Dog tror jeg, at bony's Filmz liste efterhånden trænger til en opdatering. Mange af dem, som er skrevet op, er jeg ikke sikker på overhovedet spiller længere eller følger denne tråd. Det kan være lidt misvisende.
ks: Jeg vil også slå et slag for Fallout 3! Super fedt, rigtig stemningsfuldt. Mange timers udforskning, hvor du nok skal finde masser af fjender, du kan straffe med et fint udvalg af våben. Og det bliver aldrig, aldrig, ALDRIG gammelt at se folks kropsdele eksplodere i slowmotion, når du laver et kill i VATS (en feature, som fryser spillet og gør det muligt at sigte efter bestemte kropsdele). <3
Kom ind i kampen og sig Nuka til din cola! :)
Jeg kommer selv til at dobbeltdippe, for jeg er nødt til at anskaffe mig GotY-udgaven. Spiller det dog på PC, så det er vist heldigvis ikke så galt prismæssigt via amazon.co.uk ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Det er måske en smule nørdet at bruge sin lørdag morgen på at sidde og følge med, men det ser fandme fedt ud! Prøv lige at læs de kommentarer, der kommer ude til højre i øvrigt - det siger vel en del om MW2's primære publikum, som tilsyneladende virkelig er aggresive 13-årige.
Jeg citerer, "derek45:
Atleast i wipe my own ass. And not my parent's you fucking cunt."
#6061 Batsy 16 år siden
#6062 frankdrebin 16 år siden
#6063 ks 16 år siden
#6064 ks 16 år siden
#6065 evermind 16 år siden
Kom ind i kampen og sig Nuka til din cola! :)
Jeg kommer selv til at dobbeltdippe, for jeg er nødt til at anskaffe mig GotY-udgaven. Spiller det dog på PC, så det er vist heldigvis ikke så galt prismæssigt via amazon.co.uk ...
#6066 ks 16 år siden
http://www.justin.tv/s1ayer
Det er måske en smule nørdet at bruge sin lørdag morgen på at sidde og følge med, men det ser fandme fedt ud! Prøv lige at læs de kommentarer, der kommer ude til højre i øvrigt - det siger vel en del om MW2's primære publikum, som tilsyneladende virkelig er aggresive 13-årige.
Jeg citerer,
"derek45:
Atleast i wipe my own ass. And not my parent's you fucking cunt."
#6067 HonoDelLoce 16 år siden
#6068 frankdrebin 16 år siden
Synes kun jeg ser heTTeh spille Fifa hele tiden ;)
#6069 elwood 16 år siden
Start spoilers til 1'eren for dem der ikke kender spilserien, men hvem har ikke snart hørt om dette 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6070 ks 16 år siden