Hehe. Du må virkelig have lagt mange timer i det spil :) De fleste dage, når jeg logger på, har jeg dig online, som spiller COD: MW, og heTTeh, som spiller FIFA 10.
Jeg er dog også mest på fifa vognen i øjeblikket :o
jah, har spillet ca 12 dage a 24 timer med min første profil "nikolaj89" nu har jeg jo så lavet en ny, for det er ikke så nice at hedde "nikolaj89" ;) der er jeg dog vist kun oppe på 17 timer :)
Men regner med når det nye kommer, så skal jeg spille det de næste 2-3 år :)
Haha, ja det er rigtigt at jeg får spillet en del FIFA for tiden. Men jeg har også været arbejdsløs i et godt stykke tid nu, og så kan man ligeså godt bruge en del af tiden på FIFA. Dog ændrer det sig nok snart, da jeg skal til et møde om et job på mandag, så forhåbenligt har jeg fra på mandag ikke lige så meget tid til at spille FIFA mere :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#6069 Det ser virkelig lovende ud! Jeg ser en del frem til Assassins creed 2 og glæder mig til at se, hvilke forbedringer de har lavet. Historien fra 1'eren var også meget original og dyb, så det bliver også spændende at se, hvilken retning de tager historien i. Eneste minus er, at spillet udkommer blot en uge efter MW2.
Damn nu går det stærkt i KZ2. I går lykkedes det mig at få 8x 10%+ kills og 8x headshots ribbons, så nu får jeg 2 point per kill + 1 ekstrapoint og endnu 1 ekstrapoint hvis det er headshot - så op til 4 point per kill i stedet for standard 2 point. Manger lige en 2-3 kampe så er jeg general hehe. :-) Har samlet lige over 2500 point her den første uge og de fleste af dem i går og i dag. En skam jeg ikke har tid resten af weekenden til at tre-doble dem så jeg kan få det 1% trofæ. ;-) Må vist bare blive en anden uge hvor jeg ikke har noget liv. :-)
Har til gengæld stadig ikke fået spillet mere end 1. mission i single-player. Kunne være jeg også skulle rode lidt mere med det. :-)
#6077: Du kan bare starte en op og så joiner jeg :) Så må vi se hvornår vi kan få tid til nogle kampe. Jeg har faktisk endnu ikke rigtigt kommet igang med at spille online, da jeg endnu ikke har fundet det helt rigtige hold at spille med.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#6071 frankdrebin 16 år siden
#6072 ks 16 år siden
Jeg er dog også mest på fifa vognen i øjeblikket :o
#6073 frankdrebin 16 år siden
Men regner med når det nye kommer, så skal jeg spille det de næste 2-3 år :)
#6074 ks 16 år siden
#6075 Kruse 16 år siden
#6076 database 16 år siden
#6077 ks 16 år siden
heTTeh, det må være på tide, at vi snart får sat en Filmz liga op, så vi igen kan spille et par kampe her og der :)
#6078 McPeter 16 år siden
Har til gengæld stadig ikke fået spillet mere end 1. mission i single-player. Kunne være jeg også skulle rode lidt mere med det. :-)
#6079 McPeter 16 år siden
#6080 Kruse 16 år siden