Så fik jeg det købt til 500 dask i blockbuster! Kunne have fået det billigere andetsteds lidt længere væk og har absolut ikke tid til at spille det i øjeblikket, så jeg bebrejder naturlgivis kun JER og jeres ROS for at have forced my hand! Åhåhåhå..........
Jeg har også fået spillet et par timer af Uncharted 2 nu, og det er nok de bedste to timer jeg har brugt på et spil ! Det er virkelig genialt, og Naughty Dog har overgået sig selv. Jeg er helt solgt, og ved at der venter mig en fabelagtig oplevelse !
Der er blevet skruet væsentligt op for humoren og cutscenerne, hvilket klæder spillet ... Samtidig tager spillet sig længere tid til at introducere og opbygge karakterene, hvilket er dejligt at se. 1'eren blegner virkelig i forhold til denne geniale efterfølger!
Så snart man høre det nu velkendte Theme spille, får man gåsehud på den gode måde.
Jeg havde godt læst om tutorial missionen, men damm den start er så filmisk som det kan være, det er en emminent måde og indlede spillet på, lidt som en Oh jee Nathan what have you gotten yourself into situation.
Skal ikke spoile noget blot sige damm Den slemme hund, forstår og indlede et spil, de udnytter virkelig siuationen til fulde.
Og den omtalte sektion efter indledningen, well jeg synes det en go måde lige og vise en anden side af Nathan på.
Yep det blir en go weekend jeg kan mærke det 8-)
There's a Guy above you!.... There's a guy belove you!
Lille kommentar før opgaven som er efter intro level'et, det go humor 8-)
So we're gonna dick him... Oh absolutely
Chloe Kinda sexy to listing too 8-)
Er nødt til og kommentere snee'en (som var en af de ting jeg ævlede mest om første gang jeg hørte om spillet) det er jo præcis som vandet, med lige så mange små detaljer på den gode måde, det sætter sig fast i tøjet, og tør langsomt op i forbindelse med varme, det ser fedt ud.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5491 MuManden 16 år siden
#5492 Bony 16 år siden
#5493 The Insider 16 år siden
#5494 DarkLight 16 år siden
#5495 elwood 16 år siden
Self. findes de gode spilfirmaer stadigvæk, men damm der er nogle kreative folk på indie scenen.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5496 elwood 16 år siden
Come on En Panter der skyder med Laser ud af øjnene! jeg er solgt igen og igen!
#5497 database 16 år siden
#5498 database 16 år siden
#5499 elwood 16 år siden
Ikke mere frustration over og køre til et checkpoint, og finde ud af det næste er skarp til højre, hvor man netop lige har drejet venstrer.
Nej ikke checkket Uncharted 2 ud endnu, jeg er nødt til og få noget og spise først simplthen 8-)
Men damm jeg glæder mig til og høre musikken igen, det theme har groet sig fast.
#5500 elwood 16 år siden
Så snart man høre det nu velkendte Theme spille, får man gåsehud på den gode måde.
Jeg havde godt læst om tutorial missionen, men damm den start er så filmisk som det kan være, det er en emminent måde og indlede spillet på, lidt som en Oh jee Nathan what have you gotten yourself into situation.
Skal ikke spoile noget blot sige damm Den slemme hund, forstår og indlede et spil, de udnytter virkelig siuationen til fulde.
Og den omtalte sektion efter indledningen, well jeg synes det en go måde lige og vise en anden side af Nathan på.
Yep det blir en go weekend jeg kan mærke det 8-)
There's a Guy above you!.... There's a guy belove you!
Lille kommentar før opgaven som er efter intro level'et, det go humor 8-)
Chloe Kinda sexy to listing too 8-)
Er nødt til og kommentere snee'en (som var en af de ting jeg ævlede mest om første gang jeg hørte om spillet) det er jo præcis som vandet, med lige så mange små detaljer på den gode måde, det sætter sig fast i tøjet, og tør langsomt op i forbindelse med varme, det ser fedt ud.