Gravatar

#5971 elwood 16 år siden

Hvis jeg skal se det fra Gabe's synspunkt, så tror jeg han mener han ikke har det mandskab enndnu, som har nok erfaring til og udvikle til PS3, de har forsøgt et par gange med firmaer udefra, men han har alrig selv været tilfreds med resultatet.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5972 evermind 16 år siden

elwood (5961) skrev:
Den her er til Evermind Left4dead 2 demo'en er klar på Steam.

You loveable hunk of meat! Undskyld det sene svar, jeg har ikke været god til at tjekke denne tråd, men må hellere få downloadet den demo. :)

Det eneste, der ærgrer mig er, at jeg slet ikke synes, jeg har fået spillet 1'eren nok, før 2'eren pludselig er ude ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#5973 elwood 16 år siden

hehe nej det var der en del som blev harme over, bare læs op på left4dead 2 boycottet.

Men come on en frying pan som melee weapon how can you say no?

8-)
Gravatar

#5974 evermind 16 år siden

Hehe, dét er selvfølgelig et temmelig tungtvejende (og hårdtslående) argument ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#5975 elwood 16 år siden

Og lyden er der også, den hel rigtige, hvor har du været henne skat!? Slam lyd
Gravatar

#5976 McPeter 16 år siden

KS jeg kan se du har spillet en del KZ2 multiplayer - har du nogle fif?
Spillede ca. 2 timer i går og har nu en 50 kills / 100 deaths ratio. :-D

Spillede kun pistol-baner, da jeg tænkte det var lettest uden at alle andre havde weapon unlocks som jeg ikke havde - men blev dog slemt skuffet over at de fleste løb rundt med M4 revolveren og nakkede mig alt for hurtigt... :-(

Nåede kun at få over 10 pistol kills i 3 spil, så mangler stadig at gøre det 5 gange til inden jeg selv får M4'eren. :-(

Er dog ikke helt vant til at spille FPS på konsol, så får aldrig rettet sigtet op på hovedet hurtigt nok. Ved ikke om man bare skal vænne sig til at løbe rundt med sigtet højere permanent.

Også mega frustrerende at folk har alle mulige abilities som jeg ikke selv kan endnu. Jeg ved godt det er meningen at det skal motivere mig til at spille meget så jeg selv kan låse det op, men det er mega demotiverende at blive slået ihjel fordi de andre har grej man ikke selv kan bruge. HADER sådan nogle systemer - når det skal være multiplayer så må man sgu også få de samme redskaber ellers bliver det jo feje hold.

Apropos, så ender jeg altid på taber holdet og kan ikke skifte hold midtvejs. Har endnu ikke vundet en bodycount kamp...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#5977 elwood 16 år siden

Det derfor MW2 blir så fedt med alle dens tiltag, der f.eks. en bonus hvis man dør 3 gange i træk osv.
Gravatar

#5978 elwood 16 år siden

Gravatar

#5979 evermind 16 år siden

Hehe, ser nizzle ud! :) Jeg har længe haft 1'eren stående, men er aldrig kommet i gang ...
Gravatar

#5980 elwood 16 år siden

Har kun en ting og sige ang. 1'eren...

Tiggerdame!

Døøøøøøø!!!!!

ok det var så to ord 8-)

Btw left4dead 2 demo'en har også en elguitar som Melee våben, Total rockstar!

Woo Åhh ohh woo åh åh åhhhh Når jeg blir ROCKSTAR!

Skriv ny kommentar: