Det har i hvert fald helt sikkert noget med $ at gøre ..
Historien om det nye Splinter Cell er jo også en ret så offentligt kendt hemmelighed, at Microsoft har betalt ret store summer for at få det gjort PC og XBox-exclusive..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Har udtalt en del gange at de ikke har mandskabet til og ku levere samme kvalitets produkt til PS3'en, og indtil de får det har PS3 ikke så stor fokus hos dem.
Det er deres forklaring, penge spørgsmålet skal jeg ik ku udtale mig om, eftersom spillet jo kommer til pc stadigvæk, og min opfattelse af Microsoft er de vil ha folk der spiller pc, over på deres xbox 360.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det var faktisk netop Microsoft jeg mente, deraf M foran $. Men jeg vidste ikke om Left4Deads udvikler havde noget med Microsoft at gøre. Jeg googlede det og det ser ikke sådan ud. Men det må have noget med økonomi at gøre. At de så går glip af potentielle PS-brugere tæller nok ikke så højt i det endelige økonomiske regnskab.
Eller hvad, har Valve noget med Microsoft at gøre?
#5969 - Aha, ja. Men hvorfor kræver det mere mandskab at producere et PS spil end et PC spil f.eks.? Ja, eller et Xbox spil, for den sags skyld. Det er vel nogenlunde det samme skulle man mene..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#5961 elwood 16 år siden
Btw The Insider jeg regner med og få en besked fra dig en af dagene, du ved selv hvad 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5962 elwood 16 år siden
spiller [url= Re: your brains[/url] når man starter den 8-)
Nåja og et lille screen jeg tog.
Everminds tur i byen
Lad mig se jeg kom gående hen af gaden med min stegepanden og ja resten er sku lidt fuzzy, men one hell of a party!
#5963 The Insider 16 år siden
[x_files_theme.wav]
#5964 Bony 16 år siden
#5965 filmz-Utyske 16 år siden
Det første kom kun til Xbox og PC, det samme ser ud til at være gældende for 2'eren.
#5966 Bony 16 år siden
#5967 filmz-Utyske 16 år siden
Det kan være at det ganske enkelt er nemmere at portere til Xbox og Valve derfor ikke gider at udgive til andre end de to platforme.
#5968 HonoDelLoce 16 år siden
Historien om det nye Splinter Cell er jo også en ret så offentligt kendt hemmelighed, at Microsoft har betalt ret store summer for at få det gjort PC og XBox-exclusive..
#5969 elwood 16 år siden
Har udtalt en del gange at de ikke har mandskabet til og ku levere samme kvalitets produkt til PS3'en, og indtil de får det har PS3 ikke så stor fokus hos dem.
Det er deres forklaring, penge spørgsmålet skal jeg ik ku udtale mig om, eftersom spillet jo kommer til pc stadigvæk, og min opfattelse af Microsoft er de vil ha folk der spiller pc, over på deres xbox 360.
#5970 Bony 16 år siden
Eller hvad, har Valve noget med Microsoft at gøre?
#5969 - Aha, ja. Men hvorfor kræver det mere mandskab at producere et PS spil end et PC spil f.eks.? Ja, eller et Xbox spil, for den sags skyld. Det er vel nogenlunde det samme skulle man mene..