Btw går udfra alle som minimum har slået hint funktionen fra i Uncharted 2, jeg har hvertfald ikke den store lyst til direkte og få fortalt hvad jeg skal gøre ved et puzzle.
Og så napper jeg nok spillet på Normal, og arbejder mig op af. Crushing ksu være ubamhjertig i 2'eren har jeg hørt 8-)
Argg nu må det godt snart være i mine hænder!
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
For fanden hvor er det sindsygt fedt! Jeg har fået spillet lidt i et par timer, og det er så ufatteligt gennemført. Grafikken er utrolig flot, både i cutscenes og i gameplay. Kontrollen er flydende og fungerer godt, ligesom det gjorde i 1'eren. Uanset om det er gameplay eller en cutscene så elsker jeg hvert et sekund :) Det der virkeligt er perfekt, er persongalleriet og stemmeskuespillet. Og humoren er også helt i top. Ligesom det første spil, så føles det hele som en film, og når man nu er filmelsker, der godt kan lide en film med god historie, godt skuespil og god dialog, ja så er Uncharted 2 nået nær det perfekte spil :)
Glæd jer til at få prøvet det!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg slår den fra hvertfald, jeg synes beløning er så dejlig når man selv finder ud af det, men ja smag og behag self.
Btw har også fået mit spil nu, der var kun kopiere tilbage til dem der havde forudbestilt så det var heldigt nok for mig, og jeg fik den fine lile tin udgave, så det pynter da 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5481 ks 16 år siden
Coolshop skriver dog, at de matcher. Så det er vel bare et spørgsmål at vente, indtil de sænker prisen.
#5482 elwood 16 år siden
Og så napper jeg nok spillet på Normal, og arbejder mig op af. Crushing ksu være ubamhjertig i 2'eren har jeg hørt 8-)
Argg nu må det godt snart være i mine hænder!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5483 MuManden 16 år siden
#5484 ks 16 år siden
#5485 Kruse 16 år siden
Glæd jer til at få prøvet det!
#5486 Neslom 16 år siden
#5487 elwood 16 år siden
Btw har også fået mit spil nu, der var kun kopiere tilbage til dem der havde forudbestilt så det var heldigt nok for mig, og jeg fik den fine lile tin udgave, så det pynter da 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5488 Bony 16 år siden
#5489 MuManden 16 år siden
#5490 Bony 16 år siden
Freaking hell! :(