Smart - shopto.net stregkoder virker både til Royal mail og til Post-dk:
Dato Kl. Registrering 16. oktober 2009 14:12 Ankommet til DANMARK 17. oktober 2009 06:26 Ankommet til omdeling 2500 Valby 17. oktober 2009 13:17 Anmeldt til senere afhentning på 827 Tingstedet Posthus 19. oktober 2009 08:24 Ankommet til postfilial 827 Tingstedet Posthus
Skal så meget ned og hente Uncharted 2 senere i dag. :-)
Lige et hurtigt spørgsmål, jeg kan ikke huske dette fra etteren, men hvis man starter et nyt spil op på hard, tæller den så stadig op af drab med de forskellige våben, fund af skatte etc.?
Hvis nogen er i tvivl så snakker jeg selvfølgelig om U2.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Okay, jeg var lidt skeptisk i begyndelsen af Uncharted 2... Jeg syntes, togsekvensen var fantastisk, men at spillet "fes" lidt ud i de tidligere junglesekvenser, som virkede lidt for bekendte og ensartede. Jeg syntes også, det første Uncharted var et solidt og smukt, men også lettere forglemmeligt og orinært spil. Men damn, jeg har fået ændret indstilling nu.
Spillede lige U2 i går fra kl. 20 til halv tre om natten, og er nået til Chapter 20, og det er jo simpelthen epic, epic stuff. Damn, hvor er det bare fedt. Fedt gameplay, masser af fede højdepunkter, grafik der bogstaveligt talt fik mig til at åbne kæften og måbe (da jeg stod på toppen af toget, som passerer igennem snelandskabet med vandfaldet, blev jeg næsten blæst omkuld), super karakterer, fed historie, solide replikker - kort sagt alt det, man havde håbet på, der ville have været i Indy 4 (minus det fede gameplay, naturligvis, som ville være underligt at efterspørge i en spillefilm :-)). Jeg har ikke set så godt et mix af cutscenes og gameplay i andet end MGS4.
Shoot-outs er langt sjovere end i etteren. Som Gametrailers også pointerede i deres anmeldelse, så er der nu god grund til at "press the fight" og ikke bare blive hængende bag det samme træ i evigheder. Styringen føles mere intuitiv, kameraet er mere præcist, og der er en virkelig fed variation i banerne, hvilket jeg savnede i etteren.
Synes kun, der er virkelig få irritationsmomenter. Ligesom ks er jeg også ofte irriteret, når man skal samle ammunition op på jorden, hvor der ligger flere våben, så man bliver ved med at samle det forkerte våben op og smide sit foretrukne. Det er især irriterende midt i en ildkamp, og måske kunne man have ordnet det med en separat tast til at samle ammunition og våben op i en bunke? Eller måske skulle man bare kunne vælge automatisk at samle ammunition op til det våben, man går rundt med, for hvorfor ville man ikke gøre det under alle omstændigheder? Men altså, great stuff. Glæder mig virkelig til at komme hjem og få rundet historine af. Det er sgu sjældent, man spiller et spil, hvor man bliver så engageret i karakterernes skæbner...
#5608 - Fedt at høre at du også har haft en god oplevelse med Uncharted 2. Noget tyder jo på at der er bred enighed om spillet som helhed, i den positive retning... Du er selvfølgelig også velkommen til noget Filmz-multiplayer her på Onsdag, hvis du skulle have de lyster?
Uha, kan nok desværre ikke onsdag :-( Men jeg er dæleme frisk på at give den gas med you guys næste gang, der er stemning for det! Jeg har slet ikke fået spillet online med nogle af jer herinde endnu, og det er sgu for dårligt af mig :-)
#5601 PredatorX 16 år siden
Hahaha stærkt, så ved jeg da hvad jeg skal lave de næste par år...
#5602 McPeter 16 år siden
Dato Kl. Registrering
16. oktober 2009 14:12 Ankommet til DANMARK
17. oktober 2009 06:26 Ankommet til omdeling 2500 Valby
17. oktober 2009 13:17 Anmeldt til senere afhentning på 827 Tingstedet Posthus
19. oktober 2009 08:24 Ankommet til postfilial 827 Tingstedet Posthus
Skal så meget ned og hente Uncharted 2 senere i dag. :-)
#5603 Bony 16 år siden
Hvis nogen er i tvivl så snakker jeg selvfølgelig om U2.
#5604 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5605 Bony 16 år siden
#5606 Bony 16 år siden
#5607 MuManden 16 år siden
#5608 The Insider 16 år siden
Spillede lige U2 i går fra kl. 20 til halv tre om natten, og er nået til Chapter 20, og det er jo simpelthen epic, epic stuff. Damn, hvor er det bare fedt. Fedt gameplay, masser af fede højdepunkter, grafik der bogstaveligt talt fik mig til at åbne kæften og måbe (da jeg stod på toppen af toget, som passerer igennem snelandskabet med vandfaldet, blev jeg næsten blæst omkuld), super karakterer, fed historie, solide replikker - kort sagt alt det, man havde håbet på, der ville have været i Indy 4 (minus det fede gameplay, naturligvis, som ville være underligt at efterspørge i en spillefilm :-)). Jeg har ikke set så godt et mix af cutscenes og gameplay i andet end MGS4.
Shoot-outs er langt sjovere end i etteren. Som Gametrailers også pointerede i deres anmeldelse, så er der nu god grund til at "press the fight" og ikke bare blive hængende bag det samme træ i evigheder. Styringen føles mere intuitiv, kameraet er mere præcist, og der er en virkelig fed variation i banerne, hvilket jeg savnede i etteren.
Synes kun, der er virkelig få irritationsmomenter. Ligesom ks er jeg også ofte irriteret, når man skal samle ammunition op på jorden, hvor der ligger flere våben, så man bliver ved med at samle det forkerte våben op og smide sit foretrukne. Det er især irriterende midt i en ildkamp, og måske kunne man have ordnet det med en separat tast til at samle ammunition og våben op i en bunke? Eller måske skulle man bare kunne vælge automatisk at samle ammunition op til det våben, man går rundt med, for hvorfor ville man ikke gøre det under alle omstændigheder? Men altså, great stuff. Glæder mig virkelig til at komme hjem og få rundet historine af. Det er sgu sjældent, man spiller et spil, hvor man bliver så engageret i karakterernes skæbner...
#5609 MuManden 16 år siden
Du er selvfølgelig også velkommen til noget Filmz-multiplayer her på Onsdag, hvis du skulle have de lyster?
#5610 The Insider 16 år siden