Det bør man kunne, da det stadig er EU kopier, de sælger.
DarkLight (6638) skrev:
Jeg synes ikke det er så galt. 05 Jan. - Bayonetta 09 Feb - Bioshock 2 23 Feb. - Heavy Rain 23 Feb. - God of War III 23 Feb. - Just Cause 2
I know, I know! Men af en eller anden årsag, er der bare ingen af de spil, der skriger "must have on release date!" til mig.
Måske er det fordi, at jeg dels ikke er den store fan af hack n' slash, og dels ikke har spillet hverken Just Cause 1, God of War 1-2 eller BioShock.
Jeg følger dog hypen omkring dem alle, og ender da nok også med at købe mindst et af dem. Jeg ville ønske, at jeg glædede mig ligeså meget til Q1, som alle andre lader til at gøre :)
Håber i øvrigt, at de snart lancererer God of War opsamlingen her i Europa, så jeg kan se, hvad det er, jeg egentlig går glip af. Derudover har jeg heller ikke den store interesse i at spille 3'eren uden nogen forståelse overhovedet for den tidligere historie.
Samme gælder Bioshock 2, hvor jeg dog har 1'eren liggende. Hvis jeg dog bare kunne rive mig væk fra MW2 online.
Sad lige her til aften og spillede FIFA09 og jeg fik vel det man godt kan sige var en åbenbaring. :D Skal lige siges at jeg ikke har spillet vanvittig meget FIFA i min karriere! Har jo 09 udgaven og den seneste udgave jeg havde, mener jeg var den første udgave til PS2eren, er ret sikker på det var 2000 udgaven, men kan nu godt lide at tage til spil i ny og næ...
Jeg har som regel brugt hurtighed som min force, men da jeg gik op til professionel level for nogen tid siden, virkede det ikke så godt længere :-/ med deraf følgende en lang række nederlag, som undertegenet ikke brød sig så meget om.(for at sige det pænt) Men jeg gir ikke op, i hvert fald ikke sådan uden videre! Men i dag skulle der så bare leges, kunne jeg mærke på mig selv og lige under den største ydmygelse i lange tider, kom åbenbaringen så. Jeg var bagud 5-0 mod Valencia(er selv Barcelona) da sagde jeg til mig selv at nu skal der ske noget nyt og det gjorde jeg så, jeg gik fra løbekongen til driblekongen! I venstresiden driblede jeg forbi deres fløj og derefter deres back og løb skråt mod mål hvor endnu en forsvar dukkede op, driblede til venstre og kom helt ned til baglinien, hvor jeg selvfølgelig nu var lidt bififfet (oven på alt det dribleri!)og fik kludret lidt i det, men min spillerkastede sig ned og tacklede så bolden skråt tilbage til en 10-11 meter foran første stolpe hvor Messi stod. Han tæmmede så bolden og pludselig vente han rykken mod målet!!!(som jeg ikke fattede noget som helst af, da det ikke var det jeg ville gøre) og sendte så derefter bolden med et hælspark! mod mål og ved fjerneste stolpe gik den så ind og så var jeg solgt!!! :D
Jeg var pludselig helt ligeglad med at være bagud med 5-1, for NU skulle der spilles "rigtig" fodbold og det er da også gået meget bedre end det plejer i de efterfølgende kampe, for nu begynder jeg jo pludselig at have 2 forcer. Jeg kan love jer for at der spilles meget mere FIFA09 i de komne dage, kan jeg godt fortælle jer... inden jeg på Lørdag skal møde min "arvefjende" som kigger forbi og forhåbentlig er parat til at få et par lag tæsk ;-)
Og skynd dig for satan at øv dig alt hvad du overhovedet kan, især hvis du overvejer at købe dig Fifa10 - for der er der skruet en HEL del ned for hvor meget spil du udelukkende kan basere på at løbe hurtigt :)
Fifa09 på Legendary er ikke andet end Fifa10 på pro :) Og med stolthed i stemmen kan jeg sige, at jeg selv spiller Fifa10 på World Class (mener jeg, det hedder? - den anden øverste) efter en laaaaang tilvænningsperiode på de lavere sværhedsgrader :) Mit håb er selvfølgelig at komme op og spille Legendary i 10'eren også, men lige nu nøjes jeg s'gu med the second best :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Der er så absolut skruet ned for hastigheden i FIFA10, men det gør nu kun spillet mere interessant i min verden.
