Grrrrrr de forbandende gademusikanter i AC2 skal bare have nogle tæsk og det får de så sandelig også ;)
Skjult giftklinge er ganske effektiv, men det er kun når de virkelig går mig på. Nogle andre gode muligheder er bare at gribe fat i dem og kyle dem væk, så skal de nok holde sig fra dig, eller gribe fat i dem og lave den gode gamle tre slags kombo, hvor man lige slutter af med et upper cut. Det værste er når der er to-tre af de forbandene sataner, der omringer en... måske skulle man prøve med en røg bombe i de situationer, det må jeg hellere prøve næste gang det sker.
Du skal bare pick pocket dem, så render de væk 8-)
At det så er sjovere og dræbe dem med Poison blade fordelt over lidt tid, så man ikke straffes er en anden sag, er dog lidt skuffet over han ikke slår om sig med sit instrument, det ku ha været xtra sjovt 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6585 Hehe det fandt jeg også lige ud af for nyligt, at pick pocket dem er ganske effektivt. Men ellers et rigtig fedt spil indtil videre, de har virkelig forbedret mange af de ting der ikke fungerede i det første og tilføjet en masse nye der bare gør det endnu bedre, jeg elsker specielt alle de "prince of persia" lignende sekvenser, hvor man skal finde de forskellige snigmorder symboler. I det hele taget er det bare en meget mere varieret oplevelse end det første, som jeg egentlig godt kunne lide, det blev bare lidt for ensformigt til sidst.
#6581 MuManden 16 år siden
#6582 MuManden 16 år siden
http://www.shopto.net/PS3/VIDEO%20GAMES/PS3HA04-Ha...
#6583 Bony 16 år siden
Stadig varme anbefalinger herfra..!
#6584 Bobby Singer 16 år siden
Skjult giftklinge er ganske effektiv, men det er kun når de virkelig går mig på. Nogle andre gode muligheder er bare at gribe fat i dem og kyle dem væk, så skal de nok holde sig fra dig, eller gribe fat i dem og lave den gode gamle tre slags kombo, hvor man lige slutter af med et upper cut. Det værste er når der er to-tre af de forbandene sataner, der omringer en... måske skulle man prøve med en røg bombe i de situationer, det må jeg hellere prøve næste gang det sker.
#6585 elwood 16 år siden
At det så er sjovere og dræbe dem med Poison blade fordelt over lidt tid, så man ikke straffes er en anden sag, er dog lidt skuffet over han ikke slår om sig med sit instrument, det ku ha været xtra sjovt 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6586 Bobby Singer 16 år siden
#6587 elwood 16 år siden
#6588 DarkLight 16 år siden
#6589 elwood 16 år siden
Free runing foregår jo næsten automatisk, så der er ikke så meget med timing her.
[url= Eksemple[/url]
#6590 Bobby Singer 16 år siden
Er der forresten nogen der ved hvornår 3'eren udkommer, hvis der da overhovedet er kommet en dato på endnu?