Jeg bør flytte min anden PS3 ind i stuen oss', så jeg både kan spille InFamous og Brutal Legend samtidig - det går jo ikke at have to nye spil stående og så skulle vælge mellem dem. :(
Og i starten af november burde jeg modtage de "remastered" udgaver af God of War 1 og 2.. suk, så mange spil, så meget spildtid på arbejdet.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#5463 - Præcist, jeg kunne ikke bære at der var 20 herind der spillede det, og så man skulle vente flere dage på det, før det endelig ville komme ind af døren...
Jeg har ikke noget forhold til det, da jeg ikke har spillet det første, men det er da på min overvågningsliste. :)
Wait a second.. Du har en.. Nej, TO ps3'ere, men har ikke spillet Uncharted ? :D Der har du s'gu snydt dig selv, dude :)
Personligt har jeg lige hurtigt haft smidt 2'eren i.. Hold da ferie, en grafik.. Det var kun 3 minutter, er sådan set på arbejde.. Men det var 3 minutter der gjorde, at jeg bare VED min kæreste går fra mig i løbet af den næste uges tid..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#5461 HonoDelLoce 15 år siden
Men til 399 kunne jeg ikke lade være - det er jo næsten ikke engang billigere at hente det hjem fra UK så.. :D
#5462 MuManden 15 år siden
#5463 HonoDelLoce 15 år siden
Ja, og så har man det med det samme :)
Spil jeg ikke behøver have på udgivelsesdagen bestiller jeg nu ellers gerne hjem..
Tekken 6 er bestilt til en samlet pris på 330kr tror jeg .. :)
#5464 filmz-Utyske 15 år siden
Og i starten af november burde jeg modtage de "remastered" udgaver af God of War 1 og 2.. suk, så mange spil, så meget spildtid på arbejdet.
#5465 MuManden 15 år siden
#5466 MuManden 15 år siden
#5467 filmz-Utyske 15 år siden
Jeg har ikke noget forhold til det, da jeg ikke har spillet det første, men det er da på min overvågningsliste. :)
#5468 HonoDelLoce 15 år siden
Wait a second.. Du har en.. Nej, TO ps3'ere, men har ikke spillet Uncharted ? :D Der har du s'gu snydt dig selv, dude :)
Personligt har jeg lige hurtigt haft smidt 2'eren i.. Hold da ferie, en grafik.. Det var kun 3 minutter, er sådan set på arbejde.. Men det var 3 minutter der gjorde, at jeg bare VED min kæreste går fra mig i løbet af den næste uges tid..
#5469 MuManden 15 år siden
#5470 filmz-Utyske 15 år siden
Well, jeg har da læst lidt om at grafikken i det skulle være pimpin', men har ikke rigtigt undersøgt meget mere omkring det endnu. :)
I visse tilfælde tror jeg at jeg er lidt immun overfor hype omkring konsolspil og så opdager jeg ikke potentielle gode spil.