Nå jeg må lægge Uncharted 2 fra mig nu, skal jo på arbejde, men fra lørdag af oh boy 8-)
Hehe der er sågar kommet lidt filmrefrerencher ind i spillet også, som jeg more mig en del over.
Og så er jeg ret sikker på at Flynns kommentar om de våde bukser er en hentydning til folks, og også min facination af Nathan bukser fra Uncharted der blev våde i vandet 8-)
Men yep det svært og ligge fra sig.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg lidt i tvivl når man snakker lyd i Uncharted 2, hva dælen er så forskel på Dynamic range, full range, maximum osv. der er en del forskellige man kan vælge, pt. står mn blot til Default, og det lyder godt, men jeg bare lidt nysgerrig.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det kommer desværre med garanti slet ikke til PS3.
Det er faktisk det eneste spil, som jeg virkelig ærgrer mig over ikke at kunne spille :/
Arh, tag du det nu roligt med den slags udmeldinger der ;)
Microsoft har lagt en stor sum penge ved kasse 1 for at få sig sin exclusive-aftale. Men det er før set, at den slags bløder op efter lidt tid og nok pres fra fans. :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Splinter Cell er faktisk det første spil som seriøst får mig til at overveje en 360 på et tidspunkt. Tilbudet til 2700 kr for en, + MW2 og 2 controllere er ret billigt.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#5501 elwood 16 år siden
Hehe der er sågar kommet lidt filmrefrerencher ind i spillet også, som jeg more mig en del over.
Og så er jeg ret sikker på at Flynns kommentar om de våde bukser er en hentydning til folks, og også min facination af Nathan bukser fra Uncharted der blev våde i vandet 8-)
Men yep det svært og ligge fra sig.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5502 elwood 16 år siden
#5503 elwood 16 år siden
Nåja og beware of den grumme grumme afhøringsteknik i starten... av for den!
#5504 HonoDelLoce 16 år siden
Jeg er også super nederen over det ikke kommer til PS3 (i hvert fald ikke til at starte med :) )..
Men heldigvis har jeg da også en PC ! :)
#5505 ks 16 år siden
Det er faktisk det eneste spil, som jeg virkelig ærgrer mig over ikke at kunne spille :/
#5506 HonoDelLoce 16 år siden
Arh, tag du det nu roligt med den slags udmeldinger der ;)
Microsoft har lagt en stor sum penge ved kasse 1 for at få sig sin exclusive-aftale. Men det er før set, at den slags bløder op efter lidt tid og nok pres fra fans. :)
#5507 elwood 16 år siden
#5508 DarkLight 16 år siden
#5509 filmz-Utyske 16 år siden
Jeg fandt faktisk et sted i går, hvor de sælger 60GB-udgaven for 1500 kr.
#5510 ks 16 år siden