Ok den Voice Actor de har valgt her lever sig ikke rigtig ind i rollen, der er noget ved hans stemme, den måde han taler på, det virker stift for mig.
Det er klart Shelby der virker mest troværdig af de her to, argg så meget potentiale, som det stadigvæk har masser af, men uff den sidste stemme der, han går mig satme på 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Har lige siddet og set den japanske trailer til "Heavy Rain" og den har bestemt ikke dæmpet mine forventninger til spillet. Det spil kan næsten KUN skuffe mig, da mine forventninger er skyhøje. Og det skal lige advares at der er mange spoilers i traileren, så den skal ses på eget ansvar. Men da jeg bare allerede er en sucker for Cage og HR, så kunne jeg ikke lade vær, og jeg glæder mig kun endnu mere til den 26/2-10!!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Tilgiv min utilgivelige uvidenhed, men jeg har læst og set meget lidt om Heavy Rain - så et par spiludrag for nogle måneder siden, men jeg ved stadigvæk meget lidt om spillet. Er det ikke primært et QTE-spil?
Du er tilgivet ;-) Men jeg må indrømme at jeg står lidt samme sted som dig. Ved heller ikke om det udelukkende er QTE, eller andet. Men jeg tror og formoder at spillet styres i samme stil som Fahrenheit. Og derfor vil jeg tro at det primært er et QTE-spil.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Jeg kan godt lide at spille lidt, men aner som regel intet om hvem der stå bag, så jeg er bare lidt nysgerrig omkring hvad Cage og HR tidligere har lavet?
#6591 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6592 elwood 16 år siden
Der er en del nyt gameplay, og scener mmmm.
#6593 elwood 16 år siden
Heavy Rain en intens kamp, der vil drive DarkLight til vanvid med QTE's
Men hende kvinde ser som en af comments'ne skriver faktisk ret livløs ud i ansigtet, der er slet ikke samme liv, som i vores hovedperson.
Men intens ser det sku ud aligevel med kampen.
Og her en af vores andre hovedpersoner ved Crimescene Part 1 Stemningen er virkelig tyk i den her scene, med regnen og tilskurene i siden, og lyset fra politi bilerne der belyser scenen.
Part 2
Ok den Voice Actor de har valgt her lever sig ikke rigtig ind i rollen, der er noget ved hans stemme, den måde han taler på, det virker stift for mig.
Det er klart Shelby der virker mest troværdig af de her to, argg så meget potentiale, som det stadigvæk har masser af, men uff den sidste stemme der, han går mig satme på 8-)
#6594 McPeter 16 år siden
http://www.shopto.net/PS3/VIDEO%20GAMES/PS3TE00-Te...
#6595 Guts 16 år siden
#6596 The Insider 16 år siden
#6597 Guts 16 år siden
Du er tilgivet ;-)
Men jeg må indrømme at jeg står lidt samme sted som dig. Ved heller ikke om det udelukkende er QTE, eller andet. Men jeg tror og formoder at spillet styres i samme stil som Fahrenheit. Og derfor vil jeg tro at det primært er et QTE-spil.
#6598 The Insider 16 år siden
#6599 MuManden 16 år siden
#6600 MuManden 16 år siden