Pudsigt nok har jeg også en arvefjende i FIFA, som altid slog mig i både FIFA 09 og PES. Hans store styrke er altid et godt overblik, hurtighed og den famøst irriterende "double pressing". Det kunne jeg simpelthen slet ikke håndtere i '09, hvor alle hans spillere var så hurtige, at jeg næsten ingen tid havde på bolden, før jeg blev tacklet.
2010 har dog vendt magtfordelingen. Fra tidligere at få røv, så vinder jeg nu størstedelen af kampene, alene fordi spillet er bedre tilpasset min lidt langsommere og fysiske stil.
Desværre har Manager delen i 2010 store problemer, så jeg spiller det stort set kun online eller sammen med venner. Det er egentlig lidt ærgeligt, da jeg med '09 elskede at spille et par kampe efter at have set Premier League, CL eller lignende.
Jeg overvejer overhoved ikke at investere i FIFA10, så meget syntes jeg nemlig heller ikke at jeg spiller det til. Så det bliver måske en udgave i FIFA11-12 hvis de for en god omtale. Eller måske hvis 10eren bliver sat kraftig ned på et tidspunkt. Hvis det går godt med "træningen" i dag og imorgen, så tror jeg også jeg skal op og prøve "Verdensklasse", bare lige for at se hvad det kræver ;-)
ks (6658) skrev:
Desværre har Manager delen i 2010 store problemer, så jeg spiller det stort set kun online eller sammen med venner. Det er egentlig lidt ærgeligt, da jeg med '09 elskede at spille et par kampe efter at have set Premier League, CL eller lignende.
Det syntes jeg da ikke lyder særlig godt, da jeg for det meste bare tager nogen kampe i en karrieredel, ligesom dig, tit efter man har set noget bold i fjerneren.
Det er klart et minus, og mildest talt enormt skuffende, at de ikke gør mere for at ordne det. Dog føles 2010 langt mere som "rigtig fodbold", end 2009.
Jeg ærgrer mig dog meget over, at jeg gav fuld pris for FIFA 10. Jeg venter formentlig næste år, og køber først, når det falder til de obligatoriske ~£25 efter jul.
#6651 ks 16 år siden
I know, I know! Men af en eller anden årsag, er der bare ingen af de spil, der skriger "must have on release date!" til mig.
Måske er det fordi, at jeg dels ikke er den store fan af hack n' slash, og dels ikke har spillet hverken Just Cause 1, God of War 1-2 eller BioShock.
Jeg følger dog hypen omkring dem alle, og ender da nok også med at købe mindst et af dem. Jeg ville ønske, at jeg glædede mig ligeså meget til Q1, som alle andre lader til at gøre :)
Håber i øvrigt, at de snart lancererer God of War opsamlingen her i Europa, så jeg kan se, hvad det er, jeg egentlig går glip af. Derudover har jeg heller ikke den store interesse i at spille 3'eren uden nogen forståelse overhovedet for den tidligere historie.
Samme gælder Bioshock 2, hvor jeg dog har 1'eren liggende. Hvis jeg dog bare kunne rive mig væk fra MW2 online.
#6652 ks 16 år siden
Blev lige en smule fovirret over, at GOW3 pludselig var så tæt på :p
#6653 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6654 DarkLight 16 år siden
#6655 DarkLight 16 år siden
#6656 MuManden 16 år siden
Skal lige siges at jeg ikke har spillet vanvittig meget FIFA i min karriere! Har jo 09 udgaven og den seneste udgave jeg havde, mener jeg var den første udgave til PS2eren, er ret sikker på det var 2000 udgaven, men kan nu godt lide at tage til spil i ny og næ...
