Fordi irritationsmomentet med ammunitionen også var i 1'eren, betyder det da ikke, at man ikke kan rette på denne lille detalje i 2'eren - eller nu måske 3'eren. Jeg finder det primært anstrengende, når man er presset og står oveni en større pulje af forskellige våben. Der kan det være svært lige at stille sig i den millimeter præcise position, det kræver at samle ammo op i stedet for at skifte våben.
Er jeg i øvrigt den eneste, der syntes ham bossen på toget var ganske elendigt udført? Så absolut det værste i spillet endnu. Sådan set også det eneste, der virkede ugennemtænkt og sløset - så det siger naturligvis også en del :)
Jeg sad lidt fast i ham, men derudover synes jeg bare han var enormt dårligt designet. Bryder mig dog generelt ikke om "bulletsponge" effekten, som desværre er et yndet og benyttet fænomen i størstedelen af spil, når man ønsker at øge sværhedsgraden.
Gennemførte også Uncharted 2 for et par timer siden og har stort set siddet med et stort smil gennem hele spillet, det er uhyre underholdende og ikke mindst en uhyggelig gennemført oplevelse fra start til slut. Det er nok bedste action spil jeg har prøvet de sidste 3-4 år, endnu bedre end 1'eren endda.
#5581 ks 16 år siden
#5582 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5583 ks 16 år siden
#5584 Bobby Singer 16 år siden
Gennemførte også Uncharted 2 for et par timer siden og har stort set siddet med et stort smil gennem hele spillet, det er uhyre underholdende og ikke mindst en uhyggelig gennemført oplevelse fra start til slut. Det er nok bedste action spil jeg har prøvet de sidste 3-4 år, endnu bedre end 1'eren endda.
#5585 elwood 16 år siden
Den sidste kamp i spillet gik mig dog mere på, jeg hader den slags kampe.
Nå men ja jeg er igang med hard nu og er lige kommet til Nepal igen 8-)
og nu holder jeg lige for nu her, skal hen og ha mad hos den gamle snart.
#5586 MuManden 16 år siden
Jeg er også i Nepal på Hard.
Sidder også lige og overvejer om jeg lige skal tage en time mere...
#5587 elwood 16 år siden
Fish out of Water!
#5588 Bobby Singer 16 år siden
#5589 elwood 16 år siden
Det her er undskyld jeg siger det for Cute!
En dedikerede knap til kun og give et kram nåååååååå 8-)
Virker som et rigtig godt børnespil, og ja også til barnlige sjæle, er hel vild med den tegnede stil.
#5590 elwood 16 år siden
Damm jeg er vild med de gutter, og så Area5 gutterne, blir spændende og hører Ryan' Odonell gå hel i ekstase over Uncharted 2 herpå tirsdag 8-)
Den mand har "solgt" mig en hel del spil.
Btw. if something ain't awesome... make it awesome