Gravatar

#6771 Bobby Singer 16 år siden

#6766 Nu har jeg besluttet mig for ikke at se flere klip fra spillet, da jeg hellere vil gemme så meget af oplevelsen som muligt, så det bliver en overraskelse når jeg spiller spillet, derfor kan jeg ikke udtale om lige præcist dit link. Men jeg har slet ikke set eller hørt nok fra spillet til at kunne komme med en rimelig bedømmelse af stemmeskuespillet på følgende tidspunkt, så vil vente med at udtale mig alt for kritisk om det lige nu og når det så er sagt, så er er jeg bare glad for at der udkommer et spil i år, hvor Nolan North ikke ligger stemme til. :)
Idjit
Gravatar

#6772 elwood 16 år siden

hehe hvem ved, måske er han The Origami killer 8-)

Men yep, forstår din pointe.

Demo den 11 Feb. undgår du så også den hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6773 elwood 16 år siden

Læser lidt Twitter fra hvad der virker som The Origami Killer i forbindelse med QD's lille viral eksperiment.

Det nu egentlig meget munter fundet på, med det hersens lille "spil"
Gravatar

#6774 Bobby Singer 16 år siden

#6772 Jeg er vist alt for nysgerrig til ikke at prøve demoen :)
Idjit
Gravatar

#6775 elwood 16 år siden

Udfra hans twitter beskeder, virke The Origami Killer som en karakter man har set en del gange, meget sjov og læse hans/hendes "tanker"

Det her er blot twitter siden

Selve "oplevelsen række en hel del længere med, skjulte beskeder og fake sider osv.
Gravatar

#6776 Bobby Singer 16 år siden

#6775 /Holder mig for ørene/ lalalalalala ;)
Idjit
Gravatar

#6777 elwood 16 år siden

hehe flyt hænderne foran øjne så hjælpe det nok mere.

Viral events rocks 8-)

Det her virker meget som en slags prequel til spillet, lidt en skam for dem som ikke ser det rigtigt, men så igen mere mystik til karakteren kan man sige.
Gravatar

#6778 Bobby Singer 16 år siden

#6777 Touché
Idjit
Gravatar

#6779 ks 16 år siden

elwood (6769) skrev:
Lad mig se det er Rockstar games studierne der står bag, GTA Serien sælger som varmt brød, og har en trofast fanskare som køber alt de røre, GTA IV var sågar med til og redde Take 2 fra og blive opkøbt

Om deres western spil vil sælge... det tror jeg ROLIGT du kan regne med!

8-)

Og nej jeg trækker ikke nogen hentydning til GTA blot sige at jeg tror ikke salget bliver et problem Rockstar games mestrer om nogen Freeroam spillene, og så kan folk ha så og så meget kritik mod GTA serien.

Western spinnet giver dem blot en mulighed for og komme væk fra storbyer'ne og ud i vildniset, blandt klapperslanger og andet vildt dyr, og den ene farverige karakter efter den anden, præcis som de gjorde med GTA.

Vi kan vel sagtens blive enige om, at en relativ ukendt franchise i det vilde vesten ikke er et "sikkert salg" i samme stil som GTA. Egentlig vil jeg vove at påstå, at den da på ingen måde kan sammenlignes med GTA. Hvad der gør GTA så populært er, at serien igennem mange år har fået så stor opmærksomhed, og er så kendt et navn, at en lancering også når ud til dem, der ikke følger spil og nyheder dertil indgående. Deraf de utroligt høje salgstal, som ellers kun opnås af FIFA, Call of Duty og lignende.

Det gør sig langt fra gældende for Red Dead Redemption, der nok skal sælge udmærket blandt inkarnede spillere, men bestemt ikke er et sikkert salg blandt den mere almindelige forbruger - som også udgør langt størstedelen af markedet. Se blot på Call of Juarez fra i sommers, der så vidt jeg husker skuffede salgsmæssigt. Den almindelige forbruger kender næppe særlig meget til Rockstar, og kan da slet ikke se sammenligningen mellem Red Dead Redemption og GTA. Min tese anyway.

Når det så er sagt, så tror jeg nu også det sælger godt. Det ser rigtig fedt ud, og der er ingen tvivl om, at positiv feedback blandt fans og kritikere vil skabe en positiv effekt, der booster de salg. Det er forhåbentlig nok til, at Rockstar også kategoriserer det som en succes. Spillet har trods alt været under udvikling i årevis, så det er tvivlsomt, om det overhovedet kan lade sig gøre for dem at tjene pengene hjem igen.

Jeg vil dog stadig holde på, at en sammenligning med GTA er hen i vejret. Rockstar har altså lavet meget andet end GTA, og det er langt fra alle de spil har opnået succes - som du naturligvis godt ved :)
Gravatar

#6780 elwood 16 år siden

Red Dead: Redemption fra folkene bag GTA IV eller GTA serien

Det blir et salgs argument.

Jeg siger ikke Rockstar kun har lavet succes *host*manhunt 2*host* bare for at nævne en 8-)

Blot at i freeroam genrere er de en af de mest erfarene, ikke at hr. og fru danmark kender til dette men fra skaberne bag GTA serien, støder man nok på et par gange, som salgs argument.

Salgstalne blir ike GTA IV størrelse, men jeg tror nu nok de skal klare sig, for at bruge et Nolans'k udtryk... Jeg stoler på Rockstar 8-)

salgstal eller ej, så længe jeg bare får fingrene i det er jeg tilfreds 8-)

puha 2010 bliver et ondt år og komme igennem for tegnedrengen.

Skriv ny kommentar: