Gravatar

#6251 The Insider 16 år siden

#6250,
Jeg syntes generelt, historien var kringlet, og jeg havde ret svært ved at holde styr på persongalleriet (måske fordi jeg kun har gennemført etteren én gang og for et par år siden). Jeg var nødt til at slå det op på Wiki bagefter, egentlig bare for at være helt sikker på, hvem der var hem...

Anyhow, mht. "nuclear detonation", jeg tænkte, at han gjorde det, for at hjælpe tropperne - altså, de allieredes. Han siger direkte, at han vil gøre det for at "end the war", og man fornemmer virkelig i Washington, at russerne har de bedst kort på hånden og er ved at vinde - især da man sidder fast i helikopteren. Men efter eksplosionen og EMP-bølgen kommer amerikanerne til hægterne igen og overtager Det Hvide Hus. Den klamme Shepherd havde vist også allerede fået en "blank check" inden da, mener jeg. Er ikke stensikker. Jeg er jo også manden, som ikke er sikker på, om jeg skyder på fjenden eller mine holdkammerater online ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#6252 elwood 16 år siden

Hehe ang. det med uskyldige, hvis man dræber uskyldige i AC 2 (Ha! I'll be the judge of that!) får man en besked fra The Animus om at Ezio ikke dræbte uskyldige 8-)

Det morede jeg mig lidt over.

MW: 2

Ahh ok så han disabler så at sige alt elektronik for at komme USA til hjælp.

Ku godt ha været forklaret lidt bedre, var godt med på det med EMP der skete, herregud vi har jo hørt alle de her Jeff Goldblum typer stå og forklare det til en udviden Militær kommando talrige gange på film hehe.

Jeg troede bare først at Price havde forrådt USA, lige da han sagde Good, og da han så snakkede med Sheepherd under næste Briefing sad jeg abre WTF, havde Sheepherd ikke lige gået til fjenden? hehe

Btw ang. slutningen ku være fedt i en uden tvivl kommene 3'er, hvis man var covert operation fra nu af med Price, og Soap, fordi umiddelbart virker det ikke som om US gioverment, vil se retfærdigt til dem, der har Sheepherd sørget for.

men spørgsmålet er om IW tør og afvige så meget fra formularen, eller de vil holde sig til de store overdådige kampscener, og all out action, som de mestrer.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6253 The Insider 16 år siden

Yes, jeg er rimelig sikker på, han gør det, for at komme USA til undsætning. Det kan godt være, han hader Shepperd (selv før hans magtliderlige trip), men han udviser sympati for tropperne. Price forråder vist heller ikke USA? Går han ikke bare rogue, fordi han er uenig med Shepperds prioriteringer? Én ting er i hvert fald sikkert: Assassin's Creed 1 har fået en stor konkurrent til titlen "ondeste cliffhanger til dato" :-)
War. War never changes.
Gravatar

#6254 elwood 16 år siden

Ang. MW: 2

Jeg mente blot at USA's Regering ville opfatte det på den måde, jo ham og Soap går Rouge, da de stikker af med Nicolai (fra 1'eren af der var Informant, som de reddede)

Jeg forstod det bare sådan at Sheepherd fik gjordt dem til de mest eftersøgte i USA, mener han snakker om treason og alt det, og nu når han er død, er Price og Soap så renset ?

Nicolai siger også til sidst I know a Place, og det indikere ret meget at de ikke lige med det samme skaltilbage til USA.

Ang. AC1, ja Kevin vand Ord fra Gamespot, advarede så med at man vidst sku forberede sig på samme trick i 2'eren, men nu må vi se 8-)
Gravatar

#6255 Bony 16 år siden

Argh, jeg hader spoilers, det prikker til min nysgerrighed. Nu må jeg altså have fat i det spil!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#6256 elwood 16 år siden

Hehe I virkeligheden snakker vi bare om dig til Julefrokosten 8-)

Hmm tør man tjekke efter, og afsløre en mulig løgn, eller vil man stole på det er Modern Warfare 2 der snakkes om

Forresten Johan da så han var gået kold og, evermind fø...

Argg damitt sku ha været spoiler markeret damm!
Gravatar

#6257 The Insider 16 år siden

Hahahaha, nice! :-)
Og jeg kan kun forestille mig, at Soap og Price stadigvæk er eftersøgte og skal "rense deres ry". Håber også man kommer til at styre dem en del i den uundgåelige treer :-)
War. War never changes.
Gravatar

#6258 Bony 16 år siden

Haha, Elwood, det er sgu lusket det der. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#6259 elwood 16 år siden

Præcis, ok så var vi enige trods alt i sidste ende 8-)

Her er mit forslag, man spiller dem som skal "fange" Soap og Price, og så spiller man self. også endten Soap eller Price.

Fahrenheit, gjorde det nemlig, hvor man både spillede politiet, og den mistænkte
men har aldrig set ham på den måde det var lige før selv everm... argg gjorde det igen.
Gravatar

#6260 The Insider 16 år siden

Ooooooooooh yeah!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: