Ved ikke hvor langt jeg er i single player, men synes stemningen er fed og det er udfordrende. Multiplayer co-op er mega fedt - op til 8 spillere sammen mod en masse større fjender. Man spiller så som soldier, spec-ops eller medic - sådan lidt tank, healer, dps agtigt. :-) Det er meget intuitivt lavet så man bliver nødt til at hjælpe de andre holdkammerater for selv at klare sig godt. Fx spec-ops får kun ekstra ammo ved at de andre spillere samler den ammo ud han smider til dem osv. Det gør at folk ikke bare solo'er igennem - synes det fungerer rigtigt godt.
Den anden dag kunne jeg ikke finde nogen competitive ranked games, men det har virket fint i dag. Op til 60 spillere i deathmatch, team deathmatch og så forskellige objective based modes. Fuld tryk på. :-)
Og så koster det 135kr inkl. transport i denne uge - helt sikkert et køb værd. :-)
"Closing Comments Resistance 2 is one of those games that manages to expand on its predecessor in every way. The single player is epic in scope and in story, which is practically worth the price of admission by itself. Then you throw in the extremely engaging co-op and competitive play, which expands on replayability in just about every way possible. Toss in a generous number of unlockables, Trophies and community support, and you've got a phenomenal experience. This is an exclusive that PS3 owners should be proud to have in their collection."
#5879, fedt! Glæder mig sateme. Men hvorfor skulle DJ Hero og MW2 også ankomme denne måned og smadre min økonomi?! For ikke at tale om de utallige Limited Edition-udgaver af den nye Star Trek-film på Blu-ray, som man bare MÅ eje!
#5881 ks 16 år siden
Kan Resistance 2 virkelig anbefales? Jeg synes udelukkende, jeg læser dårlige ting om det spil.
De har i øvrigt også Quantum of Solace til små 100kr. Nogle af jer, der prøvet det, og ved om det er småpengene værd?
Om ikke andet, så kan det sikkert bruges som et trade-in på et senere tidspunkt.
#5882 McPeter 16 år siden
Ved ikke hvor langt jeg er i single player, men synes stemningen er fed og det er udfordrende. Multiplayer co-op er mega fedt - op til 8 spillere sammen mod en masse større fjender. Man spiller så som soldier, spec-ops eller medic - sådan lidt tank, healer, dps agtigt. :-) Det er meget intuitivt lavet så man bliver nødt til at hjælpe de andre holdkammerater for selv at klare sig godt. Fx spec-ops får kun ekstra ammo ved at de andre spillere samler den ammo ud han smider til dem osv. Det gør at folk ikke bare solo'er igennem - synes det fungerer rigtigt godt.
Den anden dag kunne jeg ikke finde nogen competitive ranked games, men det har virket fint i dag. Op til 60 spillere i deathmatch, team deathmatch og så forskellige objective based modes. Fuld tryk på. :-)
Og så koster det 135kr inkl. transport i denne uge - helt sikkert et køb værd. :-)
Det fik 9.5 hos IGN:
http://ps3.ign.com/articles/924/924372p1.html
"Closing Comments
Resistance 2 is one of those games that manages to expand on its predecessor in every way. The single player is epic in scope and in story, which is practically worth the price of admission by itself. Then you throw in the extremely engaging co-op and competitive play, which expands on replayability in just about every way possible. Toss in a generous number of unlockables, Trophies and community support, and you've got a phenomenal experience. This is an exclusive that PS3 owners should be proud to have in their collection."
Og video review:
http://ps3.ign.com/dor/objects/14211237/resistance...
#5883 ks 16 år siden
#5884 The Insider 16 år siden
#5885 Høegh 16 år siden
#5886 elwood 16 år siden
har forsøgt fporgæves idag og få den via. alle mulige lyssky måder, selv om det den gamle E3 build demo, skal jeg ha den tjekket ud.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5887 Bony 16 år siden
Og ja, jeg indrømmer det. Det var sgu underholdende! :D
#5888 elwood 16 år siden
Max Respect der Kudos til dig mand!
8-)
#5889 Bony 16 år siden
Sangene var faktisk ok. Overvejer lidt at købe cd'en. :/
#5890 elwood 16 år siden
Epic QL af GOW3 btw, damm gutterne har gjort det igen, Now hvis jeg bare ku få fingrene i demo'en selv.
Og jep det er kun en demo, men jeg finder det lidt sjovt og prøve og skaffe de her ting, den her gang kom min fætter mig desværre i forkøbet.
What's greek for beer?
...Beer!
8-)