5460 MuManden 15 år siden

#5458 - Ikke i Elgiganten :D
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden

Skriv ny kommentar: