Så fik jeg prøvet MW2 for første gang online, og der går nok også længe, før jeg får lyst til at prøve igen :-) Co-op Spec Ops var super fedt online, men hold da fest... alle var MEGA badass, alle kunne nakke én fra 100m afstand på 0,2 sek med en Uzi... og alt var bare megakaos. Jeg kunne meget godt lide, da jeg blev ved med at plaffe på en helikopter for oven, uden at vide at det var en fra mit hold. "I do not understand why you're firing at me, JohanBourne. I do not understand it". Hehe.
Hehe! Der sker rigtig nok en hel del, og det tager lidt lidt tid og træning, før man begynder rigtigt at kunne holde sig ajour via kortet i venstre hjørne. Når først man har styr på alle symbolerne, så virker det mindre kaotisk. Kaos går dog aldrig helt væk, og jeg tror også, det er en stor del af COD's natur.
Og jeg fatter heller ikke, hvordan nogle kan være så vanvittigt præcise fra store afstande, hvor man nærmest kun er en lille plet i deres perspektiv. Det er imponerende, og også lidt frustrerende :)
Jeg tror dog det er sjovest, når man først erkender, at man simpelthen ikke har nvieauet til at spille med for alvor. Derefter begynder man forhåbentlig i højere grad at acceptere, at man bare ikke er bedre - og andre simpelthen bare er utrolig gode!
Forresten bemærkede jeg den anden dag, at Bony ikke have været online i 15 dage. Det var lidt chokerende, og jeg tænkte straks "something must have happened to him!".
#6261 elwood 16 år siden
Som et plus kan sige at hvis du spiller det på Regular er du hurtig færdig med det, var kun et eller to steder det drillede, brasil var ja et af dem.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6262 evermind 16 år siden
#6263 elwood 16 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6264 filmz-Utyske 16 år siden
F.eks. Guitar Hero 3 m. guitar til PS2 til kun 150 kr., hvis man skulle ligge inde med en af de gamle konsoller. :)
#6265 ks 16 år siden
Hehe! Der sker rigtig nok en hel del, og det tager lidt lidt tid og træning, før man begynder rigtigt at kunne holde sig ajour via kortet i venstre hjørne. Når først man har styr på alle symbolerne, så virker det mindre kaotisk. Kaos går dog aldrig helt væk, og jeg tror også, det er en stor del af COD's natur.
Og jeg fatter heller ikke, hvordan nogle kan være så vanvittigt præcise fra store afstande, hvor man nærmest kun er en lille plet i deres perspektiv. Det er imponerende, og også lidt frustrerende :)
Jeg tror dog det er sjovest, når man først erkender, at man simpelthen ikke har nvieauet til at spille med for alvor. Derefter begynder man forhåbentlig i højere grad at acceptere, at man bare ikke er bedre - og andre simpelthen bare er utrolig gode!
#6266 ks 16 år siden
#6267 McPeter 16 år siden
Bony - er du der?!
#6268 MuManden 16 år siden
Men så vidt jeg ved er det dog kun den sidste lille uges tid.
#6269 ks 16 år siden
#6270 MuManden 16 år siden
Psst, hvor mange i'er var det? ;-)