Gravatar

#6271 Bony 16 år siden

Hehe, boys. Jeg beklager at i blev urolige. Jeg må hellere lige smutte online i morgen, så det ikke gentager sig. :)

Men det er rigtig nok, alt alt for længe siden jeg sidst har spillet Playstation. Og som Morten er inde på, er det rigtig nok en flytning, der har taget det meste af min tid. Jeg havde ikke lige regnet med, at det ville tage så lang tid, at gøre en lejlighed i stand og male og alt det der. Men nu er vi meget snart færdige, så nu kommer der snart ro på igen. I morgen fjernes afdækningen og så skal de nye møbler samles og på plads. Hvor bliver det dog rart at komme endeligt på plads snart!

Ellers interessant at høre at du er ved at indhente mig Morten. Har du fået spillet noget Hannah Montana så? Det kan klart anbefales. GOTY! Hvor langt er du nået i U2 på "Crusher"?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#6272 MuManden 16 år siden

Bony (6271) skrev:
Hehe, boys. Jeg beklager at i blev urolige. Jeg må hellere lige smutte online i morgen, så det ikke gentager sig. :)

Hehe, Ja tak du.
Sådan noget flytteri tager bare ALTID længere tid end planlagt, det har det i hvertfald gjort de par gange jeg har flyttet. Men det lyder også spændende med nye møbler og sådan noget(der er ikke også et nyt fjernsyn med deri?).

Kan sgu ikke lige huske det, men mener jeg er omkring kapitel 20.
Det der har givet mig flest problemer i crusher
er ham medium boss'en på toget(kan ik lige huske hva han hedder nu, selvfølgelig)og han gav mig absolut ingen problemer de første par gange jeg skulle forbi ham, så det var lidt overraskende(og irriterende) at jeg skulle have problemer med ham nu.

Men det er utroligt at det egentlig stadig holder, her i 3 gennemspilning ;-)
Det er der sgu ikke særlig mange spil det gør.

Nej ingen Hannah Montana spil, men til gengæld skal jeg snart til at sutte på hende!
Har fået er Hannah Montana chokoladejulekalender i gave... :D

http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#6273 elwood 16 år siden

Du vil ikke vide hvor mange gange jeg har gennemført Deus Ex til Pc 8-)

Nu når vi snakker om spil der kan tåle og spilles igennem flere gange, tror The Insider har det på samme måde med System Shock 2.

Nåja og Mafia damm det spil har jeg også fået gennemført en del gange.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6274 The Insider 16 år siden

System Shock 2 ruuuuuules! Som ung (oh, those were the days...) plejede jeg også at gennemføre The Dig minimum én gang om året.
War. War never changes.
Gravatar

#6275 McPeter 16 år siden

#6271 - Bony bare pas på - jeg er lige (endeligt) kommet op på LVL 8 efter jeg fandt LBP frem og hentede en 16-17 easy-peacy trofæer. :-) Havde aldrig spillet det mere en lige at kigge på det af en eller anden grund, så skal nok til at spille det lidt mere.

I må *meget* gerne "hearte" PMC i LBP i øvrigt. :-) Skal nok også se om jeg kan få bygget en bane I kan "hearte", men bliver nok først i weekenden. Hvordan kopierer man en bane i øvrigt? Har en ven der har en "Copyable lvl", men jeg aner ikke hvordan jeg gør? Noget input?

I denne uge har jeg dog ikke tid til meget andet en Killzone 2 - har sat mig som mål jeg skal i top 1% af online spillere denne uge. Sigter efter ca. 7500 point for at være på den sikre side og har lige over 1600 point efter i går, så det burde være ladsiggørligt hvis jeg bare bruger en del mere tid på det. :-) Ifølge min point/tid beregning ender jeg dog nok med at bruge ca. 22-24 timer på det og det er jo også en sjat på en uge. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#6276 Bony 16 år siden

MasterMorten (6272) skrev:
Hehe, Ja tak du.
Sådan noget flytteri tager bare ALTID længere tid end planlagt, det har det i hvertfald gjort de par gange jeg har flyttet. Men det lyder også spændende med nye møbler og sådan noget(der er ikke også et nyt fjernsyn med deri?).

Nej, dog ikke et nyt fjernsyn. Men jeg skal snart i klubben og se om den nye BenQ W6000 spiller og er noget ved. For jeg synes det er lidt fesent, at smide sit halvfesne 37" Samsung LCD ind i et dedikeret biorum, så jeg regner bestemt med opgradering på det punkt. :)

Kan sgu ikke lige huske det, men mener jeg er omkring kapitel 20.
Det der har givet mig flest problemer i crusher
er ham medium boss'en på toget(kan ik lige huske hva han hedder nu, selvfølgelig)og han gav mig absolut ingen problemer de første par gange jeg skulle forbi ham, så det var lidt overraskende(og irriterende) at jeg skulle have problemer med ham nu.

Men det er utroligt at det egentlig stadig holder, her i 3 gennemspilning ;-)
Det er der sgu ikke særlig mange spil det gør.

Ja, præcis samme sted hvor jeg også måtte bide i støvet. Han er ualmindelig svær på crusher. Jeg tror jeg brugte henved to timer det sted, hvor det bare blev mere og mere frustrerende. Til sidst var klokken 00.30 og jeg ville give det et absolut sidste forsøg inden jeg smuttede i seng, havde faktisk tænkt mig helt at droppe plat hvis det ikke skulle lykkedes, og fandme om jeg ikke smuttede lige igennem ham. Jeg kan ikke forklare hvad der skete, men jeg skulle kun i én infight med ham, så mistede han hjelmen og jeg smuttede forbi. Jeg skreg af glæde og sprang direkte i seng. :D

Nej ingen Hannah Montana spil, men til gengæld skal jeg snart til at sutte på hende!
Har fået er Hannah Montana chokoladejulekalender i gave... :D

Damn, hvor nice! Min kæreste har joket med, at jeg får et Hannah Montana sengesæt i julegave. Fuck, det kunne være nice! :)
Gravatar

#6277 McPeter 16 år siden

Jeg havde problemer med ham første gang jeg stødte på ham på normal. :-( Skulle lige finde en teknik der virkede.
Gravatar

#6278 database 16 år siden

Jeg havde også problemer samme sted på crushing ... Jeg var dog overrasket over, hvor hurtigt jeg kom forbi Lazarevich, da jeg havde ualmindeligt svært ved at klare ham på hard. Jeg er på 95 % i U2 trofæer, men kan dog ikke få det trofæ, hvor man skal gøre ti fjender i træk møre med pistolskud, og derefter slå dem ihjel med et slag.
Gravatar

#6279 Bony 16 år siden

Splitte mine bramsejl, er det den eneste du mangler!? Så har jeg travlt. Jeg vil have platten først!!
Gravatar

#6280 McPeter 16 år siden

#6278 - jeg har læst et sted at lvl5 (tror jeg) skulle være god til det - der hvor man
er inde i en hytte ude i junglen og derefter bliver omringet af fjender. Der skulle man forholdsvis let kunne gøre det på easy sværhedsgrad, bare pas på du ikke lave headshots.

Har dog ikke selv fået det endnu, da jeg lånte spillet ud til en ven efter jeg gennemførte det på normal og han har ikke haft tid til at gennemføre det endnu, så holder pause. :-)

Skriv ny kommentar: