Gravatar

#6441 Lord Beef Jerky 16 år siden

Uh, du har jo smag!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#6442 ks 16 år siden

Jeg glæder mig i hvert fald fremover til alt, der kommer ud af Rocksteady. Batman: AA var ualmindeligt velovervejet og gennemført. Stemningen i den nye trailer ser desuden rigtig god ud, og ligger sig (naturligvis) tæt op af Arkham Asylum. Forhåbentlig kan de tilføje nogle nye elementer og miljøer, der hjælper efterfølgeren med at føles frisk.

Medal of Honor ligner utrolig meget Modern Warfare 2. Så meget, at den næsten ikke interesserer mig. Men det er naturligvis tidlige dage, og forhåbentlig gør de noget undervejs i udviklingen for at differentiere den fra MW2.
Gravatar

#6443 filmz-Utyske 16 år siden

Mmm.. mere Batman: AA og The Force Unleashed - det sidste var for kort, men havde stadig god potentiale.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#6444 elwood 16 år siden

De rider på bølgen er hvad EA gør, de vil ha en bid af kagen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6445 Kruse 16 år siden

Jeg ser da frem til The Force Unleashed II. Jeg kunne ganske godt lide det første spil, selvom at det hverken var nyskabende eller en velpoleret spiloplevelse. Men det var da også kun fordi at det var Star Wars at jeg kunne lide spillet. Havde det omhandlet noget helt andet, så var det ikke et spil jeg havde gidet at bruge tid på.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6446 McPeter 16 år siden

Har ikke læst anmeldelser endnu, men det nye Avatar spil til PS3 eller XBOX til £18 hos play - KUN I DAG:

http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/3438119/...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#6447 MuManden 16 år siden

#6446 - Jeg så en i tv sige, at en sagde at vis filmen var som spillet, så ville den godt nok være kedelig! :-/

Shopto.net har Rock Band: The Beatles (Solus) til 26.85£ så den var helt sikkert røget i kurven hvis ikke det var fordi jeg havde ønsket det mig i julegave...
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#6448 elwood 16 år siden

Spillet er et cash in projekt, demo'en var gabene kedelig (til pc)

eneste tiltrækning, sku være 3d aspektet, men hvem fanden har lige råd til det 8-)

Ellers er det en generic . person action adventure med to kampagner na'vi og menneskerne.
Gravatar

#6449 HonoDelLoce 16 år siden

Fik handlet Assassins Creed II hjem i går, og sad og spillede det i et par timer i går aftes..

Jeg nåede frem til hvor man krydser over fra Firenze til den næste by (som jeg selvfølgelig ikke lige husker hvad er for én :) ).. Men jeg skal dælme tilbage og høste skatte i Firenze ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#6450 elwood 16 år siden

Ahh you found another one, how exciting

Skriv ny kommentar: