Rocksteady games er hvertfald kommet for og blive, og jeg ser frem til det her, og til forhåbentlig andre projekter som ikke er Batman, de her udvikler har virkelig imponeret mig.
Like it or not, Halo Reach Personligt kan jeg ret godt li Halo serien (plasma grenades FTW!) Xbox360 Xclusive
True Crime: denne gang i Hong Kong Serien havde potentiale da den kom frem, men spillet blev ødelagt af en dårlig styring, og bad AI, jeg giver dte nye her en chance, I like the setting.
Og så prøver Ubisoft igen.
Prince of Persia: The Forgotten Sands var vild med sands of time, så nu må vi se, men jeg tror mest det er cash in forsøg i forbindelse med den nye film.
Og til sidst EA har indset folk ikke vil lege i 2. verdens krig mere, så nu går de i... surprise nutiden well duh!
Medal of honor: Det Nye det blir intressant, med lidt konkurrence på Moderne tids krigs FPS'er, så ja lad os nu se hvo'en det blir.
Pyha sikke en omgang, nå kan i nu ha en fortsat go morgen, vi snakkes ved, nu vil jeg tage mig et par spil i Pixel Junk Shooter, hva bony er du ikke hoppet på den vogn endnu?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6432 Helt enig ang. Force Unleashed. Håber sgu de gør 2'eren noget mere varieret. Crackdown fik jeg desværre aldrig spillet, men overvejer det stadig ofte.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
hehe nemlig (GH 2 er stadigvæk mit farvorit spil, i den genre) jeg valgte også kun de nyheder JEG havde interesse for, men damm tjek lige den video ud jeg har linket til, sidder og storsmiler 8-)
Ps. har ikke engang set Lego Rockband endnu, konceptet skræmmer mig lidt 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6431 elwood 16 år siden
Firkant!
L2! L2!
Fail, you failed to release the game, restart?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6432 elwood 16 år siden
Den største først
Batman: Arkham Asylum 2 Joker is back! så blir det spændende om de kan formå og lave en "Uncharted 2" med og overgå 1'eren.
Rocksteady games er hvertfald kommet for og blive, og jeg ser frem til det her, og til forhåbentlig andre projekter som ikke er Batman, de her udvikler har virkelig imponeret mig.
Like it or not, Halo Reach Personligt kan jeg ret godt li Halo serien (plasma grenades FTW!) Xbox360 Xclusive
Så kommer en af mine personlige farvoritter
Crackdown 2 ahh sweet times Xbox360 Xclusive
True Crime: denne gang i Hong Kong Serien havde potentiale da den kom frem, men spillet blev ødelagt af en dårlig styring, og bad AI, jeg giver dte nye her en chance, I like the setting.
Og så prøver Ubisoft igen.
Prince of Persia: The Forgotten Sands var vild med sands of time, så nu må vi se, men jeg tror mest det er cash in forsøg i forbindelse med den nye film.
Og Lucas Arts prøver med Forced Unleashed 2Ønsker dem good luck 1'eren havde potentiale, det blev bare for repetitive, og uintressant.
Spec Ops: The Line
Aner nada om det her spil, but I like the sand 8-)
Og til sidst EA har indset folk ikke vil lege i 2. verdens krig mere, så nu går de i... surprise nutiden well duh!
Medal of honor: Det Nye det blir intressant, med lidt konkurrence på Moderne tids krigs FPS'er, så ja lad os nu se hvo'en det blir.
Pyha sikke en omgang, nå kan i nu ha en fortsat go morgen, vi snakkes ved, nu vil jeg tage mig et par spil i Pixel Junk Shooter, hva bony er du ikke hoppet på den vogn endnu?
#6433 Lord Beef Jerky 16 år siden
#6434 elwood 16 år siden
Nåja og vi skal lige ha et jule indslag også, nu jeg ikke gad nævne Rockband Green day edition.
Guitar Hero Christmas style
hehe gad vide hvo'en michael Bay's udgave ville ha set ud... sikkert noget med olietønder og eksplosioner 8-)
#6435 Lord Beef Jerky 16 år siden
#6436 elwood 16 år siden
Ps. har ikke engang set Lego Rockband endnu, konceptet skræmmer mig lidt 8-)
#6437 Lord Beef Jerky 16 år siden
#6438 elwood 16 år siden
#6439 Lord Beef Jerky 16 år siden
#6440 elwood 16 år siden