Vil i seng nu, men har fået installeret Call of Duty 1 på PC'en i dag. Glæder mig til en omgang MP i morgen. Giv mig 40 Bruce numre på Rock Band og så skal der spilles!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Så fik jeg også gennemført Uncharted 2 og hvad kan jeg sige. Etteren var mit absolutte favoritspil, men jeg har vist fået mig et nyt yndlings. Naughty Dog har gjort det igen. Det mest fantastiske spil, flotteste grafik, nervepirrende historie; jeg var fuldstændig opslugt af detaljerne. Jeg blev faktisk så opslugt, at jeg slet ikke kunne slippe det i går efter at jeg købte det. Jeg var hjemme med det ved 16-tiden og stoppede først klokken 5 i morges, kun afbrudt af aftensmad og en hyggebajer. Tog så lige de sidste 5 % her til middag. Det er sgu heldigt, at jeg har så forstående en kæreste, for jeg var virkelig asocial i går. Tiden tager jeg ikke så tungt, for jeg tog mig meget god tid. Stod tit og betragtede detaljerne i grafikken eller bare spillet i det hele taget. Derudover var der selvfølgelig også alle skattene, som skulle findes. Men for pokker, de er eddermame bedre gemt end i etteren. :D
Jeg elsker spil som bare føles som én lang film. Jeg kan ikke sige det nok gange og kan helt ærligt, ikke komme på én eneste negativ ting ved spillet. Dette spil ER simpelthen et af de absolut bedste spil nogensinde udgivet! Jeg er solgt. WayTo-fucking-Go Naughty DOG!
Der var tidligere en der nævnte noget med at det var negativt, at man selv skulle samle ammo, men det mener jeg ikke. Sådan var det også i etteren og så skal det også være sådan her. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jamen dog, det er da hurtigt folk får overstået Uncharted 2. Jeg tror at jeg venter med at hoppe på det, indtil det er en del ned i pris, når det er så hurtigt overstået. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#5573 - Du kan jo passende starte med 1'eren og se om det nu også ER noget for dig. Det er jo også meget billigere.
Bony (5572) skrev:
Der var tidligere en der nævnte noget med at det var negativt, at man selv skulle samle ammo, men det mener jeg ikke. Sådan var det også i etteren og så skal det også være sådan her.
Ja præcist, sådan har det jo altid været, så hvorfor lave om på det. Det fungere jo fint.
Det tager i gennemsnit en 12-14 timer efter humør. Det synes jeg i grunden ikke er for lidt. På Hard er der vel omkring det dobbelte, hvis ikke mere. Crusher det samme, hvis ikke meget mere!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Også lige gennemført det, jeg vil dog lige komme med en kritik...
Ang. slutningen
Jeg HADER! de der bosskampe, hvor man skal skyde olietønder, blå ting what ever når bossen pacere for at ordne ham. de er så trivielle og kedlige, og man bander altid langt ind i helvede når bossen får et lucky shot ind
Her må jeg sige 1'eren var mere min stil 8-)
Og musikken damm jeg er vild med den, især det der sad theme
der spiller da man finder Schäfer dying lovely
Pistols er blevet mit nye farvorit våben fpr satan den er fed og affyre og så lyden der giver når tromlen køre rundt.
Og ang. Monstrene her, så at sige synes jeg de fungere godt også, jeg sad oi starten og tænkte hmm de her yeti ligene dyr, vi får da ingen forklaring på dem, og bam så finder man ud af hvad de er.
Og karakterne ja Sully var ikke så meget med igen, men nu var det også mest Chloe og Eleana der var fokus, i 3 kants dramet så at sige.
Gåderne var også herlige denne her gang, og den sidste rigtige store var mere simple end jeg først troet hehe, så detvar ren triumf for mig.
Og stealth delen ku jeg ret godt li også, altså det emd at man ku sige sig ind nu her.
Nåja og Crash Bandicoot segmenterne herligt!
Især det sidste man prøver wow!
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5571 filmz-Bruce 16 år siden
#5572 Bony 16 år siden
Jeg elsker spil som bare føles som én lang film. Jeg kan ikke sige det nok gange og kan helt ærligt, ikke komme på én eneste negativ ting ved spillet. Dette spil ER simpelthen et af de absolut bedste spil nogensinde udgivet! Jeg er solgt. WayTo-fucking-Go Naughty DOG!
Der var tidligere en der nævnte noget med at det var negativt, at man selv skulle samle ammo, men det mener jeg ikke. Sådan var det også i etteren og så skal det også være sådan her. :)
#5573 filmz-Utyske 16 år siden
#5574 MuManden 16 år siden
Ja præcist, sådan har det jo altid været, så hvorfor lave om på det. Det fungere jo fint.
#5575 Bony 16 år siden
#5576 Bohemian 16 år siden
#5577 MuManden 16 år siden
#5578 Bohemian 16 år siden
#5579 elwood 16 år siden
Ang. slutningen
Her må jeg sige 1'eren var mere min stil 8-)
Og musikken damm jeg er vild med den, især det der sad theme
Pistols er blevet mit nye farvorit våben fpr satan den er fed og affyre og så lyden der giver når tromlen køre rundt.
Og karakterne ja Sully var ikke så meget med igen, men nu var det også mest Chloe og Eleana der var fokus, i 3 kants dramet så at sige.
Gåderne var også herlige denne her gang, og den sidste rigtige store var mere simple end jeg først troet hehe, så detvar ren triumf for mig.
Og stealth delen ku jeg ret godt li også, altså det emd at man ku sige sig ind nu her.
Nåja og Crash Bandicoot segmenterne herligt!
Især det sidste man prøver wow!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5580 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"