#5871, nej da! Jeg fik lynhurtigt trykket på knappen under figurens nakke, så den udbrød "YOU DEFY THE GOD OF WAR!" og "YOU WILL SUFFER FOR THIS!" (blot 2 af dens 6 indkodede sætninger), hvorefter jeg smed hende på porten!
What det har jeg da totalt misset, har du en Kratos figur der taler.. Pics!
#5868 hehe ja nu må vi se men, damm Giantbomb og så Area5 gutterne er det bedste som er sket i spilbranchen for tiden.
Area5 har de dybdegående anmeldelser, og Giantbomb, er de her totalt drengerøv, med skøre indlæg (såsom Vinny's sang nu her, men der har været rigtig mange godbider fra de herrer) er spændt på hvad deres næste endurance run blir til.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5873, helt afgjort! Jeg må få kontaktet programmørerne, så man kan få downloadet hendes udseende som skin til skurkene i spillet og få aggressionerne ud!
Men gameplay ser sjovt nok ud, styringen er stadigvæk bekymring, I need a demo! fordi 1'eren var satme lige lovlig "flydene" Byen ku jeg også godt mistænke for at virke ret død.
Og gametrailers blir evd med og pumpe nyt AC2 ting ud, så bare kig på deres side
Nåja og tjek jeres mailbokse Sony er begyndt randomly og sende Download voucher ud til GOW3 e3 Demo'en, min fætter gjorde mig opmærksom på dette grrr 8-)
Ohh og så er jeg igang med tHe ballad of gay tony GTA IV DLC
Rockstar folkene forstår satme og lave farverige karakter hehe, og Liberty City i GTA IV er stadigvæk lige så facinerene og køre rundti, den føles nemlig levene iog ikke bare som en flok AI rutiner der render rundt og kigger Prototype, and INfamous I'm looking your way 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Ja det første jeg skal gøre er selv og prøve og mess hende hel op, med makeupp'en se om de har taget højde for det, eller man bare failer så, i følge David Cage sku man jo blot acceptere sine valg og spille videre, så hvis der kommer en retry frem her, får han en vred mail!
Så har shopto.net afsendt mit Killzone 2 for i alt 135kr. :-) Er godt nok ikke så meget til FPS på konsol, men har endeligt fået taget hul på Resistance 2 som jeg har haft i et års tid og det er sgu ret god underholdning. :-) Det koster i øvrigt samme pris hos shopto.net denne uge.
Så tænkte at til den pris kunne jeg da godt lige prøve Killzone 2... det skulle vist være godt? :-)
#5871 filmz-Utyske 16 år siden
Så nu er I ikke venner længere? :)
#5872 The Insider 16 år siden
#5873 filmz-Utyske 16 år siden
Jeg havde ikke forventet mindre, men en lille halshugning havde været på sin plads. :D
#5874 elwood 16 år siden
hehe ja nu må vi se men, damm Giantbomb og så Area5 gutterne er det bedste som er sket i spilbranchen for tiden.
Area5 har de dybdegående anmeldelser, og Giantbomb, er de her totalt drengerøv, med skøre indlæg (såsom Vinny's sang nu her, men der har været rigtig mange godbider fra de herrer) er spændt på hvad deres næste endurance run blir til.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5875 The Insider 16 år siden
#5873, helt afgjort! Jeg må få kontaktet programmørerne, så man kan få downloadet hendes udseende som skin til skurkene i spillet og få aggressionerne ud!
#5876 elwood 16 år siden
#5877 elwood 16 år siden
Heavy Rain Blue Lagoon gameplay, egentlig ikke så meget nyt blot bedre kvalitet.
Just cause 2 cheecy yep
Men gameplay ser sjovt nok ud, styringen er stadigvæk bekymring, I need a demo! fordi 1'eren var satme lige lovlig "flydene" Byen ku jeg også godt mistænke for at virke ret død.
Og gametrailers blir evd med og pumpe nyt AC2 ting ud, så bare kig på deres side
AC2
Nåja og tjek jeres mailbokse Sony er begyndt randomly og sende Download voucher ud til GOW3 e3 Demo'en, min fætter gjorde mig opmærksom på dette grrr 8-)
Ohh og så er jeg igang med tHe ballad of gay tony GTA IV DLC
Rockstar folkene forstår satme og lave farverige karakter hehe, og Liberty City i GTA IV er stadigvæk lige så facinerene og køre rundti, den føles nemlig levene iog ikke bare som en flok AI rutiner der render rundt og kigger Prototype, and INfamous I'm looking your way 8-)
#5878 Guts 16 år siden
Takker! Can't f***in wait!!!
#5879 elwood 16 år siden
Ser satme også frem til AC2!
Er spændt på historiens udvikling.
Ja det første jeg skal gøre er selv og prøve og mess hende hel op, med makeupp'en se om de har taget højde for det, eller man bare failer så, i følge David Cage sku man jo blot acceptere sine valg og spille videre, så hvis der kommer en retry frem her, får han en vred mail!
#5880 McPeter 16 år siden
Er godt nok ikke så meget til FPS på konsol, men har endeligt fået taget hul på Resistance 2 som jeg har haft i et års tid og det er sgu ret god underholdning. :-) Det koster i øvrigt samme pris hos shopto.net denne uge.
Så tænkte at til den pris kunne jeg da godt lige prøve Killzone 2... det skulle vist være godt? :-)