Gravatar

#6761 ks 16 år siden

Naturligvis bliver God of War Collection en 20-30 kr. dyrere i de andre valutaer, end det var i den danske ... :o
Gravatar

#6762 filmz-Utyske 16 år siden

#6760 -

Der plejer at dukke en lille advarsel op, der fortæller at de danske priser kun er vejledende. Man kan ikke handle i danske kroner.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#6763 elwood 16 år siden

Yihawwwww!

Red Dead: Redemption gameplay weapons trailer

Men Rockstar argg drop den speaker han er trættene og høre på 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6764 Bobby Singer 16 år siden

#6763 Hehe speakeren irritere dog ikke mig, men angående spillet så ser det rigtigt fedt ud. Det eneste jeg frygter er dog at det der dead eye targeting system, sikke et langt navn, gør det hele lidt for let og automatisk, er du i problemer så slå bare d.e.t.s til og klar opgaven uden at få sved på panden, det kan ret hurtigt blive kedeligt hvis du spørger mig.
Idjit
Gravatar

#6765 elwood 16 år siden

den historiske del er fin nok, det er hele det med best of og bla bla. Rockstar games set out to make the yada yada bla bla. jeg synes er træls.

Kan bedre lige deres stilserede gennemførte trailers med musik, og de forskellige personer, gameplay foretrækker jeg og opleve uden speak ind over 8-)

Dead Eye tingen skal man gøre sig fortjent til, det optjenes/lades op, ved og skyde fjender, men jeg tror nu nok Rockstar har tænkt på hvo'en det gøres, så man ikke bare kan "snyde" sig igennem kan også sige på den anden måde så hvis du sku "snyde" sku du spille i slowmo "hele" tiden stortset, det vil heller ikke være sjovt, nej jeg ser det blot som en sjov måde og lave seje kills på 8-)

Hands on preview af spillet
Gravatar

#6766 elwood 16 år siden

Heavy Rain: Enhver forældres marridt

But still der er altså noget med det voice cast, eller fremførelsen af replikkerne, måske jeg blot spoiled af Uncharted 2's performance.

Kan være det hele går op i en højere enhed, men ja skuespillet fanger mig ikke hel så meget.

Ethan virker lidt fjern i det for mig, i hans tilstedeværelse.
Gravatar

#6767 MuManden 16 år siden

Nice, de 2 DLC til GTA 4 der findes til X-boxen kommer til PS3 og pc den 30 marts. :D
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#6768 ks 16 år siden

Jeg har læst et par Red Dead Redemption previews her til morgen, og glæder mig nu afsindigt meget. Det hele lyder simpelthen så gennemført, stiliseret, atmosfærisk og velovervejet, at jeg bliver skuffet, hvis det er andet end "Once Upon a Time in the West" som spil!

Forhåbentlig sælger det godt, og afføder mere fokus på westernspil.
Gravatar

#6769 elwood 16 år siden

Lad mig se det er Rockstar games studierne der står bag, GTA Serien sælger som varmt brød, og har en trofast fanskare som køber alt de røre, GTA IV var sågar med til og redde Take 2 fra og blive opkøbt

Om deres western spil vil sælge... det tror jeg ROLIGT du kan regne med!

8-)

Og nej jeg trækker ikke nogen hentydning til GTA blot sige at jeg tror ikke salget bliver et problem Rockstar games mestrer om nogen Freeroam spillene, og så kan folk ha så og så meget kritik mod GTA serien.

Western spinnet giver dem blot en mulighed for og komme væk fra storbyer'ne og ud i vildniset, blandt klapperslanger og andet vildt dyr, og den ene farverige karakter efter den anden, præcis som de gjorde med GTA.
Gravatar

#6770 elwood 16 år siden

Skriv ny kommentar: