Jeg har lagt ca. 30 timer i KZ2 online, og mit eneste tip må være, at du vender dig til det langsommere tempo - og glemmer alt om traditionel run n' gun shooting. Dine bevægelser i Killzone 2 er betydeligt langsommere, så det handlere mere om at være i den rigtige position og overveje, hvornår man bevæger sig - og på hvilken måde. Det kan fx sagtens betale sig at følge andre fra holdet tæt, da du ikke på samme måde som fx i COD er en one-man-war-machine.
Find desuden mindre servere med 16-22 spillere totalt. Deres level design er det absolutte lavpunkt ved spillet, men fungerer bedre på mindre servere, hvor du ikke oplever helt så mange bottlenecks.
Dine upgrades skal nok komme :) Og standard ISA riflen er fantastisk online. Jeg har faktisk stort set aldrig brugt andet. KZ2's bullet detection er fremragende, så rammer du modstanderen i overkroppen eller hovedet, så falder de med det samme. Det er meget anderledes end andre FPS'er, hvor det er lidt mere vilkårligt, om den lige opfanger det hele rigtigt.
Jeg kunne sgu godt bruge en ekstra. Min ikke-DS3 er så slidt at pindende ikke vil som jeg vil altid. Det mest irriterende er især når de sætter sig fast pga. slidgigt. Dammit!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Ja, jeg har selv to Sixaxis, købt i forbindelse med min første PS3 og så en DS3, der kom med min slim, så jeg er dækket ret godt ind, da alle virker fint endnu.
Men der er ingen tvivl om at det er en rigtig god pris.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#5982 - Ihh, mange tak for oplysningen, jeg kunne nemlig godt bruge en ekstra, da den venstre pind er flækket på den første controller jeg fik med PS3eren og gør ondt i fingeren efter 10-15 minutters spil :-/
#5979 - har det på samme måde - tror måske max jeg har spillet AC1 i 1-2 timer... højst!
#5981 - ok tak for info. :-) Har nu spillet 4 timer og det går lidt bedre. Nogle kampe er jeg i hvert fald tættere på 1:1 ratio, selvom jeg stadig ikke helt er deroppe. :-) Har lige låst Medic'en op, samt at starte med 2 granater og mere ammo. Er vist oppe på 6/8 sidearm ribbons, så får forhåbentligt snart den gun jeg selv er blevet dræbt så frygteligt mange gange med hehe. :-D
Tror dog der kommer til at gå lidt tid inden jeg når over 10% kills, hvilket er en skam da det hele ville gå lidt hurtige med 3 point per kill. :-)
Har du iøvrigt nogen idé om hvorfor man nogle gange kun får +1 point og ikke +2? Er det assists eller hvad? Så vidt jeg kunne se giver revival +1, men har også oplevet det når nogle fjender dør.
Der må jeg desværre melde pas, McPeter. Det er efterhånden 6 måneder siden, at jeg for alvor brugte energi i KZ2 online - og hukommelsen er desværre ikke, hvad den har været :o
Men godt at se, du nyder onlinedelen. Så regner jeg med, at du er interesseret i nogle MW2 ture online også :)
#5981 ks 16 år siden
Find desuden mindre servere med 16-22 spillere totalt. Deres level design er det absolutte lavpunkt ved spillet, men fungerer bedre på mindre servere, hvor du ikke oplever helt så mange bottlenecks.
Dine upgrades skal nok komme :) Og standard ISA riflen er fantastisk online. Jeg har faktisk stort set aldrig brugt andet. KZ2's bullet detection er fremragende, så rammer du modstanderen i overkroppen eller hovedet, så falder de med det samme. Det er meget anderledes end andre FPS'er, hvor det er lidt mere vilkårligt, om den lige opfanger det hele rigtigt.
Good luck :)
#5982 filmz-Utyske 16 år siden
Mangler I en, så kom afsted. :)
#5983 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5984 Bony 16 år siden
#5985 filmz-Utyske 16 år siden
Men der er ingen tvivl om at det er en rigtig god pris.
#5986 MuManden 16 år siden
#5987 McPeter 16 år siden
#5981 - ok tak for info. :-) Har nu spillet 4 timer og det går lidt bedre. Nogle kampe er jeg i hvert fald tættere på 1:1 ratio, selvom jeg stadig ikke helt er deroppe. :-)
Har lige låst Medic'en op, samt at starte med 2 granater og mere ammo. Er vist oppe på 6/8 sidearm ribbons, så får forhåbentligt snart den gun jeg selv er blevet dræbt så frygteligt mange gange med hehe. :-D
Tror dog der kommer til at gå lidt tid inden jeg når over 10% kills, hvilket er en skam da det hele ville gå lidt hurtige med 3 point per kill. :-)
Har du iøvrigt nogen idé om hvorfor man nogle gange kun får +1 point og ikke +2? Er det assists eller hvad? Så vidt jeg kunne se giver revival +1, men har også oplevet det når nogle fjender dør.
#5988 Bohemian 16 år siden
Det virker jo med Ps3.
#5989 ks 16 år siden
Men godt at se, du nyder onlinedelen. Så regner jeg med, at du er interesseret i nogle MW2 ture online også :)
#5990 elwood 16 år siden
Launch Trailer, ikke så vild med MM, men fede billeder, og uhhh jeg kan lave en The Rock Refrerenche...
I've Got Green Smoke, I've got Green Smoke!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"