Jeg har som regel brugt hurtighed som min force, men da jeg gik op til professionel level for nogen tid siden, virkede det ikke så godt længere :-/ med deraf følgende en lang række nederlag, som undertegenet ikke brød sig så meget om.(for at sige det pænt) Men jeg gir ikke op, i hvert fald ikke sådan uden videre!
Men i dag skulle der så bare leges, kunne jeg mærke på mig selv og lige under den største ydmygelse i lange tider, kom åbenbaringen så. Jeg var bagud 5-0 mod Valencia(er selv Barcelona) da sagde jeg til mig selv at nu skal der ske noget nyt og det gjorde jeg så, jeg gik fra løbekongen til driblekongen! I venstresiden driblede jeg forbi deres fløj og derefter deres back og løb skråt mod mål hvor endnu en forsvar dukkede op, driblede til venstre og kom helt ned til baglinien, hvor jeg selvfølgelig nu var lidt bififfet (oven på alt det dribleri!)og fik kludret lidt i det, men min spillerkastede sig ned og tacklede så bolden skråt tilbage til en 10-11 meter foran første stolpe hvor Messi stod. Han tæmmede så bolden og pludselig vente han rykken mod målet!!!(som jeg ikke fattede noget som helst af, da det ikke var det jeg ville gøre) og sendte så derefter bolden med et hælspark! mod mål og ved fjerneste stolpe gik den så ind og så var jeg solgt!!! :D
Jeg var pludselig helt ligeglad med at være bagud med 5-1, for NU skulle der spilles "rigtig" fodbold og det er da også gået meget bedre end det plejer i de efterfølgende kampe, for nu begynder jeg jo pludselig at have 2 forcer.
Jeg kan love jer for at der spilles meget mere FIFA09 i de komne dage, kan jeg godt fortælle jer... inden jeg på Lørdag skal møde min "arvefjende" som kigger forbi og forhåbentlig er parat til at få et par lag tæsk ;-)
#6657 HonoDelLoce 16 år siden
Og skynd dig for satan at øv dig alt hvad du overhovedet kan, især hvis du overvejer at købe dig Fifa10 - for der er der skruet en HEL del ned for hvor meget spil du udelukkende kan basere på at løbe hurtigt :)
Fifa09 på Legendary er ikke andet end Fifa10 på pro :) Og med stolthed i stemmen kan jeg sige, at jeg selv spiller Fifa10 på World Class (mener jeg, det hedder? - den anden øverste) efter en laaaaang tilvænningsperiode på de lavere sværhedsgrader :) Mit håb er selvfølgelig at komme op og spille Legendary i 10'eren også, men lige nu nøjes jeg s'gu med the second best :)
#6658 ks 16 år siden
Pudsigt nok har jeg også en arvefjende i FIFA, som altid slog mig i både FIFA 09 og PES. Hans store styrke er altid et godt overblik, hurtighed og den famøst irriterende "double pressing". Det kunne jeg simpelthen slet ikke håndtere i '09, hvor alle hans spillere var så hurtige, at jeg næsten ingen tid havde på bolden, før jeg blev tacklet.
2010 har dog vendt magtfordelingen. Fra tidligere at få røv, så vinder jeg nu størstedelen af kampene, alene fordi spillet er bedre tilpasset min lidt langsommere og fysiske stil.
#6659 MuManden 16 år siden
Hvis det går godt med "træningen" i dag og imorgen, så tror jeg også jeg skal op og prøve "Verdensklasse", bare lige for at se hvad det kræver ;-)
Det syntes jeg da ikke lyder særlig godt, da jeg for det meste bare tager nogen kampe i en karrieredel, ligesom dig, tit efter man har set noget bold i fjerneren.
#6660 ks 16 år siden
Jeg ærgrer mig dog meget over, at jeg gav fuld pris for FIFA 10. Jeg venter formentlig næste år, og køber først, når det falder til de obligatoriske ~£25 efter jul.