Gravatar

#5511 filmz-Utyske 16 år siden

http://www.mobiludsalg.dk/products/productinfo.asp...

Der er dog kun to på lager, så det kan være det er de sidste to.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#5512 Guts 16 år siden

Uncharted 2 complete!!
FEDT FEDT Spil!!
Og til alle jer der endnu overvejer at anskaffe sig spillet, kan jeg KUN sige: KØB DET!!
Det er mega fedt (har jeg vist sagt et par gange nu). Mere filmisk oplevelse fra et spil skal man s*teme lede længe efter (eller rettere....lige indtil den tunge regn falder...selvfølgelig!)
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#5513 elwood 16 år siden

haha!

btw Normal, Easy, very easy eller hard ?

Jeg er selv igang med Normal.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5514 Guts 16 år siden

Normal. Selvfølgelig!!

Gider heller ikke sidde fast konstant. Så nu hopper vi et tak opad på sværhedsgraden.
Gravatar

#5515 HonoDelLoce 16 år siden

Guts (5512) skrev:
Uncharted 2 complete!!

Skulker man eller har man ferie ? :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5516 elwood 16 år siden

Har lige modtaget mit BRUTAL LEGEND THIS ROCKTOBER!

Fra Tim Schafer og Double Fiiinnneee!

Rock on, ser frem til og høre en masse musik fra kunstner jeg ikke aner hvem er 8-)
Gravatar

#5517 Guts 16 år siden

Skulker selvfølgelig!! Magtede da ikke at tage på job med Nathan Drake i problemer?!
Ej...jeg har ligesom børn efterårsferie lige nu. Så der er ikke arbejde før søndag. Så jeg satser på at smutte gennem Drake-land endnu en gang inden søndag.
Gravatar

#5518 database 16 år siden

Jeg har spillet mig igennem godt og vel halvdelen af spillet, og jeg er stadig blæst væk. Naughty Dog fortsætter med at imponere igennem hele spillet. Det her tegner til at blive mit all time favorit spil.

Det er dog en skam at
Sully forsvinder så hurtigt igen. Håber virkelig han vender tilbage igen senere i spillet.

Gravatar

#5519 elwood 16 år siden

Haha Marco Polo Nok den sejeste/sjoveste Medal ever! Jeg grinede højlydt.

Vil ikke sige hvo'en man får den den er ret åbenlys og sker ret automatisk hvis man er lige så nysgerrig som mig 8-)

Yep Naugthy Dog har virkelig overgået sig selv.

Men det var først ved Nepal, og Startscenen af spillet, hvor min Jaw for alvor faldt til jorden, tingene lige efter starten var ikke så wow faktor, det var mere blot en lidt anderledes Nathan. men stadigvæk ret sjov.

Og nejj hvor er granater blevet bedre og håndtere no more motion control.
Gravatar

#5520 elwood 16 år siden

Sekvensen fra Nepal med
Helicopteren der jagter en, og så bygning der er ved og styrte sammen mens man er inde i den damm andrealine rush!

Godt nok har jeg set den sekvens så mange gange, men det er lidt noget andet når man selv har kontrollen, indrømmet jeg udbrød et lille Wuuuu! mens jeg sprang gennem ruden 8-)

I har sikkert set den sekvens men just in case det her er den actionfyldte scene der blev vist til E3 første gang man viste noget offentlig fra spillet af, så jeg tror alle ved hvilken scene det drejer sig om.

Jeg sikre mig bare lige for ikke og tage noget af oplevelsen.

8-)

Skriv ny kommentar: